X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вільне програмне забезпечення GCompris

Завантажити презентацію

Вільне програмне забезпечення GCompris

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вільне програмне забезпечення GCompris http://escuela.ucoz.ua

Слайд 2

Пакет GCompris для дітей від 3 до 8 років Навчання Читання Iгри … LOGO

Слайд 3

Знайдіть правильну комбінацію чисел і операцій Використовуйте числа і арифметичні операції з верхньої частини, щоб отримати заданий результат. Числа і операції можна відмінити, клацаючи по ним мишею.   LOGO

Слайд 4

Вправи на множення Показано множення двох чисел. Напишіть відповідь праворуч від знаку рівності. Користуйтеся правою і лівою стрілками щоб вказати число і клавішею Enter щоб підтвердити свою відповідь. LOGO

Слайд 5

Складні кольори Клацанням миші покажіть правильно зафарбований квадра LOGO

Слайд 6

Алгоритм Знайдіть логічну послідовність розташування предметів LOGO

Слайд 7

Спрощена Ханойська вежа Перетягніть кільця з одного штиря на іншій, щоб відтворити башту.   LOGO

Слайд 8

Спілкування з друзями Спілкування доступне тільки по локальній мережі без використання Інтернету LOGO

Слайд 9

«Oware» з Туксом (гра) Стратегічна гра LOGO

Слайд 10

Киньте м’яч пінгвінові Туксу Натисніть дві клавіші Shift одночасно, щоб кинути м'яч.   LOGO

Слайд 11

Створіть малюнок або анімацію Інструмент для малювання і анімації. LOGO

Слайд 12

Остання куля Гравці ходять по черзі. Вкажіть кількість луз, які ви хочете закрити. Програє той, хто ходить останнім. Якщо ви хочете, щоб Тукс почав першим, клацніть по ньому.   LOGO

Слайд 13

Навчання гри у шахи Зіграйте у шахи з комп’ютером в навчальному режимі LOGO

Слайд 14

Гра у шахи Закінчіть шахову партію проти комп’ютера LOGO

Слайд 15

Цифроїд множників Проведіть Цифроїда до всіх чисел, які є множником числа вказаного вгорі екрану. LOGO Escuela - null

Слайд 16

Редактор векторної графіки Дошка, на якій можна малювати що-небудь LOGO

Слайд 17

Вправи на віднімання Дайте відповіді на поставлені питання з математики LOGO

Слайд 18

Клацайте і малюйте Намалюйте картинку, клацаючи по синім точкам. LOGO

Слайд 19

Цифроїд рівних чисел Використовуйте клавіші із стрілками, щоб переміщуватися по дошці. Натисніть пропуск, щоб з'їсти число.   LOGO

Слайд 20

Акваріум Клацайте лівою кнопкою миші по всіх плаваючих рибках поки вони не виплили за межі спостереження LOGO

Слайд 21

Електрика Створіть і змоделюйте електричну схему LOGO

Слайд 22

Чотири в ряд Розташуйте чотири кулі в лінію LOGO

Слайд 23

Намалюйте по числах Намалюйте малюнок, клацаючи по числах в правильному порядку.   LOGO

Слайд 24

Побудуйте аналогічну модель Управляйте краном і скопіюйте зразок LOGO

Слайд 25

Таблиця кількості Перетягуйте предмети в таблицю LOGO

Слайд 26

Чотири в ряд (два гравці) Розташуйте чотири кулі в лінію LOGO

Слайд 27

Управління шлангом Пінгвін Тукс повинен полити квіти, але трубопровід не працює. LOGO

Слайд 28

Лічба предметів Збудуйте предмети оптимально, щоб злічити їх LOGO

Слайд 29

Падаючі літери Натискайте клавіші з літерами, поки вони не впали на землю LOGO

Слайд 30

Клацання мишкою Клацайте кнопкою мишки до повного очищення фону і показу картинки LOGO

Слайд 31

Квачі (гра 15) Рухайте кожен квадрат так, щоб збудувати ряд цифр за збільшенням від 1 до 15 LOGO

Слайд 32

Лабіринт Знайдіть вихід з лабіринту LOGO

Слайд 33

Шестикутник Знайдіть полуничку, клацаючи по блакитних полях LOGO

Слайд 34

Знайдіть країни Перетягуйте зображення країн до повного заповнення карти LOGO

Слайд 35

Знайдіть регіони Перетягуйте зображення регіонів до повного заповнення карти країни LOGO

Слайд 36

Зберіть головоломку Сумістіть кожен предмет з відповідним йому контуром LOGO

Слайд 37

Пенальті Двічі клацніть кнопкою миші на вправі. LOGO

Слайд 38

Вивчення годинника Розуміння часу на годиннику LOGO

Слайд 39

Цифроїд нерівних чисел Проведіть Цифроїда до всіх виразів, які не рівні числу вказаному нагорі екрану. LOGO

Слайд 40

Тривимірний лабіринт Знайдіть вихід з тривимірного лабіринту LOGO

Слайд 41

Гра на пам’ять Перевертайте картки, щоб знайти операцію і її результат до