X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Лореаль

Завантажити презентацію

Лореаль

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Маркетингова стратегія компанії Виконав: слухач магістратури 1-го року навчання Спеціальності «Маркетинг» Коцюруба Марія

Слайд 2

План 1. Про компанію 2. Місце L'Oreal на світовому ринку косметики 3. Диференційований маркетинг- шлях до глобального успіху 4. Бізнес-модель 5. Результативні фінансові показники за 2012/13 рр.

Слайд 3

Рекламний слоган: «Адже Ви того Варті» Компанія «L'Oréal» була заснована у 1909 році французьким хіміком Еженом Шуеллер, і в наш час є лідером на ринку косметики, забезпечуючи широкий спектр продуктів для кожного сегмента свого ринку - спеціально розроблених для задоволення очікувань своїх клієнтів. L'Oréal втілює стратегії інновацій та диверсифікації. Завдяки унікальності продукції L'Oréal стала добре відомою і популярною серед всіх етнічних груп, не в залежності від статі.

Слайд 4

5 цікавих фактів про Loreal 1. Ім'я компанії L'Oréal походить від назви модної на початку минулого століття зачіски. 2.       Спадкоємиця концерну - Ліліан Беттанкур - є найбагатшою жінкою Франції ; ЇЇ фінансовий стан журнал Forbes в 2010 році поставив на 17 місце в світі , а сама компанія L'Oréal є другою за вартістю у Франції. 3.       Історія компанії L'Oréal почалася з винаходу першої в світі синтетичної фарби для волосся - хімік Ежен Шуеллер « рятував » зачіску своїй  дружині 4.       L'Oréal витрачає рекордні 30 % прибутку на рекламу 5.       Концерну L'Oréal належить більше 25 марок косметики , серед яких не тільки ĽOréal Professionnel і ĽOréal Paris , а й марки класу люкс Lancôme , Giorgio Armani , Helena Rubinstein , Yves Saint Laurent , професійні марки Kerastase, Redken , Matrix , марки економ- класа Garnier , Maybelline і навіть аптечна косметика Vichy і La Roche- Posay .

Слайд 5

Місія компанії “Loreal”:  всебічне задоволення потреб та запитів споживачів у сфері краси та здоров'я.

Слайд 6

L'Oreal сьогодні: Світовий лідер в індустрії косметики та краси Експерт у сфері краси зі 100-річним досвідом роботи Лідер у сфері наукових досліджень Володар унікального портфоліо брендів: 27 міжнародних бренда Компанія з глобальною присутністю у більш ніж 130 країнах Потужна виробнича структура (42 заводи)

Слайд 7

Структура бізнесу: Підрозділ Масс-маркет продукції (L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline) Підрозділ професійної продукції (L'Oreal Profesionnel, Matrix, Kerastase та ін.) Підрозділ активної косметики (Vichy, La Roche Posay та ін.) Підрозділ продукції Люкс (Lancome, Armani, Cacharel, Diesel, Ralph Laurent, Yves Saint Laurent, Viktor& Rolf, Biotherm тa ін.) The Body Shop Філіал L'Oreal в Україні був започаткований у 2004р. На сьогодні він функціонує в рамках 4-х операційних підрозділів і має 230 співробітників у своєму штаті.

Слайд 8

Бренд-портфоліо, унікальне в світі

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

2. Місце L'Oreal на світовому ринку косметики L'Oreal Group присутня в усьому світі через свої дочірні компанії і агентів. L'Oreal почала розширювати свої вироби по догляду за кольором волосся з іншими миючими та косметичними продуктами. В L'Oreal Group сьогодні ринки понад 500 брендів і більше 2000 продуктів в різних секторах індустрії краси. Дійсно, L'Oreal Group досягла піку, адже всі косметичні суббренди компанії цінуються.

Слайд 12

3. Диференційований маркетинг- шлях до глобального успіху За Loreal , "немає єдиної і унікальної моделі краси, але існує нескінченна різноманітність форм краси, пов'язана з періодами, культурами, історією та особистістю,» Виконання умови диференційованого маркетингу – орієнтація навиборі та розвитку кількох ринкових сегментів. Стратегія універсалізації краси передбачає рівномірну глобальну концепцію краси при збереженні відмінностей, та адаптацію відповідно до зростаючої доступності (наприклад, з точки зору купівельної спроможності і каналів розподілу) – Візуалізація - наступний слайд. Такий підхід має екзистенційно важливе значення в умовах глобальної присутності компанії і експансії нових ринків. Всі ці фактори вимагають використання компанією стратегій диференціації та диверсифікації лінійок товарного асортименту. Стратегія диференціаційованого маркетингу L'Oreal спирається на детальне знання очікувань своїх клієнтів, особистих звичок, способу життя, і купівельної спроможності. Крім того, ця стратегія вимагає не тільки знань про шкіру і відмінності типів волосся в всьому світі, а й глибоких знання про ритуали краси.

Слайд 13

Слайд 14

Стратегія компанії базується на 2 переконаннях : 1) споживачі завжди шукають кращу якість; 2) Краса перетворюється на технологію

Слайд 15

Стратегія ґрунтується на R&D, інноваціях та високій якості

Слайд 16

Слайд 17

130 молекул, створених за 40 років

Слайд 18

Мета Loreal – 1 млрд споживачів

Слайд 19

Бізнес-модель Loreal

Слайд 20

Бізнес-модель Loreal Солідарність та спадкоємність Динамічне охоплення ринку Раціональна стратегія щодо придбання товарів споживачами Збалансована та довгострокова бізнес-модель

Слайд 21

Перевершуючи ринкові реалії Зростання ринку та зростання показників Loreal

Слайд 22

Like –for-like sales - це: Порівняння поточних продажів з минулорічними через аналіз поточних показників , отриманих також з урахуванням особливостей та дій в минулому році . Тобто, це зіставні продажі (сопоставимые продажи), у сфері роздрібної торгівлі за аналогічний період в минулому без урахування ефекту від розширення мережі (цей метод ігнорує продажі, можливі лише в поточному році з причин –злиття, поглинання чи запуску нового товару).

Слайд 23

Слайд 24

Нові ринки стали першою зоною: Розподіл продажів косметики по регіонах

Слайд 25

Стратегічні позиції у BRIMC –країнах (Brazil, Russia, India, Mexico and China.) :

Слайд 26

Лідер з потужнім потенціалом

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Чистий прибуток

Слайд 33

Слайд 34

Річні показники

Слайд 35

Соціальна відповідвальність

Слайд 36

9 дочірніх компаній за 5 років

Слайд 37

Слайд 38

Слайд 39

Слайд 40

Слайд 41

Слайд 42

Слайд 43

Слайд 44

Слайд 45

Тверді перспективи Loreal: Зростання ринку Завоювання частки ринку Досягнення світового лідерства Удосконалення рівня рентабельності (прибутковості) Акцентування на акціонерах

Слайд 46

Слайд 47

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Економіка