Урок-екскурсія на телебачення
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тема. Збережемо цей прекрасний світ. Матеріал уроку: (Д.Павличко «Звернення». С.Жупанин «Буду я природі другом». Л.Костенко «Синички на снігу»)
“Читалочка – переставлялочка” - Ви склади перекладіть та слова нові знайдіть. но-ра ра-ма ка-бан то-вар тра-ва ти-ша ла-пи ло-сі ди-во ко-мар
Словникова робота Гра “Луна” - Прочитайте за вчителем не зрубайте не згасіте не убийте не спиняйте
- Що поет закликає не рубати? - Кого не убивати? - Що не згасити, а що не спиняти? - Як треба ставитись до природи?
Робота в групах - Доповніть автора , додавши ще слова, що починаються часткою «не». Наприклад: не руйнуйте мурашників, не зривайте квітів…
Гра «Допоможи Незнайкові» Відшукайте речення в тексті і прочитайте правильно: Ясніє на небі зірка моя. На озері плаває рибка моя. Найменший у вашій сім’ї. Стоїть у лісі ялинка твоя. Студія «Ігрова»
Студія « Любителі природи» Вірш «Буду я природі другом» Мовчазне самостійне читання — Як хлопчик дружить з природою?
Гра «Закінчи речення» — Дочитайте речення до кінця: Буду я… Посію… Не столочу… Побажаю… Що спільного у цьому вірші з віршем «Звернення»?
Студія «Інформ» Ліна Костенко Ліна Василівна Костенко народилася 19 березня 1930 р. у м. Ржищеві на Київщині. Батьки майбутньої поетеси вчителювали й з ранніх літ прищеплювали дитині високі моральні, етичні та естетичні смаки. В родині цінувались книги і змалку прищеплювалась любов до читання. У 1936 році родина перебралась із Ржищева до Києва, де майбутня поетеса закінчила середню школу. Після закінчення середньої школи навчалася в Київському педагогічному інституті, а згодом — у Московському літературному інституті імені О. М. Горького, який закінчила в 1956 році. У доробку поетеси багато творів як для дорослих, так і для дітей.
Опрацювання вірша «Синички на снігу» * Читання вчителем — Що утримує синичок на Батьківщині? * Словникова робота Намлілись — намучились. Вирій — теплі краї, куди відлітають птахи на зиму. * Читання парами * Виразне читання
Студія «Що? Де? Коли?» Які вірші ми читали? Яка в них спільна тема? Як треба ставитися до усього живого?
Домашнє завдання Виразно навчитись читати вірші (по бажанню вивчити напам'ять), І група - скласти пам’ятку «Як вести себе у навколишньому світі». ІІ група - намалювати ілюстрацію до віршів
Презентацію підготувала вчитель початкових класів Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лукинюк Олександра Михайлівна
Використано ресурси Інтеренет proshkolu.ru uchportal.ru fafka.ru Шаблон Бодровой Натальи Борисовны, МС(К)ОУ школа- детский сад № 5 «Хрусталик», г. Кирова, «http://pedsovet.su/».
Схожі презентації
Категорії