X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Перерізи

Завантажити презентацію

Перерізи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація уроку з геометрії 10 клас вчитель математики ЗШ№109, м. Запоріжжя Сотнікова Наталія Петрівна *

Слайд 2

Побудувати переріз многогранника площиною – це означає знайти точки перетину січної площини з ребрами многогранника та з’єднати ці точки відрізками, які належать граням многогранника. Для побудови перерізу многогранника площиною потрібно в площині кожної грані знайти 2 точки, які належать перерізу, провести через них пряму та знайти точки перетину цієї прямої з ребрами многогранника. * Справочное пособие по методам решения задач по математике для средней школы. Цыпкин А.Г,.Пинский А.И./Под. редакцией В.И.Благодатских . – М.: Наука. Главная редакция физико-математической литературы, 1983. – 416 с.

Слайд 3

Фігура, яка складається з усіх спільних точок геометричної фігури і січної площини, називається перерізом геометричної фігури. Приклади перерізів многогранників. На рисунку перерізи зображено кольором. * Справочное пособие по методам решения задач по математике для средней школы. Цыпкин А.Г,.Пинский А.И./Под. редакцией В.И.Благодатских . – М.: Наука. Главная редакция физико-математической литературы, 1983. – 416 с.

Слайд 4

M A В С К В A С E F H E H F D C B M N P А F D C B M N P А F Приклади перерізів многогранників. На рисунку перерізи зображено кольором.

Слайд 5

На яких рисунках переріз побудовано невірно? Чому? B А А А А А D D D D D B B B B C C C C C N M M M M M N Q P P Q S

Слайд 6

K А В С D А1 D1 С1 B1 H Усно так

Слайд 7

А В С D А1 D1 С1 B1 N К Н Усно так

Слайд 8

А В С D А1 D1 С1 B1 N Р Н К М Усно ні

Слайд 9

А В С D А1 D1 С1 B1 N Н К R Усно ні

Слайд 10

А В С D А1 D1 С1 B1 N H K 1 2 * Соединяем отрезками 2 точки, принадлежащие одной грани многогранника. Если у пирамиды «срезать» его вершину получится усеченная пирамида.

Слайд 11

О А В С D 3 4 О А В С D * Соединяем отрезками 2 точки, принадлежащие одной грани многогранника. Диагональные сечения.

Слайд 12

А В С D А1 D1 С1 B1 N H О 5 K

Слайд 13

K А В С D А1 D1 С1 N H О B1 Метод слідів X

Слайд 14

K А В С D А1 D1 С1 B1 N H О Z 6 Y X * Построить сечение параллелепипеда, проходящее через точки О, К, Н.

Слайд 15

7 8

Слайд 16

А В С А1 D1 С1 B1 S D T К N M Q 9 X Y Z * Построить сечение параллелепипеда, проходящее через точки S, К, N.

Слайд 17

Р О Т А В С S D К М 10 X * Построить сечение многогранника плоскостью, проходящей через точки М, Р, К, если К принадлежит плоскости a.

Слайд 18

А D С А1 B1 С1 D1 B Е а P 11 Y К R Q * Зив Б.Г. Дидактические материалы по геометрии для 10 класса. – 2-е изд. – М.: Просвещение, 1997. – 144 с.: ISBN 5-09-007468-2.

Слайд 19

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Геометрія