X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Водний транспорт України

Завантажити презентацію

Водний транспорт України

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Водний транспорт України

Слайд 2

Водний транспорт давніший за походженням, аніж сухопутний. Він використовувався майже всіма народами ще з часів мезоліту (близько VIII тис. до н. є.). У кожній кліматичній зоні застосовувалися на водоймах найрізноманітніші типи пристосувань для транспортування людей і вантажів, а також для рибальства.

Слайд 3

Річковий транспорт Вже у період Київської Русі був відомий у Європі шлях «із варяг у греки», який проходив Дніпром через Київ і з'єднував Балтійське море з Візантійською столицею Константинополем. Тоді ж, за свідченнями давньоруських літописців, по Дністру транспортували сіль із Прикарпаття.

Слайд 4

Річковий транспорт У XIV—XVII ст. у зв'язку з розвитком внутрішньої і зовнішньої торгівлі роль водних артерій України ще більше зросла. Особливо важливого значення вони набули на Поліссі, де не вистачало сухопутних комунікацій, а наявні через специфічність місцевих природних факторів весною і восени часто ставали непридатними для транспортно-виробничої діяльності.

Слайд 5

Річковий транспорт Наприкінці XVIII — у XIX ст. у басейнах рік Дніпра і Прип'яті споруджуються штучні водні траси-канали — Дніпровсько-Бузький, Огінський, Березінський. Вони сприяли розширенню торговельно-економічних зв'язків населення Середнього Подніпров'я та Полісся з білорусами, поляками, народами Прибалтики і всього Балтійського водного басейну.

Слайд 6

Річковий транспорт Штучними водними трасами і місцевими ріками активно перевозили продукти лісу, будівельні матеріали, хліб, промислові й ремісничі вироби тощо. Широко використовувалися для транспортування різноманітних товарів також Сіверський Донець, Інгулець, Південний Буг, Західний Буг, Тиса, Прут, Дністер. По Дністру, наприклад, сплавляли до чорноморських портів та в країни Південної Європи будівельний ліс, пиломатеріали (ґонт, дошки, бруси), вироби з дерева, залізо з Карпат, сіль з Гуцульщини та Покуття, хліб, олію, тканини, фосфорити та інші вантажі з Поділля.

Слайд 7

Слайд 8

Річковий транспорт Транспортують: ліс, нафта, нафтопродукти, зерно, будівельні матеріали.

Слайд 9

Річковий транспорт На внутрішні перевезення припадає – 75%. В основному перевозять будівельні матеріали – 96 %. Довжина водних шляхів близько 2,4 тис км. Судноплавні річки: Дніпро з Десною та Прип'яттю, Південний Буг, Сіверський Донець, Дністер, Дунай. Найбільший обсяг вантажних перевезень здійснюють Київська, Дніпропетровська, Запорізька і Херсонська області.

Слайд 10

Морський транспорт Україна має сприятливі передумови для розвитку морського транспорту; на півдні її територію омивають води Чорного та Азовського морів, які практично не замерзають і з'єднуються з Середземним морем через протоку Босфор, Марму рове море і протоку Дарданелли. Загальна довжина морської бере гової лінії України понад 2000 км Регулярні морські перевезення Чорним й Азовським морями почалися наприкінці XVIII ст.

Слайд 11

Морський транспорт Уже в IV—VI ст. Чорне море було судноплавним. Київська Русь (X—XIII ст.) мала стабільні зв'язки з Візантією. Відомі морські по ходи київських князів на Константинополь. Після перемоги над Туреччиною у 80-х роках XVIII ст. і переходу до Російської імперії Північного Причорномор'я Приазов'я тут виникають порти — Херсон (1778), Севастополь (1788), Одеса (1794). У Миколаєві та Севастополі створено суднобудівні підприємства.

Слайд 12

Морський транспорт З 1978 р. діє одна з найбільших у світі паромна переправа між Іллічівськом і болгарським портом Варна протяжністю 435 км. Для поліпшення зв'язків України з Північним Кавказом споруджено залізнично-паромну переправу через Керченську протоку.

Слайд 13

Морський транспорт Найважливішими морськими портами є Одеса, Ізмаїл, Іллічівськ, Херсон, Миколаїв, Севастополь, Ялта, Феодосія, Керч та ін. Великі) портові міста на берегах Азовського моря — Маріуполь, Бердянські тощо. Через порти Чорного й Азовського морів здійснюються зов нішньоекономічні зв'язки країни.

Слайд 14

Морський транспорт Основними експортними ванта жами є кам'яне вугілля, залізна руда, кокс, чорні метали, ліс, цу кор, хімічні продукти тощо; імпортними — машини, устаткування мінерально-сировинні ресурси та ін.

Слайд 15

Морський транспорт Основу морського транспорту України становлять Чорноморське (ЧМП), Азовське (АМП) та Українсько-Дунайське (УДП) пароплавства, що володіють транспортним флотом сумарною вантажністю 5,2 млн т і пасажирським флотом на 9,9 тис. місць.

Слайд 16

Морський транспорт На території України розташовані 18 портів, до них належать 175 перевантажувальних комплексів, 8 судноремонтних заводів.

Слайд 17

Морський транспорт Одеса- головний порт України.

Слайд 18

Морський транспорт Одеський порт є одним з перевалочних пунктів на шляху міжнародних транспортних коридорів Пан-європейський транспортний коридор №9

Слайд 19

Морський транспорт Одеський порт є одним з перевалочних пунктів на шляху міжнародних транспортних коридорів Міжнародний транспортний коридор Гданськ-Одеса

Слайд 20

Морський транспорт Одеський порт є одним з перевалочних пунктів на шляху міжнародних транспортних коридорів. Транспортний коридор Європа - Кавказ - Азія

Слайд 21

Морський транспорт Із загального обсягу вивезення вантажів

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Екологія