X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ЕМОЦІЇ

Завантажити презентацію

ЕМОЦІЇ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ЕМОЦІЇ

Слайд 2

МЕТА: сформувати поняття про емоції як функцію головного мозку людини; виявити природу емоцій, їх види та прояви; допомогти учням визначити індивідуальні особливості їх емоційного життя. розвивати уміння порівнювати між собою функції головного мозку, уміння логічно мислити та робити відповідні висновки і узагальнення. виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей відносно емоційних реакцій та станів.

Слайд 3

чому коли людині погано, пропонують поплакати, щоб стало краще?

Слайд 4

особливий клас суб’єктивних психологічних станів, які відображають ставлення людини до світу у формі безпосередніх переживань і зумовлюють її настрій ЕМОЦІЇ

Слайд 5

ОСНОВНІ ЕМОЦІЇ мають вроджений характер

Слайд 6

мобілізують сили організму; призводять організм до стану готовності для успішної діяльності чи захисту; впливають на пам’ять, сприйняття, мислення, навчання тощо; визначають поведінку людини. ЗНАЧЕННЯ ЕМОЦІЙ

Слайд 7

СТРУКТУРИ МОЗКУ, які беруть участь в емоціях

Слайд 8

Е – емоція, П- потреба, ІН – інформація, необхідна для задоволення потреби, ІС – інформація, яка відома. ФОРМУЛА ЕМОЦІЙ Павла Васильовича Симонова Е = П х (ІН-ІС)

Слайд 9

ПРИКЛАД, що підтверджує формулу Людина влаштовується на роботу. Чоловік знає, що якщо буде виконувати свої обов'язки, то наприкінці місяця отримає заслужену зарплату. Це викликає позитивну емоцію. Потреба П, в даному випадку, це потреба в матеріальному благополуччі, ІН - інформація про виплачуваної зарплати, ІС - інформація про відсутність цих грошей у людини в даний момент. ІН-ІС позитивна і емоція позитивна. Формула більш менш спрацьовує

Слайд 10

ПРИКЛАД, що спростовує формулу Двом людям, один з яких досить заможний, назвемо його мільйонер, а інший досить бідний, назвемо його жебрак, подарували по 10 $. Можна сміливо припустити, що позитивна емоція жебрака буде набагато сильнішою. Що дає формула? Потреба в грошах є і в того і в іншого. У кого вона сильніша? Мільйонерові потрібні мільйони для забезпечення своїх проектів. Жебракові достатньо кількох доларів для забезпечення своїх насущних потреб. Напевно, у мільйонера потреба П в грошах у багато разів сильніше. ІН і ІС в одній і тій же ситуації у обох однакові. За формулою у мільйонера повинна виникнути більш сильна емоція. Де помилка?

Слайд 11

ФОРМИ ПРОЯВУ ЕМОЦІЙ

Слайд 12

ЕМОЦІЙНІ РЕАКЦІЇ посмішка, сміх, плач, схвильованість, завмирання, імпульсивність дій емоційні реакції за певних ситуацій можна і необхідно стримувати

Слайд 13

ЕМОЦІЙНІ СТАНИ збудження; гноблення (депресія); страх; тривога; агресивна поведінка тощо настрій – загальний емоційний стан у даний відрізок часу

Слайд 14

ЕМОЦІЙНІ СТОСУНКИ кохання, прихильність, пристрасть, ворожнеча, ревнощі, заздрість тощо

Слайд 15

АФЕКТИ короткочасні, але бурхливі емоційні реакції, які не контролюються свідомістю і які важко стримувати

Слайд 16

при різних емоціях може змінюватися кровообіг, ритм серцебиття, АТ, унаслідок цього при одних емоційних переживаннях людина червоніє, а при інших – блідне організм людини реагує на всі зміни емоційного життя

Слайд 17

ПОРУШЕННЯ ЕМОЦІЙ

Слайд 18

СПОСОБИ КЕРУВАННЯ емоціями сила волі (свідоме керівництво емоціями і діями, здійснення задуманого; аутотренінг (психофізіологічний спосіб самонавіювання); аналіз причин негативних емоцій; зміна оточення і діяльності; спілкування з природою

Слайд 19

емоції – це відповідні реакції організму на зовнішні та внутрішні подразники, у яких проявляється позитивне або негативне ставлення людини до навколишнього світу

Слайд 20

ПРАЦЮЄМО в парах: опишіть власний емоційний стан, який ви переживали під час грози А ваш партнер відчував те саме? Як ви поясните подібність фактів?

Слайд 21

МІРКУЄМО: 1. Як ви розумієте вираз “Виразні рухи – своєрідний засіб спілкування між людьми”? 2. Чому всім зрозумілі вирази: “від страху у піт кинуло”; “волосся стало сторчма”; “мурашки по шкірі”; “щемить серце”; “від радощів подих забився”? Н. зіпсувала настрій Б., роздратований Б. посперечався з К. і т.д. Чи можна перервати ланцюгову реакцію? Як? 4. Чому Олександр Македонський обирав до свого війська воїнів, які червоніють під час бою, і не брав тих, які бліднуть?

Слайд 22

ПРАЦЮЄМО в групах: намалюйте словесний портрет емоційно неврівноваженої людини

Слайд 23

до кожної емоції з лівого списку підібрати емоцію з правого задоволення розчарування радість презирство сміх плач гордість страх впевненість злість довіра тривога повага ненависть симпатія соромливість ніжність заздрість любов образа подяка неприязнь спокійна совість обурення стан безпеки недовіра

Слайд 24

Вченими був поставлений такий експеримент. Три групи пацюків утримували в таких режимах: І – у повному спокої; ІІ – в умовах короткочасного стресу; ІІІ – у безперервній стресовій ситуації. Тривалість життя якої групи тварин, на вашу думку, виявилась найбільшою? Що таке стрес? Чи необхідний він організмові? ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Біологія