X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Урок - гра "Найрозумніший"

Завантажити презентацію

Урок - гра "Найрозумніший"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Найрозумніший Урок – гра з хімії Ідея та виконання: викл. хімії Гончарова Т.О.

Слайд 2

Тур І. Тестові завдання Учасникам гри пропонуються 12 обов'язкових запитань з чотирма варіантами відповідей на кожне запитання. Їх мета – із запропонованих відповідей обрати вірну та відмітити її у таблицях відповідей. Після того, як будуть задані всі запитання, рахункова комісія обробить всі таблиці з відповідями та назве шістьох учасників, які пройдуть у другий тур гри. Якщо шістка лідерів не визначається відразу, гравцям пропонуються додаткові запитання, за відповідями на які й обираються переможці цього туру.

Слайд 3

Запитання для першого туру (основні): Хімія – це наука, яка вивчає: Природні та синтетичні суміші й матеріали Речовини, їх будову, властивості та взаємні перетворення Чисті речовини та суміші Тепловий рух матерії В якому з цих виразів йдеться про хімічний елемент? Кисень – обов’язкова складова повітря Газоподібний хлор У воді та сірководні міститься Гідроген Магній – активний метал Серед запропонованих процесів оберіть хімічний: Випаровування води Плавлення заліза Засахаривание варення Бродіння виноградного соку Що ви розумієте під поняттям «проста речовина»? Речовина, яка утворена із атомів одного хімічного елемента Складова частина хімічної сполуки Тип речовини, що не розкладається хімічним способом Найменша частина речовини, яка зберігає всі її властивості Які з наведених речовин необхідно віднести до складних: Озон О3 Залізо Fe Мідний купорос CuSO4∙7H2O Бром Br2 В якій групі періодичної системи хімічних елементів є правомірним розташування Гідрогену: У восьмій В першій У сьомій Можна розташувати і в першій групі, і в сьомій   На зовнішньому електронному рівні атома Нітрогену розташовано: 2 електрони 5 електронів 7 електронів 14 електронів Загальна кількість електронів в атомі Кальцію: 2 4 20 40 За допомогою загальних електронних пар утворюється: Йонний зв'язок Водневий зв'язок Ковалентний зв'язок Металевий зв'язок Розчин, в якому речовина ще може розчинюватись, − це: Ненасичений розчин Розведений розчин Насичений розчин Концентрований розчин Сполука складу K3PO4 відноситься до: Основ Солей Кислот Оксидів Характерна властивість металів: Хрупкість Низька температура плавлення Молекулярний стан речовини Ковкість

Слайд 4

Завдання 1 для конкурсу «ДешифрУвальник» Найактивніший метал: 7615734 1 АБ В 2 Г Д Е Є 3 Ж З И І 4 ЇЙК Л 5 М Н О П 6 Р С Т У 7 Ф Х Ц 8 Ч Ш Щ 9 Ь Ю Я

Слайд 5

ТУР ІІ. Завдання за обраними темами. Шістьом переможцям першого туру, обраним рахунковою комісією, пропонуються 12 тем з курсу неорганічної хімії. Вони в порядку, визна-ченому конкурсом «Дешифрувальник», обира-ють тему та відповідають на запропоновані запитання з цієї теми. Завдання конкурсу – за 2 хвилини надати максимальну кількість вірних відповідей. Кожний учасник впродовж другого туру гри зможе вибрати по дві теми. Рахункова комісія, підрахувавши правильні відповіді, визначить трьох учасників, які в третьому, заключному турі будуть змагатись за перемогу та звання найрозумнішого.

Слайд 6

Теми та запитання для другого туру: Періодичний закон та періодична система хімічних елементів Будова атому Хімічний зв'язок Основні поняття про розчини Електролітич-надисоціація Оксиди Основи Солі Кислоти Окисно-відновні реакції Електроліз Секрет

Слайд 7

Завдання 2 для конкурсу «ДешифрУвальник» Назва індикатору: 725547614245 1 А Б В 2 Г Д Е Є 3 Ж З И І 4 Ї Й К Л 5 М Н О П 6 Р С Т У 7 Ф Х Ц 8 Ч Ш Щ 9 Ь Ю Я

Слайд 8

Тур ІІІ. Завдання за підготовленими темами. Для гри в останньому турі учасники гри заздалегідь повинні були обрати певну тему з неорганічної хімії. З кожної обраної ними теми готується ряд запитань (по 9 запитань). Впродовж 30 секунд гравцям демонструють карту запитань. Номери запитань з обраної теми кожного гравця будуть мати відповідний колір, згідно з результа-тами гри “Дешифрувальник”. Потім карту запитань при-беруть. Гравці по черзі називають номери запитань. Якщо вони відкривають запитання з власної обраної теми, то отримують 2 бали; якщо вони відкривають запитання з теми суперників, то правильна відповідь на нього при-носить їм 3 бали; якщо ж вони відкривають запитання з категорії загальних знань, то зможуть виграти лише 1 бал. На відповідь на запитання дається 10 секунд. Грають три тріади (по три запитання в кожній тріаді). Виграє той, хто набере найбільшу кількість балів. За порядком нара-хування балів слідкує рахункова комісія.

Слайд 9

Теми та запитання для третього туру: Ферум та його сполуки Алюміній та його сполуки Кальцій та його сполуки Лужні метали Загальна характеристика металів Фосфор та його сполуки Нітроген та його сполуки Сульфур та його сполуки Хлор та його сполуки Загальні запитання

Слайд 10

Карта запитань 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Слайд 11

Карта запитань 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Хімія