X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Управління комунікаціями для аналізу політики уряду

Завантажити презентацію

Управління комунікаціями для аналізу політики уряду

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Управління комунікаціями для аналізу політики Семінар у Міжнародному центрі перспективних досліджень, Київ, Україна, вересень 2000 року М. Пол Браун Школа державного управління Університет Делхаузі, Галіфакс, Нова Скотія B3H 3S7 Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 2

Управління комунікаціями у процесі формулювання та аналізу політики Управління комунікаціями як ключова функція політичного управління, - ось у чому суть політики Керівництво державним сектором у центрі уваги; політика повинна мислитися з точки зору взаємозв’язків Керівництво державного сектору повинно вміти управляти комунікаціями у трьох площинах: зовнішній вертикальній горизонтальній Ефективне управління розробкою політики вимагає точності й професіоналізму в управлінні комунікаціями в усіх трьох площинах Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 3

Горизонтальні Зовнішні Виконавча/ Законодавча Вертикальні Міністерства Міжнародні організації МВФ, СБ, ЄС Неурядові організації Уряди інших країн – Канади, Японії, Росії Ради Департаменти Комунікації для аналізу політики Internal External Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 4

Управління зовнішніми комунікаціями Управління зовнішніми консультаціями та комунікаціями - ключова функція політичного управління та “сама сутність політики“, - Канадська федеральна група (1995) Пал (224) --Сучасне управління передбачає значне приватне/ неприбуткове/ громадське управління на кожному етапі процесу розробки політики Керівники державного сектору повинні демонструвати точність та професіоналізм в управлінні зовнішніми консультаціями та поданням питань, уникаючи рутини та “завоювання клієнта” Можна уявити собі державних службовців у двох ролях: “користувачі” політичного доробку та ідей, висунутих організованими зовнішніми групами “творці” політичного доробку, взятого у зовнішніх груп Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 5

Управління зовнішніми комунікаціями Політики як “користувачі” у зовнішніх комунікаціях Сторона, що виграє від лобіювання організованих інтересів, і яка прагне впливати на публічну політику з метою втілення загальних інтересів (Pross, 1992:3) Політичні спільноти під-урядова--великі інституції, групи, ключові державні відомства, які фактично приймають рішення уважна публіка--уважні спостерігачі, чий вплив полягає у генеруванні ідей та обговоренні їх на конференціях, у публікаціях та при лобіюванні Політична мережа властивості, характерні для взаємозв’язків певного кола учасників процесу, які формуються довкола важливого для політичної спільноти питання (Coleman & Skogstad, 1990:26) Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 6

Політична спільнота Кабінет Міністрів Парламент Інші групи Основні НеУО міністерства Президент Міжнародні організації Громадяни Іноземні уряди Провідні міністерства Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 7

Управління зовнішніми комунікаціями Управління комунікаціями у контексті політичних спільнот і мереж: Прагнення громадського блага Забезпечення внеску всіх зацікавлених сторін Забезпечення того, щоб всі учасники знали, що внесок вимагатиметься від усіх зацікавлених сторін Наголос на участі не менший, або навіть більший, ніж на лідерстві Розвиток уміння аналізувати контекст дій зовнішніх учасників (Lindquist) Перебирання керівної ролі, керування дебатами / навчанням Застосування високих етичних стандартів Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 8

Управління зовнішніми комунікаціями Державні службовці у ролі “творців” у зовнішніх комунікаціях Ключовий напрямок у комунікаціях політичної спільноти (Pal, 1997:217) Секретаріат Ради Скарбниці Канади “Політика уряду Канади полягає в тому, щоб розвивати й проводити консультації з канадцями в процесі розробки політики та при створенні програм і послуг”. “Обов’язок кожного управлінця – демонструвати своє лідерство у побудові дорадчої культури , орієнтованої на клієнта” Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 9

Управління зовнішніми комунікаціями Цінувати й розуміти різні групи учасників як “культури”, що мають власні міфи, цінності та історію Розуміти, що участь громадськості – це процес наведення мостів між різними культурами План Давати багато попередньої інформації учасникам зустрічей та семінарів, оголошувати брифінги, публічні зібрання, тощо Підтримувати та сприяти проходженню потоків інформації (покази/ документи/ прес-релізи/ технічні дані) Забезпечувати процес зворотного зв’язку, що дає уявлення про реакцію сторін-учасників Принципи результативних консультацій Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 10

Управління зовнішніми комунікаціями Узгодження крайніх термінів і контрольних дат із реаліями зацікавлених сторін Залучення громадськості і зацікавлених сторін до розробки настанов і параметрів Усвідомлення, що зацікавлені сторони не є рівними; деякі групи мають особливі інтереси, і володіють різною владою Сприяння тому, щоб зацікавлені сторони відчували себе “керманичами процесу” Забезпечення добровільного фінансування Принципи результативних консультацій Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 11

Управління зовнішніми комунікаціями Основні кроки консультаційного процесу Опис сфери та завдань Призначення команди консультантів Обговорення фінансування Визначення зацікавлених сторін Розгляд часових рамок Оцінка плану Вибір консультаційного методу Планування матеріально-технічного забезпечення 3 Реалізація Розробка Підготовка Впровадження плану Пояснення процесу Контроль за результатами 2 1 Джерело: Agri-Food Canada--Consultations Toolbook Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 12

Управління зовнішніми комунікаціями Основні кроки консультаційного процесу Збір, аналіз та реагування 6 Реагування Зворотній зв’язок Синтез 5 4 Аналіз даних та попередніх результатів Оцінка 7 Визначення впливу змін Розробка робочого плану Розробка звіту з впровадження Оцінити зміст та процес консультування Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 13

Управління вертикальними комунікаціями Вертикальна вісь комунікацій складається із стосунків між державними службовцями, міністром та Кабінетом Якою повинна бути роль державного службовця у розробці політики? У Канаді “хоча процесу творення політики сприяють багато інституцій, центральною урядовою інституцією, що розробляє політику, є Кабінет” (Whittington & Van Loon, 1996:554) Визначення пріоритетів Введення політики Формулювання та законодавче оформлення Дуже часто бюрократ є наріжним каменем політичного процесу і центральною постаттю у багатьох підсистемах (Howlett &Ramesh, 1995:56) Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 14

Управління вертикальними комунікаціями “Кабінет часто визнає за неможливе чітко визначити пріоритетне рішення за відсутності добре розробленої поради щодо формулювання політики “ (Whittington & Van Loon. 1996:607) “За Кабінетом ... Повинно стояти центральне політичне відомство як бюрократичне уособлення виконавчої влади, єднальна ланка всієї політичної роботи уряду. Такі відомства рідко користуються популярністю у лінійних міністерств... Проте, з точки зору виконавчої влади, вони надзвичайно важливі для управління і узгодження політики. Вони роблять царину політики керованою, а координацію її – можливою” (Davis, 1997:141) .Добре інституалізована бюрократія вносить цінний вклад у якість та узгодженість прийняття рішень завдяки наданню порад та структуризації процесу прийняття рішень, навіть якщо самі рішення приймаються поза межами бюрократії (Polidano, 1999: 8) Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 15

Управління вертикальними комунікаціями Заступники міністрів у Канаді свідчать, що 80-90% їхніх стосунків із міністром присвячено визначенню політики. Політичні спостерігачі – відслідковують політичні ідеї, що їх генерує політична спільнота Політичні захисники – у процесі зовнішніх стосунків визначають потреби / можливості , попереджують міністра, і в кінцевому рахунку, Кабінет, про необхідність вжити заходи. Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 16

Управління вертикальними комунікаціями Не ставтеся індиферентно до різних частин уряду Не забувайте нагадувати міністрові про свою концепцію необхідної політики При визначенні альтернатив не виступайте у ролі простого реєстратора фактів Не дозволяйте втягти себе у передвиборчі проблеми Залиште публічну сцену політикам Підтримуйте контакти без перетворення їх на дружбу Захищайте інтереси міністра та департаменту без заведення собі ворогів в адміністрації Завоювання повної прихильності до політики можливо, якщо добре її подати Управління вертикальними комунікаціями: принципи для керівництва Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 17

Управління горизонтальними комунікаціями Контекст “розвиток наукових і технічних знань, поєднаний із зростанням ролі держави, надає різноманітним громадським питанням багатогранного, інтерактивного характеру” (Bourgault, 1997:12) “рушійні сили у новому міжнародному оточенні мають такий вплив, що перевертають традиційні категорії, де проблеми визначені, а політичне дослідження проведене (ADM Sub-committee on Global Challenges and Opportunities, 1997:33) “зростає розуміння, що для відповіді на виклики наступного десятиліття важлива горизонтальна перспектива “(DM Task Force on Policy Research, 1997:2) “Сьогодні політичні чиновники, керівники служб та генеральні директори, коли вони розробляють політику або концепцію департаменту, надзвичайно цікавляться, наскільки їхні пропозиції співпадають із загальним макро-урядовим курсом у Канаді” (Bourgault, 1997:22) Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 18

Управління горизонтальними комунікаціями Виявіть, кого потрібно вести (Kotter, 1985:59). Визначте всі відповідні бічні стосунки, як очевидні, так і приховані. Окресліть можливі “проблемні зони” для керівництва. Оцініть, хто з цих людей може опиратися співробітництву, чому, і наскільки сильно. Підтримуйте “стиль для складності” (Cleveland, 1976: 82). Поводьтеся тихо; Не плутайте бійку із досягненням взаєморозуміння. Розвивайте терпимість до “невизначеності” та до життя у “у павутинні напруження.” Демонструйте оптимізм діяча, готовність створити інше майбутнє. Працюйте над встановленням довіри. Прагніть зрозуміти як відмінність, так і спільність інтересів. Ставтеся до використання часу як до розумних інвестицій. Принципи управління горизонтальними комунікаціями Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Слайд 19

Управління горизонтальними комунікаціями Основна увага – посиленню цінності Визначте, де ви можете посприяти у виконанні планів тих, з ким співробітничаєте, не жертвуючи власними цілями Поводьтеся тихо (Cleveland, 1976:82) Намагайтеся створити консенсус, а не бійку довкола своєї мети Майте мужність повести за собою (Kotter, 1985:59) Заготуйте окремий план або з посилених методів подолання опору, або з його обходу. Принципи управління горизонтальними комунікаціями Семінар з розробки політичних документів, вересень 2000

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Політика