Мікроекономіка 2
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зміст дисципліни Підприємства і ринки; галузеві бар’єри; продуктова диференціація; ринок з монопольною владою; ринок домінуючої фірми; стратегії олігопольної взаємодії; асиметрія інформації та ринок – про усе це студент дізнається вивчаючи дану дисципліну
Мета опанування дисципліни Формування системи знань щодо механізмів функціонування галузевих ринків, взаємодії підприємств і впливу їх поведінки на ринкову структуру. Вона опирається на теорію мікроекономічного аналізу ринків продуктів, що вивчається у базовому курсі “Мікроекономіка”, а також тісно пов’язана з такими дисциплінами як “Маркетинг”, “Інфраструктура товарного ринку”, “Промисловий маркетинг”, “Маркетинг послуг”, “Маркетингова цінова політика”, “Маркетингова товарна політика”, “Маркетингові дослідження” та ін.
Перелік компетенцій яких набуде студент після опрацювання данної дисципліни Дисципліна «Мікроекономіка ІІ» розширює предметну галузь теоретичної економіки шляхом використання і інструментарію мікроекономічного аналізу для формування ринкової поведінки підприємства та передбачення її наслідків на галузевому ринку. Набуттю професійних аналітичних та планово-проектних компетенцій сприяє також вміння аналізувати галузеві ринки як зовнішнє середовище підприємства, що складає основу управлінських рішень у сфері маркетингу. Виконання індивідуальних досліджень реферування спеціальних публікацій та Інтернет-джерел розвиває науково-дослідницькі компетенції майбутнього фахівця – маркетолога. По завершенні вивчення дисципліни студент повинен: - розуміти закономірності формування галузевих ринків і поведінки підприємств; - знати принципи взаємодії і взаємовпливу ринку та його учасників; методи та способи аналізу ринкових ситуацій; - вміти аналізувати вплив чинників на формування структури галузевого ринку та вибір підприємством стратегії і тактики конкурентної боротьби.
Сфера реалізації набутих знань Сфера реалізації набутих знань і вмінь в майбутній професії. Мікроекономічний аналіз галузевого середовища підприємства дає ключ для розуміння практики ринкового господарювання і оволодіння нею. Поглиблене уявлення про типи ринку і чинники, що обумовлюють їх, а також способи взаємодії підприємств та форми їх поведінки дозволять майбутньому фахівцю усвідомлено обґрунтовувати різноманітні управлінські рішення у сфері маркетингу: від асортиментної, товарної і цінової політик до планування рекламної кампанії тощо.
Відгуки Студенти рідко обирають цю дисципліну. Хоча якщо її порівняти (а її і порівнюють) з базовим курсом мікроекономіки – дисципліна менш складна, з декількома доволі цікавими індивідуальними завданнями.
Схожі презентації
Категорії