Звіт про заходи по поліпшенню якості підготовки учнів до ЗНО на основі аналізу ЗНО 2012
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Про заходи по поліпшенню якості підготовки учнів до ЗНО на основі аналізу ЗНО 2012 Кислякова Г.І., завідувач районного методичного кабінету 27.11.2012
Лист ГУОН від 15.10.12 №01-12/5339 “Про підвищення якості підготовки учнів до ЗНО” Лист КВНЗ “ХАНО” від 17.10.12 № 1426 “Про результати моніторингу за основними показниками якості освіти і 2011/2012 н.р.”
Основні показники якості освіти Результати ЗНО і ДПА; Результати участі учнів у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад; Результати участі учнів області у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.
Завдання дослідження Провести аналіз відповідності результатів ЗНО і ДПА на основі використання квадрант-методу (встановити графічну залежність та виявити відповідність); Здійснити кореляційний аналіз результатів ДПА і ЗНО(визначити кількісну оцінку ступеня відповідності результатів ДПА результатам ЗНО).
Загальні висновки З результатами квадрант-аналізу менше 50% навчальних закладів області підтвердили результати дпа за підсумками зно з 8 предметів (крім російськоїмови, всесвітньої історії, географії).
Загальні висновки За результатами кореляційного аналізу із жодного навчального предмета не виявлено сильного ступеня кореляційного зв’язку між результатами дпа і зно, тобто в переважній більшості районів області результати дпа не відповідають результатам зно.
Висновки по Золочівському району Сильний кореляційний зв’язок (коефіцієнт кореляції 0,82)між результатами дпа та зно виявився з географії, що вказує на відповідність результатів зно результатам дпа з цього предмета. Найнижчий коефіцієнт кореляції(-0,07) з української мови і літератури, що вказує на обернену залежність між результатами зно і дпа
Українська мова і література. Висновки Підтверджено результати дпа: Золочівська гімназія №1,Феськівська, Івашківська, Золочівська №2 Не підтверджено результати дпа в 10 знз. Зокрема: середньому балу ДПА достатнього рівня відповідає нижчий за 150 бал ЗНО: Ряснянська, М.Рогозянська, Г.Козачанська Найбільша розбіжність:Удянська зош І-ІІІ ст.
Українська мова і література. Пропозиції Провести моніторинг стану викладання Вивчити систему оцінювання (поточного, підсумкового) Виявити причини розбіжностей Вивчити систему внутрішкільного контролю ( Удянська(РВО)) Листопад- грудень
Математика. Висновки Підтверджено результати дпа: Івашківська, Ряснянська, Сковородинівська Не підтверджено результати дпа в 9 знз. Зокрема: середньому балу ДПА високого рівня відповідає нижчий за 150 бал ЗНО: Г.Козачанська Найбільша розбіжність:Г.Козачанська зош І-ІІІ ст.
Математика Пропозиції Провести моніторинг стану викладання Вивчити систему оцінювання (поточного, підсумкового) Виявити причини розбіжностей Вивчити систему внутрішкільного контролю (Г.Козачанська(РВО)) Листопад- грудень
Історія України. Висновки Підтверджено результати дпа: Івашківська, Золочівська гімназія №1 Не підтверджено результати дпа в 7 знз. Зокрема: середньому балу ДПА високого рівня відповідає нижчий за 150 бал ЗНО: Ряснянська, М.Рогозянська, Г.Козачанська, Довжанська. Найбільша розбіжність:М.Рогозянська зош І-ІІІ ст.
Історія України. Пропозиції Провести моніторинг стану викладання Вивчити систему оцінювання (поточного, підсумкового) Виявити причини розбіжностей Вивчити систему внутрішкільного контролю (М.Рогозянська(РВО)) Листопад- грудень
Біологія. Висновки Підтверджено результати дпа: Г.Козачанська, М.Рогозянська, Сковородинівська, Золочівська №2 Не підтверджено результати дпа в 5 знз. Зокрема: середньому балу ДПА високого рівня відповідає нижчий за 150 бал ЗНО: Довжанська. Найбільша розбіжність:Довжанська зош І-ІІІ ст.
Біологія. Пропозиції Провести моніторинг стану викладання Вивчити систему оцінювання (поточного, підсумкового) Виявити причини розбіжностей Вивчити систему внутрішкільного контролю (Довжанська(РВО)) Листопад- грудень
Географія. Висновки Підтверджено результати дпа: Писарівська, Феськівська, Золочівська гімназія №1 Не підтверджено результати дпа у Золочівській №3, Довжанській. Зокрема,найбільша розбіжність: Довжанська зош І-ІІІ ст.
Географія. Пропозиції Провести моніторинг стану викладання Вивчити систему оцінювання (поточного, підсумкового) Виявити причини розбіжностей Вивчити систему внутрішкільного контролю (Довжанська(РВО)) Листопад- грудень
Фізика. Висновки Підтверджено результати дпа: - Не підтверджено результати дпа у Довжанській, Олександрівській, Ряснянській, Писарівській, Малорогозянській Зокрема,найбільша розбіжність: Ряснянській зош І-ІІІ ст.
Фізика. Пропозиції Провести моніторинг стану викладання Вивчити систему оцінювання (поточного, підсумкового) Виявити причини розбіжностей Вивчити систему внутрішкільного контролю (Ряснянська(РВО)) Листопад- грудень
Хімія. Висновки Підтверджено результати дпа: Малорогозянська, Довжанська. Не підтверджено результати дпа у Олександрівській, Одноробівській, Сковородинівській. Зокрема, :середньому балу ДПА високого рівня відповідає нижчий за 150 бал ЗНО: Олександрівська, Сковородинівська Найбільша розбіжність: Сковородинівська зош І-ІІІ ст.
Хімія. Пропозиції Провести моніторинг стану викладання Вивчити систему оцінювання (поточного, підсумкового) Виявити причини розбіжностей Вивчити систему внутрішкільного контролю (Сковородинівська (РВО)) Листопад- грудень
Англійська мова. Висновки Взяли участь 12 учнів Золочівської гімназії №1. Середній бал ДПА - високий рівень. Середній бал ЗНО нижчий за 150 бал. Невідповідність. Пропозиції:виявити причини розбіжностей. Вивчити систему внутрішкільного контролю(РВО).
Пропозиції керівникам ЗНЗ Г.Козачанської, Довжанської, Золочівської гімназії №1, М.Рогозянської, Ряснянської, Удянської, Сковородинівської здійснити моніторинг якості нвп згідно з рекомендаціями КВНЗ “ХАНО”(метод.посібник “Моніторинг якості освіти”). Протягом року Забезпечити використання тестових технологій як навчального засобу, а не лише на уроках контролю. Протягом року Сприяти підвищенню ефективності методики проведення уроків, удосконаленню теоретичних і практичних аспектів технології уроку. Постійно Організувати проведення вчителями не менше 3-х разів тренувальних тестувань з кожного предмета ЗНО за завданнями минулих років. До 01.03.13
зно 2013 Нормативні документи-нові В учителя: -програма зно 2013; - специфікація тестів; -аналіз ЗНО 2012 з предмета; -проведення 3-х пробних тестувань (до 01.03.13).
23.08.2012 № 943 Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих України навчальних закладів України в 2013 році
Вибір 4-х предметів із: з української мови і літератури, історії України, всесвітньої історії, математики, біології, географії, фізики, хімії, російської мови, світової літератури, однієї з іноземних мов (за вибором): англійської, німецької, французької, іспанської.
20.11.2012 № 1297 КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2013 році
03.06.13-хімія 05.06, 06.06-українська мова і література 08.06.2013 –іноземна мова 08.06.2013 –російська мова 12.06, 13.06.2013 – математика 15 червня 2013 року – географія 17 червня 2013 року – всесвітня історія;
17 червня 2013 року – всесвітня історія; 19.06, 20.06. 2013 року – історія України; 22 червня 2013 року – фізика; 25 червня 2013 року – біологія; 27 червня 2013 року – світова література. Проведення додаткової сесії ЗНО: 4 - 11 липня 2013 року
Схожі презентації
Категорії