X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Різноманіття і взаємозв’язок між органічними речовинами

Завантажити презентацію

Різноманіття і взаємозв’язок між органічними речовинами

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Різноманіття і взаємозв’язок між органічними речовинами

Слайд 2

Усі класи органічних сполук, що містять Оксиген, генетично зв’язані між собою та з вуглеводнями. Перехід від одного класу до іншого зумовлений зміною ступеня окиснення атома Карбону, з’єднаного з Оксигеном:

Слайд 3

Фронтальна робота за картками з перевіркою та взаємоперевіркою Завдання 1. Запропонуйте схему перетворень, з допомогою яких можна з етанолу й неорганічних сполук одержати амінооцтову кислоту. Підтвердьте рівняннями хімічних реакцій.

Слайд 4

Завдання 2. Якою може бути будова речовини, якщо вона містить насичений радикал з двома атомами Карбону, дає реакцію «срібного дзеркала», відновлюється до одноатомного спирту? Напишіть формулу цієї речовини, укажіть тип гібридизації атомів Карбону в цій речовині. Напишіть рівняння згаданих хімічних реакцій.

Слайд 5

Фронтальна робота за картками з перевіркою та взаємоперевіркою Завдання 3. Поясніть, чому відрізняються фізичні властивості речовин, що належать до одного гомологічного ряду. (Підтвердьте прикладами.)

Слайд 6

Завдання 4. Складіть схему перетворень відповідно до загальної схеми для обраної вами речовини й напишіть рівняння хімічних реакцій для здійснення цих перетворень: а) алкан → галогенопохідна → спирт → карбонова кислота → галогензаміщена карбонова кислота → амінокислота → дипептид; б) алкан → алкен → алкін → альдегід → карбонова кислота → естер.

Слайд 7

Фронтальна робота за картками з перевіркою та взаємоперевіркою Завдання 5. Розшифруйте схему перетворень: Завдання 6. У результаті окиснення глюкози амоніаковим розчином арґентум оксиду утворилася глюконова кислота, з якої одержали етиловий естер глюконової кислоти масою 2,4 г. Обчисліть масу глюкози, що вступила в реакцію окиснення.

Слайд 8

Фронтальна робота за картками з перевіркою та взаємоперевіркою Завдання 7. З допомогою яких хімічних реакцій можна довести наявність білків у продуктах харчування, у вовняних, шовкових тканинах? Завдання 8. Обчисліть масу глюкози, що перебродила, якщо при цьому виділилося стільки ж газу, скільки його утворюється в процесі повного згоряння метанолу масою 16 г.

Слайд 9

Фронтальна робота за картками з перевіркою та взаємоперевіркою Завдання 9. З допомогою яких реакцій можна виявити глюкозу, сахарозу, крохмаль, целюлозу? Завдання 10. Напишіть запропоновані схемою перетворення целюлози, укажіть реакцію, у результаті якої утворюється продукт, що засвоюється організмом людини.

Слайд 10

Фронтальна робота за картками з перевіркою та взаємоперевіркою Завдання 11. Дано дві ізомерні речовини, густина парів яких за воднем дорівнює 30. Одна з них унаслідок гідролізу утворює дві оксигеновмісні речовини, друга легко вступає зі спиртами в реакцію етерифікації. Напишіть структурні формули цих речовин і рівняння реакцій, про які йдеться.

Слайд 11

Завдання 12. Обчисліть, яке число нітрогруп міститься в продукті нітрування целюлози, що має у своєму складі атоми Нітрогену, масова частка яких становить 14 %.

Слайд 12

Домашнє завдання Повторити матеріал про оксигеновмісні й нітрогеновмісні органічні сполуки, підготуватися до контролю знань з теми.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Хімія