мроилот
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зміст: ВСТУП ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ДУБНОМОЛОКО» НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ДУБНОМОЛОКО»
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ДУБНОМОЛОКО» Місією діяльності ПАТ «Дубномолоко» є задоволення харчових, смакових, естетичних потреб споживачів якісною молочною продукцією.
ПАТ «Дубномолоко» використовує інтенсивну стратегію збуту своєї продукції, адже товариство прагне до максимального збільшення торгових точок.
Регіональні збутові філії Залежні посередники Незалежні посередники Торгівельні представництва Регіональні гуртові бази
Схожі презентації
Категорії