Нововведення в ресурсних кошторисних нормах експлуатації дорожніх машин і механізмів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нововведення в ресурсних кошторисних нормах експлуатації дорожніх машин і механізмів Доповідач: Печончик Тарас Іларіонович Завідувач відділу нормування дорожніх робіт ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ») ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» 13 грудня 2012 року м. Київ
ОСНОВНІ ВІДОМЧІ ЗБІРНИКИ РЕСУРСНИХ КОШТОРИСНИХ НОРМ ЕКСПЛУАТАЦІЇ МАШИН І МЕХАНІЗМІВ СОУ 45.2-00018112-082:2011 «Ресурсні кошторисні норми експлуатації машин та механізмів для експлуатаційного утримання автомобільних доріг та мостів» (Набрав чинності з 01 січня 2012 р.) СОУ 45.2-00018112-034:2008 «Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів» (зі змінами № 1, 2, 3, 4) Експлуатаційне утримання автомобільних доріг та мостів Будівництво, реконструкція і ремонти автомобільних доріг та мостів ДерждорНДІ
Пріоритетність застосування ресурсних кошторисних норм експлуатації машин і механізмів 1) Відомчі ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів: СОУ 45.2-00018112-034:2008 Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів» (зі зміною № 1, 2, 3, 4); СОУ 45.2-00018112-082:2011 Ресурсні кошторисні норми експлуатації машин та механізмів для експлуатаційного утримання автомобільних доріг та мостів 2) Державні ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів: ДБН Д.2.7-2000* Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів 3) Індивідуальні ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів * на перегляді ДерждорНДІ
Ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів ДерждорНДІ розраховуються відповідно до “Методичних рекомендацій з розроблення елементних кошторисних норм” (затверджені НТР Держбуду України від 12.04.2002 №21)
Методика розрахунку витрат палива Розрахунково-дослідний метод Розрахунково-аналітичний метод
Середні значення коефіцієнта внутрішньозмінного використання машин (ДБН В.2.8-3-95) Коефіцієнти використання двигунів дорожніх машин в часі та по потужності протягом зміни (ВБН В 2.3-218-538-2007*) * на заміну ВБН В 2.3-218-538-2007 з 01.03.2013 р. набирає чинності СОУ 42.1-37641918-094:2012) Назва машин Значення коефіцієнтів Екскаватори одноківшеві Екскаватори багатоківшеві Навантажувачі одноківшеві Бульдозери Скрепери самохідні Автогрейдери Котки самохідні Бурові машини Трактори вільні Крани автомобільні Крани пневмоколісні Крани гусеничні Крани на спецшасі Компресори пересувні Електростанції пересувні 0,45-0,55 0,40-0,50 0,25-0,45 0,40-0,55 0,60-0,75 0,40-0,50 0,40-0,50 0,30-0,40 0,55-0,70 0,25-0,35 0,35-0,45 0,30-0,45 0,35-0,55 0,45-0,55 0,60-0,75 Групи машин Коефіцієнт використання двигуна в часі (КДВ) по потуж-ності (КДN) Екскаватори одноківшеві з ковшем місткістю, м3: до 0,4 включно понад 0,4 0,86 0,90 0,60 0,50 Екскаватори траншейні роторні і ланцюгові 0,88 0,50 Екскаватори траншейні багатоківшеві для укладання закритого дренажу 0,83 0,60 Екскаватори багатоківшеві поперечного копання кар'єрні 0,88 0,50 Планувальник 0,90 0,40 Бульдозери 0,86 0,40 Скрепери самохідні 0,92 0,80 Автогрейдери 0,90 0,50 Котки 0,79 0,50 Асфальтоукладачі 0,81 0,64 Крани стрілові пневмоколісні 0,90 0,35 Крани стрілові гусеничні 0,90 0,30 Навантажувачі одноківшеві 0,86 0,40 Трубоукладачі 0,95 0,25 Компресори 0,89 0,60
Акт обов'язково повинен бути підписаний представниками як Замовника (Служби автомобільних доріг) так Підрядника!!!
Витрати на перебазування ДерждорНДІ ТПЕР -тривалість перебазування машини, год.; L – середня відстань транспортування, км.; NПЕР – кількість перебазувань протягом року; V – середня швидкість перебазувань, км/год.; ТМ– тривалість монтажу, демонтажу, навантаження та розвантаження, маш.-год.; NМ - кількісний склад ланки робітників, які зайняті перебазуванні машини; Т- річний нормативний наробіток машини, маш.год. ! ТПЕР = L x NПЕР/ V ! ! Тривалість перебазування машини, середня відстань транспортування, кількість перебазувань протягом року та річний нормативний наробіток машни приймається відповідно до СОУ 45.2-37641918-022.1:2012 та СОУ 45.2-37641918-022.2:2012
Тривалість перебазування машини протягом робочого періоду року СОУ 45.2-37641918-022.1:2012 СОУ 45.2-37641918-022.2:2012
Щодо виключення витрат на перебазування з ресурсних кошторисних норм експлуатації машин Середня відстань перебазування для машин державних будівельних норм прийнята на рівні 30 км Відомчих будівельних норм прийнята на рівні від 20 км до 230 км У випадку окремого розрахунку витрат на перебазування за М 218-03450778-697:2011 витрати труда робітників зайнятих на перебазуванні дорожніх машин і механізмів зі складу РКНЕММ вилучаються!
Останні зміни в ресурсних кошторисних нормах експлуатації машин та механізмів для експлуатаційного утримання автомобільних доріг та мостів СОУ 45.2-00018112-082:2011 “Ресурсні кошторисні норми експлуатації машин та механізмів для експлуатаційного утримання автомобільних доріг та мостів” розроблено на заміну ВБН Д.2.7-218-045.1-2006 “Відомчі ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг та мостів” та введено в дію 01.01.2012р. Найменування машин та механізмів Щіткове обладнання на базі автомобіля ГАЗ 3309 (у складі комплекту машин для влаштування дорожньої розмітки) Навісна косарка Ferri TN-120 з маніпулятором TXV на тракторі МТЗ-82 Машина дорожня комбінована КДМ-130 на базі автомобіля ЗиЛ Машина для розподілення протиожеледних матеріалів Schmidt на базі автомобіля МАЗ-5551 Машина дорожня універсальна СДК-6551 на базі автомобіля МАЗ-5551 Дорожня машина для розподілення солі на базі МЗКТ-65151 з обладнанням Schmidt Stratos 90 Снігоочисник плужний на базі автомобіля КрАЗ Снігоочисник плужний на базі автомобіля МАЗ-5551 Машина для одночасного очищення від снігу і розподілення протиожеледних матеріалів з обладнанням Schmidt на базі автомобіля МЗКТ 65151 Снігоочисник шнекороторний ДЕ-226 на базі автомобіля Урал 4320 Скошувальна насадка МК 1200 MULAG на базі комбінованої дорожньої машини UNIMOG U400 Снігоочисник шнекороторний ФРС-200М на базі трактора МТЗ-82.1 Машина для ямкового ремонту дорожнього покриття КДМ-313 на базі автомобіля КамАЗ Найменування машин та механізмів Машина дорожня комбінована UNIMOG U-1400 з навісним обладнанням Машина причіпна прибиральна Broddway Senior Машина для розподілення протиожеледних матеріалів з обладнанням Stratos B-60-36 VCXN-450 на базі автомобіля КрАЗ- 65055 Машина причіпна для розподілення соляних розчинів ОП-2000-2с на базі трактора МТЗ-82 Миюча щітка DWB MULAG на базі комбінованої дорожньої машини UNIMOG U400 Снігоочисник шнекороторний ДЕ-902 на базі автомобіля Урал-375 Машина дорожньо-ремонтна Savalco SR-800 Машина причіпна, дорожньо-ремонтна Patchmatic STR 1008 Машина для ямкового ремонту УДВ-2000 Машина для ямкового ремонту асфальтобетонного покриття Blow-Patcher HT-D Машина для ямкового ремонту УЯР-01 на базі автомобіля КрАЗ-65055 (КрАЗ 5233Н2) Машина для ямкового ремонту Madpatcher MP 6.5 WD Машина причіпна для ямкового ремонту CRAFCO MAGNUM
Останні зміни в ресурсних кошторисних нормах експлуатації машин та механізмів для будівництва та ремонту автомобільних доріг та мостів ДерждорНДІ З 01.08.2012р. набрала чинності Зміна № 4 до СОУ 45.2-00018112-034:2008 в якій внесені зміни та доповнення до основного збірника. 1. Навантажувач пневмоколісний одноківшевий Tota XZ-667, вантажопідйомність 6 т. 2. Навантажувач пневмоколісний одноківшевий New Holland W190, місткість ковша 3,2 м3 . 3. Екскаватор одноківшевий на гусеничному ходу New Holland Е 305, місткість ковша 1,3 м3. 4. Екскаватор одноківшевий на гусеничному ходу Komatsu PC350LS-8, місткість ковша 1,8 м3. 5. Екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу Komatsu WB93R-5, місткість ковша 0,2/1,0 м3. 6. Екскаватор одноківшевий на пневмоколісному ходу Борекс-2101, місткість ковша 0,25 м3. 7. Екскаватор-навантажувач на пневмоколісному ходу New Holland В115, місткість ковша 0,2/1,2 м3 8. Екскаватор пневмоколісний одноківшевий CASE WX 210, місткість ковша 0,8 м3. 9. Автогрейдер Zoomlon PY 190, тип середній, потужність 140 кВт (190 к.с). 10. Коток дорожній самохідний вібраційний грунтовий Ammann ASC-150D, маса 14,3 т. 11. Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий Tota LTC-212, маса 12 т. 12. Коток дорожній самохідний вібраційний комбінованої дії Tota LTD-216H, маса 16 т. 13. Коток дорожній самохідний комбінованої дії Bomag BW 161 AC-2, маса 9,8 т. 14. Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу Tota LTP-1016H, маса 16 т. 15. Машина маркірувальна BORUM BM C350-2A (при роботі з фарбою). 16. Асфальтоукладальник на гусеничному ходу Titan 411. 17. Асфальтоукладальник на гусеничному ходу Volvo ABG Titan 7820 . 18. Завод асфальтобетонний мобільний DMAP-MB2000, продуктивність 160 т/год.
Нововведення в ресурсних кошторисних нормах експлуатації машин та механізмів для експлуатаційного утримання автомобільних доріг та мостів ДерждорНДІ З 01.01.2013р. набирає чинності Зміна №1 до СОУ 45.2-00018112-082:2011 в якій внесені зміни та доповнення до основного збірника. 1. Трактор ХТЗ-150К-09 з деревоподрібнюючим обладнанням TPF-UX 200. 2. Машина для розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-20 на базі автомобіля КамАЗ-53215. 3. Машина для розподілення протиожеледних матеріалів на базі автомобіля КрАЗ-С20. 4. Машина для розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-30 на базі автомобіля КрАЗ-65055. 5. Машина для розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-10 на базі автомобіля МАЗ 5551-220. 6. Машина для розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-13 на базі автомобіля МАЗ 457043-325. 7. Машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів на базі автомобіля КрАЗ-С20. 8. Машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДЗК-20 на базі автомобіля КамАЗ-53215. 9. Машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДЗК-30 на базі автомобіля КрАЗ-65055. 10. Машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-10 на базі автомобіля МАЗ 5551-220. 11. Машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-13 на базі автомобіля МАЗ 457043-325. 12. Снігоочисник плужний на базі автомобіля КрАЗ-С20. 13. Снігоочисник плужний МДЗК-20 на базі автомобіля КамАЗ-53215. 14. Снігоочисник плужний МДЗК-30 на базі автомобіля КрАЗ-65055. 15. Снігоочисник плужний МДКЗ-10 на базі автомобіля МАЗ 5551-220. 16. Снігоочисник плужний МДКЗ-13 на базі автомобіля МАЗ 457043-325. 17. Причіп тракторний МВУ-8Б, вантажопідйомність 9 т.
ПЕРЕГЛЯД СОУ 45.2-00018112-034:2008 переглянуто розряди; переглянуто витрати на ТО і ремонт; переглянуто витрати на перебазування; переглянуто витрати палива і мастильних матеріалів для деяких машин; доповнено збірник новими машинами і механізмами* (30 найменувань) СОУ 42.1-37641918-034:20ХХ “Ресурсні кошторисні норми експлуатації машин та механізмів для будівництва, реконструкції і ремонту автомобільних доріг і мостів” 1. Тягач сідельний Mercedes-Benz Axor 1840 L8, навантаження на СЗП 10,5 т. 2. Кран на автомобільному ходу Zoomlion QY 50V, вантажопідйомність 55 т. 3. Екскаватор одноківшевий на гусеничному ходу CASE CX 330 HET, місткість ковша 1,6 м3. 4. Скрепер САТ – 631 C Series II, потужність 131 кВт (175 к.с.), місткість ковша 8,4 м³. 5. Автогудронатор АРБ-8 на базі автомобіля МАЗ 5336 АЗ-340, місткість 7000 л. 6. Автогрейдер ДЗ-298, тип важкий, потужність 172 кВт (234 к.с.). 7. Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий Ammann AV 95-2, маса 9,5 т. 8. Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий Ammann AV 85-2, маса 8,6 т. 9. Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий HAMM HD-70, маса 7,3 т. 10. Машина для нарізання швів Fastverdini VDAI 600D. * СОУ 45.2-00018112-034:2008 “Ресурсні кошторисні норми експлуатації машин та механізмів”
ПЕРЕГЛЯД ДБН Д.2.7-2000 ДБН Д.2.7-2000 “Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів ДСТУ Б Д.2.7:20ХХ “Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів переглянуто розряди і кількість машиністів; переглянуто витрати на ТО і ремонт; переглянуто витрати на перебазування; переглянуто витрати палива і мастильних матеріалів; розширено перелік машин і механізмів; змінено шифри на окремі машини і механізми.
Дякую за увагу! З питань придбання нормативної літератури звертатися за тел./факс: (044) 206-98-99 З питань розроблення технологічних карт та норм часу, правильності їх застосування: (044) 201-08-53 З питань розроблення та правильності застосування кошторисних нормативів: (044) 206-98-97 Сайт ДП “ДерждорНДІ”: http://www.dorndi.org.ua/ ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна»
Схожі презентації
Категорії