X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
КЛАСИФІКАЦІЯ ТУРИЗМУ

Завантажити презентацію

КЛАСИФІКАЦІЯ ТУРИЗМУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

КЛАСИФІКАЦІЯ ТУРИЗМУ Туризм виїзний туризм Внутрішній туризм в’їзний туризм Етнічний Культурний Історичний Рекреаційний Екскурсійний Релігійний туризм Соціальний Екологічний Діловий Спортивний туризм Пригодницький Сільський зелений Іноземний туризм

Слайд 2

ОСНОВНІ ПРИЧИНИ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ пошук вищої прибутковості зниження попиту на внутрішньому ринку згладжування коливань попиту продовження життєвого циклу послуги зниження ризику отримання престижу за кордоном для фірми поліпшення ліквідності активів підприємства як свідоцтво ефективності своєї діяльності

Слайд 3

ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ Франчайзинг організація продажу туристичного продукту чи послуг форма підприємництва Туристично-екскурсійні організації Туроператор Турагент Ініціативні Рецептивні

Слайд 4

ТРАДИЦІЙНІ СПОСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ Продаж за комісійні Прямий продаж Проживання Проїзд Послуги Туроператори Споживачі Турагенти

Слайд 5

НОВІТНІ СПОСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ Ринок споживачів Туристична співпраця іноземних споживачів Національний ринок постачальників послуг (товарів) Іноземний ринок постачальників послуг (товарів) Туристичний агент Туристичний оператор готель, перевізник, культурний заклад, перекладач, гід Туристичний оператор Туристичний агент готель, перевізник, культурний заклад, перекладач, гід Ринок споживачів співпраця в’їзний туризм виїзний туризм самостійний туризм

Слайд 6

ЧИННИКИ, ЩО СПРИЯЮТЬ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО ТУРИЗМУ

Слайд 7

МІКРООТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА Споживачі: переваги (доступність за ціною, високі умови відпочинку), мотиви замовлення (довіра і гарантованість) Конкуренція: сила конкуренції, тенденції (помірне зростання конкурентних переваг) Ринки: ємність (2,3%), попит, головні сегменти (зелений, екскурсійний, спортивний, історичний, оздоровчий туризм) Фактори зовнішнього оточення Постачальники: основні постачальники (перевізники, готелі, гіди) Інфраструктура: (автотранспорт, санаторії, тощо) Канали збуту: основні канали (агенти, оголошення), перспективи розвитку

Слайд 8

ДАНІ ДЛЯ ПОБУДОВИ МОДЕЛІ Рік Прибуток від експорту послуг, тис. грн. Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги Витрати на розорбку каналів збуту, тис грн 2002 1221,00 113,00 0,00 2003 1373,00 105,00 0,00 2004 1471,30 76,00 0,00 2005 1534,90 62,50 0,00 2006 2119,40 7,10 8,90 2007 2052,10 8,50 24,00 2008 2052,00 10,00 15,00

Слайд 9

ПОБУДОВА МОДЕЛІ з ймовірністю 0,976 модель виду де, Y – прибуток від експорту послуг, тис. грн. Х1 – дебіторська заборгованість за роботи і послуги, тис. грн. Х2 – витрати на розорбку каналів збуту 2,5187189 -7,5513061 2084,0582 5,2592364 1,0908191 95,254488 0,9767337 69,852498 #Н/Д 83,961359 4 #Н/Д 819357,31 19517,486 #Н/Д y = 2,52x1 - 7,55x2 - 8,14x3 + 20,84 (2.1)

Слайд 10

ПРОБЛЕМАТИКА Проблеми конкурентоспроможності на міжнародному ринку туристичних послуг екологічні питання поглибили критичну ситуацію конкурентоздатності інтеграція вимагає нового погляду на туризм потреба "захоплення" чужого ринку проблема ресурсозберігаючих технологій невідповідність світовим стандартам неуміле використання та збереження рекреаційних ресурсів низький рівень обслуговування технологічна відсталість галузі недосконалість правил і умов перетину кордонів іноземцями бар'єри зменшують туристичні потоки та імідж країни проблема в усіх видах транспортної системи несприятливий інвестиційний клімат недостатній розвиток туристичної інфраструктури відсутність системи просування туристичного продукту на світовий ринок

Слайд 11

ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Шляхи вдосконалення туристичних послуг застосування нежорстких правил контролю за обмінним курсом співпраця між країнами з різним рівнем розвитку покращення сервісу туристам відповідно до стандартів робота з журналістами, які професійно подають туризм скорочення залежності від транснаціональних компаній захист інтересів споживачів з питань безпеки туризму розробка Кодексу туриста і Хартії туризму, які сприяють співпраці проведення політики сталого розвитку використовувати інструментарій візитного менеджменту прийняття пропозицій різних спеціалізованих організацій організація в країні значних заходів, які привернуть туристів реагування на вимоги майбутнього попиту відмова від візових вимог для туристів стимулювання розвитку інтелектуального потенціалу

Слайд 12

КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ФІРМИ Покращення якості реклами 110% росту прибутковості до 2011 року Мережевий маркетинг Пропорційне збільшення обізнаності та обсягів обороту Співпраця агентств 50% зниження собівартості туру ПРИБУТОК

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Туризм