П'єса-казка Лесі Мовчун "Горіхові принцеси"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Змагання скоромовців Я – малесенька Марина Посадила кущ калини. Я росту і він росте – Хто кого переросте?
Хто це? Що це? Цікава, захоплива, ілюстрована - … Солодка, запашна, червона - … Весела, мелодійна, задушевна - … Прудка, маленька, пухнаста, руда - …
Хто це? Що це? Цікава, захоплива, ілюстрована - … Солодка, запашна, червона - … Весела, мелодійна, задушевна - … Прудка, маленька, пухнаста, руда - …
Завдання Формувати уявлення про п’єсу-казку як жанр літератури, її особливості Вчитись аналізувати прочитаний твір Вдосконалювати навички виразного читання
До твого словничка Ремарка – примітки автора щодо зовнішності, поведінки героїв. Подаються окремими рядками або в дужках
Письменниця і педагог. Народилася 26 серпня 1969 року в Києві. Освіту здобула в Київському державному педагогічному інституті. Кандидат філологічних наук. Нині – науковий співробітник Інституту української мови. Лексикограф, укладач і редактор низки словників. Була заступником головного редактора журналу для підлітків «Пригоди». Дописує до періодичних журналів для дітей, зокрема в «Малятко», «Пізнайко», «Стежку», «Однокласник» тощо. Крім того, Леся Мовчун – постійна авторка та ведуча мовознавчих рубрик (журнал «Барвінок») і радіопередач («Загадки мови» на 1 каналі Національної радіокомпанії України). Авторка десяти поетичних збірок для дорослих і дітей, найвідоміші з яких – «Чепуриться черепаха» (1999), «Для чемних ведмежат» (1999), «Кактусове королівство» (2007), «Мовна лікарня. Пригоди Лєрки Севрючки і цікаві завдання з культури мови» (2009), «Усе підростає» (2010), «Арфа для павучка» (2011)
«Творчість для мене – це форма існування думки. Думка – це озвучений образ. А образ – маленький атом моєї внутрішньої галактики» Л. Мовчун
Працюємо разом! Якою була Джоан? Як до неї поставилася мачуха? Як про це пише автор? З ким потоваришувала принцеса? Що допомогло перемогти труднощі? Чому казку так названо?
Вибіркове читання Куди зайшов Принц? Хто його там зустрів? Чию розмову підслухали Джоан і Ніколь? Як їм удалося перехитрити фей? Які чарівні предмети опинились в руках принцес? Що допомогло дівчатам подолати труднощі?
Знайдіть порівняння в тексті Тільки Джоан і Ніколь, дві сестри, раді життю … Принц таємничо встав, як … Бо голова в неї, … Джоан горнолика – поруч з Ніколь …
«Упізнай героя» Ясноока, горнолика - … Юна - … Мудрий - … Хитренька - … Бідолашний - … Кмітливі - …
«Упізнай героя» Ясноока, горнолика Джоан Юна Ніколь Мудрий король Хитренька фея Бідолашний Принц Кмітливі принцеси
Словесне малювання Якими ти уявив принцес? Як зобразив би їх? До якого уривка твору ти хочеш описати ілюстрацію? Що ти там зобразиш? Якими кольорами? Який настрій хочеш передати?
«Пантоміма» Продумай, якого героя хочеш зобразити Постарайся лише рухами, жестами, мімікою показати свого героя так, щоб однокласники його вгадали
Інсценізація Оберіть уривок, який сподобався Розподіліть ролі Вивчіть ремарки, щоб знати, які дії слід виконувати Прочитайте, намагаючись виконувати дії героїв Оцініть інсценізацію однокласників
Підсумкова бесіда Яку п’єсу-казку читали на уроці? Які почуття вона у вас викликала? Кому ви співчували? Чиї дії засуджували? Кого авторка наділила негативними рисами? Доведіть, що «Горіхові принцеси» - чарівна казка
Домашнє завдання Читати, інсценізувати п’єсу Підготувати розповідь про улюбленого героя п’єси-казки «Горіхові принцеси»
Схожі презентації
Категорії