X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Мікроекономіка 2

Завантажити презентацію

Мікроекономіка 2

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Зміст дисципліни Підприємства і ринки; галузеві бар’єри; продуктова диференціація; ринок з монопольною владою; ринок домінуючої фірми; стратегії олігопольної взаємодії; асиметрія інформації та ринок – про усе це студент дізнається вивчаючи дану дисципліну

Слайд 3

Мета опанування дисципліни Формування системи знань щодо механізмів функціонування галузевих ринків, взаємодії підприємств і впливу їх поведінки на ринкову структуру. Вона опирається на теорію мікроекономічного аналізу ринків продуктів, що вивчається у базовому курсі “Мікроекономіка”, а також тісно пов’язана з такими дисциплінами як “Маркетинг”, “Інфраструктура товарного ринку”, “Промисловий маркетинг”, “Маркетинг послуг”, “Маркетингова цінова політика”, “Маркетингова товарна політика”, “Маркетингові дослідження” та ін.

Слайд 4

Перелік компетенцій яких набуде студент після опрацювання данної дисципліни Дисципліна «Мікроекономіка ІІ» розширює предметну галузь теоретичної економіки шляхом використання і інструментарію мікроекономічного аналізу для формування ринкової поведінки підприємства та передбачення її наслідків на галузевому ринку. Набуттю професійних аналітичних та планово-проектних компетенцій сприяє також вміння аналізувати галузеві ринки як зовнішнє середовище підприємства, що складає основу управлінських рішень у сфері маркетингу. Виконання індивідуальних досліджень реферування спеціальних публікацій та Інтернет-джерел розвиває науково-дослідницькі компетенції майбутнього фахівця – маркетолога. По завершенні вивчення дисципліни студент повинен: - розуміти закономірності формування галузевих ринків і поведінки підприємств; - знати принципи взаємодії і взаємовпливу ринку та його учасників; методи та способи аналізу ринкових ситуацій; - вміти аналізувати вплив чинників на формування структури галузевого ринку та вибір підприємством стратегії і тактики конкурентної боротьби.

Слайд 5

Сфера реалізації набутих знань Сфера реалізації набутих знань і вмінь в майбутній професії. Мікроекономічний аналіз галузевого середовища підприємства дає ключ для розуміння практики ринкового господарювання і оволодіння нею. Поглиблене уявлення про типи ринку і чинники, що обумовлюють їх, а також способи взаємодії підприємств та форми їх поведінки дозволять майбутньому фахівцю усвідомлено обґрунтовувати різноманітні управлінські рішення у сфері маркетингу: від асортиментної, товарної і цінової політик до планування рекламної кампанії тощо.

Слайд 6

Відгуки Студенти рідко обирають цю дисципліну. Хоча якщо її порівняти (а її і порівнюють) з базовим курсом мікроекономіки – дисципліна менш складна, з декількома доволі цікавими індивідуальними завданнями.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Економіка