X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Проекти майстер-класів

Завантажити презентацію

Проекти майстер-класів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

МЕТОД ПРОЕКТІВ Майстер-клас за програмою Intel® Навчання для майбутнього Shelley Shott ICT, USA Київ, 4-8 жовтня 2004р. Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США

Слайд 2

Характерні риси методу проектів В основі навчального плану лежить проблема або проект Створює умови для результативного навчального процесу Залучає учнів, як зацікавлених осіб Залучає учнів до вирішення проблем та виконання інших змістовних завдань Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 3

Характерні риси методу проектів Створює таке навчальне середовище, в якому вчитель тренує, спрямовує, досліджує та зміцнює більш глибокі рівні розуміння Дозволяє учням будувати свої власні знання; відповідає на суттєві запитання Завершується реальним продуктом Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 4

Метод проектів Встановлює зв'язки з життям поза межами класної кімнати Вирішує проблеми реального життя Розвиває навички, потрібні у реальному житті Багато з цих навичок є бажаними для сьогоднішніх роботодавців: Здатність працювати разом з іншими Приймати виважені рішення Проявляти ініціативу Вирішувати складні проблеми Дозволяє використовувати розмаїття учбових методик Підходить для всіх учнів Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 5

Метод проектів Відхід від коротких, відокремлених уроків, зосереджених довкола вчителя Наголошує на навчальній діяльності, яка є: довготерміновою у центрі якої знаходиться учень пов'язана з проблемами та практикою реального життя і містить захоплюючи питання Зміцнює пізнавальні навички вищого рівня та удосконалює стратегії, спрямовані на вирішення проблем Вчить учнів: Мислити, застосовувати знання, бути технічно грамотними, здобувати навички ХХІ століття та впевненість у своїх силах Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 6

Метод проектів Заохочує до розвитку: Навичок роботи в групі (співпраця) Життєво важливих навичок Технічних навичок Пізнавальних навичок Навичок самоуправління Позитивного ставлення Але Не кожен урок повинен базуватися на НМП Застосовувати методику навчання методом проектів треба на тих уроках, де це найдоцільніше Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 7

Методологія Керівництво зі сторони На сцені більше не має мудреця Більше тренування та моделювання Менше розповідей Більше пошуку разом із учнями Не видавайте себе за експерта Більше міжпредметного мислення Менше спеціалізації Оцінювання на основі виконаної роботи Менше оцінювання на основі рівня знань Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 8

Зміна поведінки учня Від виконання команд . . до самостійно спрямованої навчальної діяльності Від запам'ятовування та повторення . . до відкриття, поєднання та презентації Від слухання та реагування . . до спілкування та прийняття відповідальності Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 9

Зміна поведінки учня Від знань фактів, термінів та змісту . . до розуміння процесів Від теорії . . до застосування теорії від залежності від вчителя до . . до озброєного знаннями учня Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 10

Метод проектів у інформаційному середовищі Учні ефективно використовують інформаційні технології (ІТ) під час роботи над продуктом, презентацією або виступом ІТ інтегрована в учбовий процес – учні не отримують навички IT ізольовано Існує “ причина” для освоєння навичок IT - мотивація! Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 11

Роль технології у методі проектів Наближує світ до учня Усі учні поставлені в однакові умови “Інформаційні суперможливості - це новий механізм соціальної та економічної діяльності. Комунікаційні технології та інформація, яку вони передають, впливатиме та покращуватиме життя людей незалежно від віку; вони впливатимуть і на систему освіти, бізнес та на саму основу суспільного життя.” Кофі Анан, Генеральний секретар ООН Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 12

Роль технології у методі проектів Технологія забезпечує підтримку метода проектів, оскільки вона дозволяє учням збирати, організовувати та подавати інформацію новими інноваційними формами Вона дозволяє наочно демонструвати складні поняття Учні можуть побачити моделювання інтерактивних систем, які поглиблюють розуміння змісту Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 13

Роль технології у методі проектів За допомогою технології учні отримують спільне робоче місце, з якого вони можуть збирати та ставити запитання, та на основі результатів своїх пошуків розбудовувати свої знання Учні працюють на основі спілкування та зворотного зв'язку Більше співпраці На реакцію окремого учня впливає як інформація, яка начасі з'являється на екрані, так і колективна інформація, отримана від інших членів групи Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 14

Роль технології у методі проектів Можливості учнів значно розширяються Дозволяє учням приєднатися до міжнародної учнівської спільноти; забезпечує можливість спілкуватися з експертами Інформація надходить миттєво – в режимі реального часу Комп'ютери та програмне забезпечення гарантують автентичність Обмін ресурсами Забезпечує можливість отримувати та тлумачити інформацію швидко та точно Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 15

Як застосовувати метод проектів? Подивіться на головні змістовні поняття, які необхідно розкрити у вашому навчальному плані Для того, щоб учні засвоїли матеріал, визначений учбовим планом, вчителю потрібно ретельно відібрати спрямовуючі запитання Робота спрямовується інструктивними вказівками Розгляньте великі проблеми, з якими стикається світ сьогодні та стикався протягом своєї історії Розглянете актуальні та поточні проблеми сучасного життя учнів Почніть з вже проведеного уроку та адаптуйте його Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 16

Інтегруючи метод проектів в учбовий процес Залиште думку про те, що ви повинні бути експертом, зрозумійте, в класі ви для того, щоб допомагати учням Вчителю необхідно навчитися аналізувати процес мислення та спрямовувати учнів на аргументовану підтримку своїх висновків Не забувайте оцінювати значущі навички – оцінювати мислення учнів Спробуйте оцінити, чого ви досягли та адаптувати результати на наступний рік Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 17

Різниця між методом проектів та інструктивним підходом Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 18

Приклади навчання методом проектів Завдання: Додайте назви Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США

Слайд 19

Початковий рівень: читання Мета: Зрозумійте складові, функції, ролі, та етапи постановки п’єси Ключове запитання: Чому ми ставимо п’єсу? Проект: Учні виконують ролі сценаристів, акторів та постановників. Вони трансформують оповідання у п’єси та грають їх для інших учнів у своїй школі Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 20

Середні класи: мистецтво риторики Мета: Застосування вмінь аргументовано висловлювати свою думку та критично мислити Ключове запитання: Чи завжди ми кажемо те, що маємо на увазі, та маємо на увазі те, що кажемо? Проект: Учні виконують ролі учасників різних громадських груп, які беруть участь у публічному обговоренні місцевих проблем спірного характеру. Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 21

Середні/старші класи: Мистецтво риторики Мета: Розуміння різних існуючих видів забруднення навколишнього середовища Ключове запитання: Як забезпечити здоров'я населення? Проект: Учні виконують ролі фахівців з питань довкілля та досліджують проблему, актуальну на їх території. Учні складають доказовий текст про довкілля, а згодом розробляють презентацію (відео, PP, брошуру тощо) щоб поінформувати інших про проблему та подати на розгляд план щодо її подолання. Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 22

Початковий рівень: природознавство Мета: З'ясуйте, як формуються скелі, джерела їх формування, властивості та мінеральний склад природного каміння, яке використовується як будівельний матеріал Ключове запитання: як це каміння може прислужитися мені у моєму житті? Проект: учні виконують роль геологів у програмі розвитку свого міста. Вони відповідають за відбір типу природного матеріалу для спорудження будинків, укладки бруківок, доріг, вулиць тощо. Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 23

Початкова школа (старші класи/середні класи): природознавство Мета: Розуміння різних погодних явищ, які існують в навколишньому середовищі Ключові запитання: Чого ми боїмося? Проект: Учні виконують ролі синоптиків, інформуючи світ про різні погодні явища, та плани забезпечення безпеки у разі стихійного лиха. Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 24

Старші класи: природознавство Мета: Зрозуміти яким чином фізика пов'язана з потребами людства Ключове запитання: Тільки тому, що ми можемо це зробити, чи варто це робити? Проект: Учні досліджують та зважують результати досліджень в галузі сучасної фізики, наприклад, в галузі фізики плазми, сплавів, надпровідників, лазеру, оптики, конденсату, кванторної телепортації та біофізики. Потім учні виконують ролі обізнаних експертів, які презентують свої наробки перед під- комітетом сенату, зосередившись довкола ризику чи зиску від здійснення дослідження. Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *

Слайд 25

Початкова школа: математика Мета: Розуміння простих економічних принципів Ключове запитання: Хто володіє, чим і чому? Проект: Учні виконують роль підприємців, організувавши прості магазини роздрібної торгівлі у своїй школі. Вони розробляють план, який допомагає їм вирішити що продавати, за якою ціною, готують продукцію, здійснюють її маркетинг та обліковують прибутки й збитки. Шеллі Шотт, Інститут Інформаційних технологій, США *