X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Світ реклами

Завантажити презентацію

Світ реклами

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Світ реклами Онищенко Н.С., вчитель економіки Чорнобаївської гімназії

Слайд 2

“Реклама – це свічка запалювання та змащувальне мастило у механізмі економіки, що створює достаток для споживачів. І саме в такій якості її завдання полягає в інформуванні… Але це завдання не просто інформувати. Функція реклами – продавати. Продавати товари. Продавати ідеї. Продавати спосіб життя.” Альфред Дж. Сімена

Слайд 3

Головна мета реклами Привабити споживачів Вплинути на їхні смаки Переконати купити

Слайд 4

Рекламні ходи: Подарунки Лотерея Клуби за інтересами Участь у ярмарках, виставках Реклама бренду через підтримку відомих команд спорту та шоубізнесу.

Слайд 5

Безкоштовні подарнуки

Слайд 6

Лотерея – змагання, в якому ти можеш взяти участь, щоб виграти призи

Слайд 7

Клуби за інтересами

Слайд 8

Участь у ярмарках, виставках

Слайд 9

Реклама бренду

Слайд 10

Основні вимоги до реклами: Правдива Інформативна переконлива

Слайд 11

Закон України «Про рекламу» Реклама повинна бути: Законною, пристойною,чесною, правдивою; Наслідувати принципи справедливої конкуренції; Відповідати за надану інформацію перед глядачем та суспільством.

Слайд 12

Типи реклами: Інформаційна – інформує споживачів про новий товар та його корисні властивості Переконуюча – переконує споживачів купити саме цей товар на підставі його виняткових якостей Нагадуюча – нагадує про корисність товару, до якого вже звикли і перестали звертати увагу

Слайд 13

Рекламні стратегії (що використовують насправді)

Слайд 14

Сімейна ідилія (вживання даного продукту об’єднує)

Слайд 15

Неймовірні відчуття від вживаного продукту

Слайд 16

Використання відомих людей

Слайд 17

Метод «натовпу» (коли всі купують, а я ні – я не такий, як всі)

Слайд 18

Перебільшення

Слайд 19

Власний продукт на фоні гіршої якості іншого

Слайд 20

Використання статистики і цифр

Слайд 21

Повторювання та нав’язування

Слайд 22

Звуковий ряд (підвищення звуку під час показу)

Слайд 23

Використання відомих мультимедійних персонажів

Слайд 24

Надавання неправдивої інформації

Слайд 25

Неповна інформація про продукт

Слайд 26

Чи сучасний ти достатньо?

Слайд 27

«Жодна реклама не може продати те, що продати неможливо» С. Паркінсон

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Економіка