Математика ЗНО
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нормативно-правова база Укази Президента України №1013 від 04.07.2005, №244 від 20.03.2008, №857 від 25.09.2008, №926 від 30.09.2010 Постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 №1095 та від 31.12.2005 №1312 Накази МОНмолодьспорту України №946 від 09.08.2011 “Про ЗНО навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до ВНЗ України в 2012 році” №1179 від 12.10.2011 “Умови прийому до ВНЗ України”
Документи, що визначають зміст тесту з математики Математика. Програма зовнішнього незалежного оцінювання (затверджено МОНмолодьспорт України, наказ №791 від 14.07.2011 року) Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Освітня галузь “Математика” (Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 р. №24) Про навчальні плани загальноосвітніх закладів на 2011/2012 навчальний рік (Затверджено МОН України лист №1/9-325 від 29.04.2011)
Розподіл завдань тесту ЗНО-2011 з математики за розділами програми Розділи Кількість завдань % Числа і вирази 8 22,9% Рівняння і нерівності 7 20% Функції 6 17,1% Елементи комбінаторики, початки теорії ймовірностей та елементи статистики 2 5,7% Планіметрія 7 20% Стереометрія 5 14,3% Усього 35 100%
Особливості проведення тестування у 2012 році 2011 2012 Час, відведений на виконання тесту з математики 150 хв. 150 хв. Кількість тестових завдань 35 32 Максимальна кількість балів 51 52
Завдання з вибором однієї правильної відповіді Завдання відкритої форми з короткою відповіддю Завдання на встановлення відповідності Тест містить завдання трьох форм
Структура тесту ЗНО (за формою) Форми завдань Характеристика завдань Кількість завдань Схема оцінювання 2011 рік 2012 рік Завдання з вибором однієї правильної відповіді До кожного завдання пропонуються п’ять варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А. 25 20 Оцінюється: 1 тестовий бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 тестових балів, якщо: вказано неправильну відповідь, вказано більше однієї відповіді, відповідь не надано
Завдання з вибором однієї правильної відповіді Об'єктивність, легкість та надійність оцінювання результатів Охоплюють широкий спектр змісту навчання Надання відповіді потребує мало часу Простий аналіз та інтерпретація результатів Придатність до вимірювань Привчає до прийняття рішень Неможливість вимірювати уміння розв'язувати проблеми, здатність висловлювати ідеї, гіпотези, власні судження Можливість вгадування відповіді Труднощі зі складанням завдань
Структура тесту ЗНО (за формою) Форми завдань Характеристика завдань Кількість завдань Схема оцінювання 2011 рік 2012 рік Завдання на встановлення відповідності До кожного завдання подано інформацію, яку позначено цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконуючи завдання необхідно встановити відповідність інформації, позначеної цифрами та буквами (утворити логічні пари). Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт правильно зробив позначки на перетинах колонок (букви від А до Д) і рядків (цифри від 1 до 4) у таблиці бланка відповідей А 3 4 Оцінюється: - 0-1-2-3-4 тестових балів, - 1 бал за кожну вказану правильну встановлену відповідність (логічну пару); - 0 тестових балів, якщо: - не вказано жодної правильної логічної пари, - відповідь не надано
Структура тесту ЗНО (за формою) Форми завдань Характеристика завдань Кількість завдань Схема оцінювання 2011 рік 2012 рік Завдання відкритої форми з короткою відповіддю Потрібно вписати до бланка відповідей А отриманий числовий результат тієї розмірності, яка вказана в умові завдання. 7 8 Оцінюється: - 2 тестових бали, - вказано правильну відповідь; - 0 тестових балів, якщо: - вказано неправильну відповідь, - відповідь не надано. Розв’язання завдань у чернетці не перевіряються і до уваги не беруться.
Завдання відкритої форми з короткою відповіддю Вимагають правильного використання правил, теорем і т.п. Вимірюють результати навчання (вміння аналізувати, систематизувати, оцінювати) Легкість конструювання Неможливість вгадування відповіді Потребують багато часу для виконання Слаба репрезентативність змісту навчання (мала кількість завдань) Труднощі з аналізом та інтерпретацією результатів
Статистичні характеристики тесту ЗНО-2011 з математики Назва характеристики Кількісне значення Кількість учасників тестування 145 510 Максимально можливий бал 51 Максимально набраний бал 51 (232 учасники) Середній набраний бал 15,64 Стандартне відхилення 9,86 Середня складність завдань тесту 31,58 Середня розподільна здатність завдань тесту 44,13 Коефіцієнт α-Кронбаха 0,89
Розподіл результатів зовнішнього незалежного оцінювання з математики за кількістю набраних тестових балів
Результати з математики абітурієнтів регіону за шкалою від 100 до 200 балів (рейтингова шкала)
Абітурієнти, які отримали на ЗНО 200 балів (розподіл за територіями обслуговування регіональних центрів)
Розподіл абітурієнтів, які мали атестат 200 балів, за середнім балом сертифіката (за територіями обслуговування регіональних центрів)
Індекс складності (легкість, успішність виконання) тестових завдань із математики № завд. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Успішність виконання 45 85 62 30 70 34 31 48 14 26 30 39 26 29 50 30 51 № завд. 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 Успішність виконання 22 35 24 33 37 21 22 35 40 40 47 10 10 18 4 5 3 2 Дуже легкі (>80%) Легкі (60-79%) Оптимальні (40-59%) Складні (20-39%) Дуже складні (
* Наші контакти testportal.gov.ua – сайт УЦОЯО kievtest.org.ua – сайт КРЦОЯО krcmetod.@ukr.net – сайт методичного кабінету КРЦОЯО +38(045)3627004– телефон КРЦОЯО
Схожі презентації
Категорії