X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Управління комунікаціями для аналізу політики

Завантажити презентацію

Управління комунікаціями для аналізу політики

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Управління комунікаціями для аналізу політики Семінар у Міжнародному центрі перспективних досліджень, Київ, Україна, вересень 2000 року М. Пол Браун Школа державного управління Університет Делхаузі, Галіфакс, Нова Скотія B3H 3S7 Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 2

Управління комунікаціями у процесі формулювання та аналізу політики Управління комунікаціями як ключова функція політичного управління, - ось у чому суть політики Керівництво державним сектором у центрі уваги; політика повинна мислитися з точки зору взаємозв’язків Керівництво державного сектору повинно вміти управляти комунікаціями у трьох площинах: зовнішній вертикальній горизонтальній Ефективне управління розробкою політики вимагає точності й професіоналізму в управлінні комунікаціями в усіх трьох площинах Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 3

Горизонтальні Зовнішні Виконавча/ Законодавча Вертикальні Міністерства Міжнародні організації МВФ, СБ, ЄС Неурядові організації Уряди інших країн – Канади, Японії, Росії Ради Департаменти Комунікації для аналізу політики Internal External Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 4

Управління зовнішніми комунікаціями Управління зовнішніми консультаціями та комунікаціями - ключова функція політичного управління та “сама сутність політики“, - Канадська федеральна група (1995) Пал (224) --Сучасне управління передбачає значне приватне/ неприбуткове/ громадське управління на кожному етапі процесу розробки політики Керівники державного сектору повинні демонструвати точність та професіоналізм в управлінні зовнішніми консультаціями та поданням питань, уникаючи рутини та “завоювання клієнта” Можна уявити собі державних службовців у двох ролях: “користувачі” політичного доробку та ідей, висунутих організованими зовнішніми групами “творці” політичного доробку, взятого у зовнішніх груп Семінар з розробки політичних доку