X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Система виховної роботи

Завантажити презентацію

Система виховної роботи

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Мельниківська загальноосвітня школа І – ІІ ст. Смілянської районної ради Черкаської області

Слайд 2

Система виховної роботи Мельниківської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів Смілянської районної ради Черкаської області

Слайд 3

Виховна система: “Школа добра, радості та краси” Сказав Мудрець: Живи, добро звершай! Та нагород за це не вимагай! Лише в добро і вищу правду віра Людину відрізни від мавпи і від звіра.  Хай оживає істина стара: Людина починається з добра. (Л. Забашта)

Слайд 4

Реальне шкільне життя дозволило нам усвідомити давнє “Все починається з любові”

Слайд 5

Гуманістичні ідеї В.О.Сухомлинського міцно вкоренилися в роботі нашої школи. Саме їх поєднання дозволило педагогічному колективу виплекати власний Мислехрам – “Школу добра, радості і краси.

Слайд 6

Завдання виховної системи школи : Поглиблювати зв’язки між сім’єю та школою, школою та органами місцевого самоврядування у сфері виховання учнівської молоді. головну увагу зосередити на правовому, патріотичному вихованні дітей та формуванні здорового способу життя. Пріоритетним у роботі школи залишити родинне виховання. Удосконалювати виховний процес шляхом використання нетрадиційних форм роботи з учнями та їх батьками. Активно впроваджувати в роботу органів учнівського самоврядування  проектну діяльність.

Слайд 7

Ціннісне ставлення до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до себе, людей. Ціннісне ставлення до сім’ї , родини. Ціннісне ставлення до природи. Ціннісне ставлення до праці. Ціннісне ставлення до мистецтва. Основні напрямки виховної роботи

Слайд 8

виховання різносторонньої особистості, готової до життя в непростому світі, законослухняного громадянина України, активного учасника державотворчих процесів, здатного реалізувати себе, схильного до ведення здорового способу життя. Мета

Слайд 9

Слайд 10

Постулати формули “Три люблю” визначають ставлення учня до себе, до людей, до природи та базуються на певних інваріантах, а саме:

Слайд 11

Бережу себе від травм, дбаю про своє здоров’я. Розвиваю в собі найкращі людські якості, займаюся самовихованням, проектую свій життєвий шлях. Прагну добре оволодіти основами наук, займаюсь самоосвітою, свідомо обираю професію. Оволодіваю вміннями та навичками самообслуговування, змістовного відпочинку. Я люблю себе

Слайд 12

Прагну вести себе так, щоб через мої вчинки у мами ніколи не було сліз та сивини, щоб тато пишався мною, дідусь та бабуся раділи за мене; турбуюся про своїх рідних. Дорожу друзями, дбаю, щоб їм було зі мною добре та цікаво. Вчуся спілкуватися з людьми та розуміти їх. Вивчаю життя та творчий шлях видатних людей міста, області, України, світу. Я люблю маму, тата, родичів, друзів, співгромадян, людство

Слайд 13

Дбаю про безпеку, чистоту та ошатність свого дому, двору. Вивчаю історію своєї вулиці, рідного краю, України. Дорожу честю школи, міста, Батьківщини. Пізнаю світ, бережу природу, усвідомлюю себе частинкою природи, прагну зайняти свою нішу у Всесвіті. Я люблю свій дім, свій двір, свою вулицю, свою школу, своє місто, свою державу Україну, Всесвіт

Слайд 14

Сформовано МО класних керівників В області формування виховної системи школи зроблено: Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, проводились згідно з планом роботи. До засідань готувались педагогічні виставки методичних розробок з даної теми, відкриті уроки з подальшим їх детальним аналізом і обговоренням. 

Слайд 15

Шкільні традиції День знань

Слайд 16

Слайд 17

Свято урожаю

Слайд 18

Олімпійський тиждень

Слайд 19

Новий рік

Слайд 20

Свято 8 березня

Слайд 21

День Перемоги

Слайд 22

Слайд 23

Запиши формулу “Три люблю” до свого записника. Тепер вона твоя. Читай цю формулу завжди, коли аналізуєш своє самовдосконалення та проектуєш подальший розвиток особистості, і ти все глибше будеш розуміти і сприймати її. Ось бачиш, вона підказує тобі шлях до себе кращого. Пам’ятай, людина без мети і волі – перекотиполе. Яким ти хочеш бути? Визначився? Іди до своєї мети стежинами любові до себе, любові до людей, любові до природи. За будь-яких досягнень прагни більшого. Нехай тебе не засмучують невдачі. Головне – зробити правильні висновки і йти вперед. Звітуй перед собою, як тобі вдається дотримуватися формули “Три люблю” в поведінці, вчинках, пізнанні себе та розвитку своєї особистості. Намагайся робити все розумно, доцільно. Цим ти творитимеш себе як найдорожчий витвір мистецтва. Будь цілеспрямованим та наполегливим у досягненні своєї мети. Не байдикуй і не відкладай справи на завтра. Втрачений час ніколи не повернеш. Твій життєвий успіх – у твоїх руках, саме ти – творець своєї долі. Будь діяльним та щасливим сьогодні і завжди. Доброю спонукою для учнів щодо сповідування формули “Три люблю” є наші поради з самовдосконалення

Слайд 24

Антуан де Сент – Екзюпері писав: “Для життя необхідні: сонце, свобода і маленька квіточка”. Хай сонцем освіти буде наука, свобода вибору дозволить створити оптимальну виховну систему, а маленька квіточка дитячої душі залишається яскравою, нев’янучою та неповторною

Слайд 25

Презентацію підготувала Астахова Олена Миколаївна заступник директора школи з НВР, вчитель світової літератури

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота