X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Умови реформування органів прокуратури

Завантажити презентацію

Умови реформування органів прокуратури

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Умови реформування органів прокуратури Суспільно-історичні умови: затяжна економічна криза; політична нестабільність; соціальні негаразди; правовий нігілізм; вибух злочинності; політична воля керівництва держави; зобов'язання перед європейською спільнотою. Нормативно-правові: Закон України «Про прокуратуру», прийнятий Верховною Радою України 5 листопада 1991 р.; 28 червня 1996 р. Верховна Рада України прийняла Конституцію України; У 2001 році під час «Малої судової реформи» прокуратуру позбавлено повноважень самостійно санкціонувати арешти та обшуки, здійснювати нагляд за законністю судових рішень, порушувати дисциплінарні провадження щодо суддів. У 2003 році прокурорів позбавлено права нагляду за виконавчим провадженням. Починаючи з 1 липня 2007 року, до МВС передано слідство щодо злочинів проти особи (15 статей). У минулому році разом з прийняттям нового КПК істотно скорочено категорію справ, підслідних органам прокуратури. Повноваження слідчих прокуратури щодо проведення досудових розслідувань стосовно певних суб’єктів і щодо військових злочинів залишено максимум на п’ять років. У вересні 2012 року змінами до Закону України «Про прокуратуру» суттєво обмежено повноваження прокурорів у некримінальній сфері. Пункт 9-й Розділу XV “Перехідні положення” Конституції України.

Слайд 2

Документи, що визначають міжнародні та європейські стандарти щодо органів прокуратури Керівні принципи ООН щодо ролі обвинувачів від 1990 року. Рекомендація ПАРЄ 1604 (2003) 11 «Про роль служби публічних. обвинувачів в демократичному суспільстві, заснованому на верховенстві права» від 2003 року. Рекомендація Rec (2000) 19 Комітету Міністрів державам-членам «Про роль служби публічного обвинувачення в системі кримінальної юстиції» від 2000 року. Рекомендація Rec (2012) 11 Комітету міністрів державам-учасникам «Про роль публічних обвинувачів поза системою кримінальної юстиції» Резолюція 1755 (2010) Парламентської Асамблеї Ради Європи "Функціонування демократичних інституцій в Україні" ухвалена у Страсбурзі (Французька Республіка) 4 жовтня 2010 року Дослідження Венеціанської комісії № 494/2008 «Конституційні положення щодо служб обвинувачення в державах – членах Ради Європи» від 2008 року (Витяг). Звіт Венеціанської комісії з Європейських стандартів щодо незалежності судової системи: частина ІІ – Служба обвинувачення (від 17–18 грудня 2010 року). Коментарі членів Венеціанської комісії на проект Закону України «Про прокуратуру» від 2004 року. Висновок № 539/2009 Венеціанської комісії щодо проекту Закону України «Про прокуратуру» від 2009 року. Висновок № 667/2012 Венеціанської комісії щодо проекту Закону України «Про прокуратуру»  Висновок № 2 (2008) Консультативної Ради Європейських Прокурорів щодо «Альтернативних кримінальному переслідуванню заходів» Спільний висновок Консультативної ради європейських суддів (CCJE) і Консультативної Ради європейських обвинувачів (CCPE) щодо відносин між суддями і обвинувачами в демократичному суспільстві («Бордоська Декларація») від 18 листопада 2009 року Висновок № 3 (2008) Консультативної Ради європейських обвинувачів (ССРЕ) «Роль Служб обвинувачення поза сферою кримінального права» від 2008 року. Роль публічного обвинувача поза сферою кримінального права у практиці Європейського суду з прав людини (Витяг) (березень 2011 року) Рекомендація Rec (2012)11 Комітету міністрів державам-у