X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Історія України Тренінг: національне відродження

Завантажити презентацію

Історія України Тренінг: національне відродження

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Історія України Тренінг: національне відродження

Слайд 2

1. Які заходи було здійснено Другою Малоросійською колегією (утворена в 1764 р.) на чолі з П. Рум’янцевим (дивись зображення)? 1 проведено ревізію населення, худоби, землі, споруд, підприємств 2 ліквідовано гетьманство (1764) 3 знищено козацький устрій Слобідської України (1765 - Катерина) 4 уведено загальноросійські судові установи 5 упроваджено намісництва, що поділялися на повіти 6 приєднано землі Правобережної України (1795) А 1, 2, 4 Б 2, 3, 6 В 3, 5, 6 Г 1, 4, 5

Слайд 3

1. Які заходи було здійснено Другою Малоросійською колегією (утворена в 1764 р.) на чолі з П. Рум’янцевим (дивись зображення)? 1 проведено ревізію населення, худоби, землі, споруд, підприємств 2 ліквідовано гетьманство (1764) 3 знищено козацький устрій Слобідської України (1765 - Катерина) 4 уведено загальноросійські судові установи 5 упроваджено намісництва, що поділялися на повіти 6 приєднано землі Правобережної України (1795) А 1, 2, 4 Б 2, 3, 6 В 3, 5, 6 Г 1, 4, 5 Відповідь: Г

Слайд 4

2. У якому уривку з історичного джерела йдеться про роль і місце в українській культурі зображеного діяча? А «Він став самобутнім виявом імпресіонізму в літературі, вдаючись до аналізу психологічного стану своїх героїв. Його творчість остаточно розвіяла сумніви, чи зможе українська література стати великою літературою...» (Коцюбинський) Б «З його ім’ям пов’язаний поворот до нового літературного і культурного розвитку. Його славу зачинателя нової української літератури, доповнює слава «батька» українського театру...» (Котляревський ) В «Він був сином мужика і став володарем у царстві духа. Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури. Він був самоуком і вказав нові... шляхи книжним ученим...» (І. Франко про Т. Шевченко) Г «Будучи останнім представником поезії українського бароко, він став предтечею нової української літератури, просякнувши її ідеями гуманізму та Просвітництва...» (Сковорода)

Слайд 5

2. У якому уривку з історичного джерела йдеться про роль і місце в українській культурі зображеного діяча? А «Він став самобутнім виявом імпресіонізму в літературі, вдаючись до аналізу психологічного стану своїх героїв. Його творчість остаточно розвіяла сумніви, чи зможе українська література стати великою літературою...» (Коцюбинський) Б «З його ім’ям пов’язаний поворот до нового літературного і культурного розвитку. Його славу зачинателя нової української літератури, доповнює слава «батька» українського театру...» (Котляревський ) В «Він був сином мужика і став володарем у царстві духа. Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури. Він був самоуком і вказав нові... шляхи книжним ученим...» (І. Франко про Т. Шевченко) Г «Будучи останнім представником поезії українського бароко, він став предтечею нової української літератури, просякнувши її ідеями гуманізму та Просвітництва...» (Сковорода) Відповідь: Г (Сковорода)

Слайд 6

3. На карті заштриховано територію  А опришківського руху на чолі з О. Довбушем (1738 – 1745 рр.) Б гайдамацького руху «Коліївщина» (1768 р.) В дій прихильників Барської конфедерації (1768 – 1769 р.) Г повстанського руху під проводом У. Кармелюка (1813 – 1835 рр.)

Слайд 7

3. На карті заштриховано територію  А опришківського руху на чолі з О. Довбушем (1738 – 1745 рр.) Б гайдамацького руху «Коліївщина» (1768 р.) В дій прихильників Барської конфедерації (1768 – 1769 р.) Г повстанського руху під проводом У. Кармелюка (1813 – 1835 рр.) Відповідь: Б

Слайд 8

4. Унаслідок проведення в 1770–1780-х роках реформ Марії-Терезії та Йосифа ІІ в Австрійській імперії (дивись карту та читай коментар до неї) А змінилося правове становище українського селянства та греко-католицької церкви Б Галичина та Закарпаття об’єднувалися в край – Королівство Галіції і Лодомерії (1772 – але без Закарпаття) В українці здобули перший досвід діяльності в австрійському парламенті (1848) Г посилився вплив українських політичних партій, лояльних до Габсбургів (1890 - РУРП)

Слайд 9

4. Унаслідок проведення в 1770–1780-х роках реформ Марії-Терезії та Йосифа ІІ в Австрійській імперії (дивись карту та читай коментар до неї) А змінилося правове становище українського селянства та греко-католицької церкви Б Галичина та Закарпаття об’єднувалися в край – Королівство Галіції і Лодомерії (1772 – але без Закарпаття) В українці здобули перший досвід діяльності в австрійському парламенті (1848) Г посилився вплив українських політичних партій, лояльних до Габсбургів (1890 - РУРП) Відповідь: А

Слайд 10

5. Що спричинило оприлюднення цитованого документа? «…Ми, Катерина II (1762-1796), імператриця всеросійська…Об’являємо всім нашим людям, які живуть в… Речі Посполитій, зокрема у воєводствах Київському, Подільському, Брацлавському, Волинському… Ми змушені з жалем прийняти до відома, що… кріпаки, відкинувши послух владі і їхнім панам допустились убивств… внаслідок обману розбишак, які видають себе частиною Війська Запорозького…» (дивись карту-схему та зображення особи, пов’язаної з описаними подіями) А Коліївщина Б рух опришків В «Холерні бунти» Г «Ходіння в народ»

Слайд 11

5. Що спричинило оприлюднення цитованого документа? «…Ми, Катерина II (1762-1796), імператриця всеросійська…Об’являємо всім нашим людям, які живуть в… Речі Посполитій, зокрема у воєводствах Київському, Подільському, Брацлавському, Волинському… Ми змушені з жалем прийняти до відома, що… кріпаки, відкинувши послух владі і їхнім панам допустились убивств… внаслідок обману розбишак, які видають себе частиною Війська Запорозького…» (дивись карту-схему та зображення особи, пов’язаної з описаними подіями) А Коліївщина (1768, Залізняк, Гонта, Пр. Україна, Євреї) Б рух опришків (1730-40, Галичина, Закрпаття, Буковина . Ол. Довбуш) В «Холерні бунти» (Закрпаття, 1810–1815 рр. та 1831) Г «Ходіння в народ» (1860 — 70-их років) Відповідь: А

Слайд 12

6. Настанова імператриці Катерини ІІ (дивись зображення), що «Треба найлегшим способом привести до того, щоб вони... перестали дивитись, як вовки на ліс. Коли в Малоросії не буде гетьмана, то треба намагатися щоб час і назва гетьманів зникли», реалізовувалася шляхом 1 запровадження намісництв замість полкового устрою та створення регулярних кавалерійських полків (1776 — 1796, лівідовані ПавломІ – 1796 – на губернії) 2 організації Донського та Чорноморського козачого військ замість ліквідованої Запорозької Січі 3 придушення Коліївщини та гайдамацького руху 4 остаточного закріпачення українських селян і зрівняння в правах української старшини з російським дворянством (1785) А 1, 4 Б 1, 2 В 2, 3 Г 3, 4 Відповідь: А

Слайд 13

7. Яка з указаних ознак є головною у визначенні поняття «кріпацтво»? А щоденний відробіток селянами панщини Б особиста залежність селянина від пана В сплата селянами натурального чи грошового оброку Г виконання певних повинностей у маєтку поміщика  

Слайд 14

7. Яка з указаних ознак є головною у визначенні поняття «кріпацтво»? А щоденний відробіток селянами панщини Б особиста залежність селянина від пана В сплата селянами натурального чи грошового оброку Г виконання певних повинностей у маєтку поміщика   Відповідь: Б

Слайд 15

8. Про який твір йдеться в уривку з історичного джерела (дивись зображення автора цього джерела)? «Бувають в історії народів дати, які немовби розривають надвоє їхнє життя й кладуть межу високу посеред рівного шляху історичних подій... Ми маємо таку історичну дату – це... рік 1798-й. Того року прилетіла перша ластівка українського національного відродження – невеличка книжка, од якої початок нового українського письменства рахуємо...» А «Сад божественних пісень» Г. Сковороди Б «Енеїда» І. Котляревського В «Кобзар» Т. Шевченка Г «Запорожець за Дунаєм» С. Гулака-Артемовського

Слайд 16

8. Про який твір йдеться в уривку з історичного джерела (дивись зображення автора цього джерела)? «Бувають в історії народів дати, які немовби розривають надвоє їхнє життя й кладуть межу високу посеред рівного шляху історичних подій... Ми маємо таку історичну дату – це... рік 1798-й. Того року прилетіла перша ластівка українського національного відродження – невеличка книжка, од якої початок нового українського письменства рахуємо...» А «Сад божественних пісень» Г. Сковороди Б «Енеїда» І. Котляревського В «Кобзар» Т. Шевченка Г «Запорожець за Дунаєм» С. Гулака-Артемовського Відповідь: Б

Слайд 17

9. Наприкінці ХVІІІ – на початку ХІХ ст. на Півдні України (Новоросії) домінувало землеволодіння А козацьке Б селянське В поміщицьке Г іноземних колоністів

Слайд 18

9. Наприкінці ХVІІІ – на початку ХІХ ст. на Півдні України (Новоросії) домінувало землеволодіння А козацьке Б селянське В поміщицьке Г іноземних колоністів Відповідь: В

Слайд 19

10. Які держави володіли українськими землями на початку ХІХ ст.? 1 Австрійська імперія 2 Королівство Пруссія 3 Російська імперія 4 Річ Посполита 5 Австро-Угорська імперія 6 Османська імперія А 1, 3, 6 Б 2, 3, 5 В 1, 3, 4 Г 2, 4, 5

Слайд 20

10. Які держави володіли українськими землями на початку ХІХ ст.? 1 Австрійська імперія 2 Королівство Пруссія 3 Російська імперія 4 Річ Посполита 5 Австро-Угорська імперія 6 Османська імперія А 1, 3, 6 Б 2, 3, 5 В 1, 3, 4 Г 2, 4, 5 Відповідь: А (Росія володіла Слобожанщиною, Лівобережжям, Правобережжям і Півднем, що становило близько 85% земель, заселених українцями. У складі Австрійської імперії знаходилося, приблизно, 15% українських земель, а саме, Східна Галичина, Північна Буковина та Закарпаття. Території, що перебували під владою Російської імперії, прийнято називати Наддніпрянською Україною, у складі Австрійської імперії – західноукраїнські землі)

Слайд 21

11. Програмні вимоги Південного товариства декабристів – це А установлення конституційної монархії, федеративного устрою майбутньої держави Б об’єднання слов’ян у федерацію, здобуття кожним народом власної державності з республіканською формою правління В повалення монархії, побудова «єдиної, нероздільної, вільної, самостійної України від Карпат аж по Кавказ» Г установлення республіканської форми правління, скасування кріпацтва, надання селянам громадянських і політичних прав

Слайд 22

11. Програмні вимоги Південного товариства декабристів – це А установлення конституційної монархії, федеративного устрою майбутньої держави (Північне товариство) Б об’єднання слов’ян у федерацію, здобуття кожним народом власної державності з республіканською формою правління (Товариство об’єднаних словян) В повалення монархії, побудова «єдиної, нероздільної, вільної, самостійної України від Карпат аж по Кавказ» (РУП, брошюра Миколи Міхновського «Самостійна Україна», 1900) Г установлення республіканської форми правління, скасування кріпацтва, надання селянам громадянських і політичних прав Відповідь: Г

Слайд 23

12. Знищення Задунайської Січі спричинено А включенням придунайських земель до складу Росії в результаті російсько-турецької війни 1768–1774 рр. Б участю задунайських козаків у російсько-турецькій війні 1806–1812 рр. на боці Туреччини В відмовою задунайських козаків підтримати Туреччину, союзника Наполеона, у франко-російській війні 1812–1814 рр. Г переходом задунайських козаків на бік Росії в ході російсько-турецької війни 1828–1829 рр.

Слайд 24

12. Знищення Задунайської Січі спричинено А включенням придунайських земель до складу Росії в результаті російсько-турецької війни 1768–1774 рр. Б участю задунайських козаків у російсько-турецькій війні 1806–1812 рр. на боці Туреччини В відмовою задунайських козаків підтримати Туреччину, союзника Наполеона, у франко-російській війні 1812–1814 рр. Г переходом задунайських козаків на бік Росії в ході російсько-турецької війни 1828–1829 рр.   Відповідь: Г

Слайд 25

13. Що з указаного нижче характеризує становище західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.? 1 посилення впливу німецької мови та культури 2 нелояльне ставлення греко-католицького духовенства до імперської влади 3 привілейоване положення українського населення в містах 4 домінування поляків і німців в органах влади 5 зміцнення статусу та авторитету греко-католицької церкви 6 перебування українських селян і міщан у кріпосній залежності А 2, 3, 6 Б 1, 2, 4 В 3, 5, 6 Г 1, 4, 5

Слайд 26

13. Що з указаного нижче характеризує становище західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.? 1 посилення впливу німецької мови та культури 2 нелояльне ставлення греко-католицького духовенства до імперської влади 3 привілейоване положення українського населення в містах 4 домінування поляків і німців в органах влади 5 зміцнення статусу та авторитету греко-католицької церкви 6 перебування українських селян і міщан у кріпосній залежності А 2, 3, 6 Б 1, 2, 4 В 3, 5, 6 Г 1, 4, 5 Відповідь: Г

Слайд 27

14. Діяльність «Товариства галицьких греко-католицьких священиків» і «Руської трійці» (дивись зображення) свідчила про А початок національного відродження на західноукраїнських землях Б політизацію національно-визвольного руху в Австрійській імперії В розгортання національного руху під релігійними гаслами Г переорієнтацію українського руху на Російську імперію

Слайд 28

14. Діяльність «Товариства галицьких греко-католицьких священиків» і «Руської трійці» (дивись зображення) свідчила про А початок національного відродження на західноукраїнських землях Б політизацію національно-визвольного руху в Австрійській імперії В розгортання національного руху під релігійними гаслами Г переорієнтацію українського руху на Російську імперію Відповідь: А

Слайд 29

15. Що було характерним для розвитку української культури першої половини ХІХ ст.? А поширення стилю бароко в архітектурі Б копіювання кращих зразків княжої доби В формування нової української літературної мови Г виникнення традиційного пересувного лялькового театру

Слайд 30

15. Що було характерним для розвитку української культури першої половини ХІХ ст.? А поширення стилю бароко в архітектурі Б копіювання кращих зразків княжої доби В формування нової української літературної мови Г виникнення традиційного пересувного лялькового театру Відповідь: В

Слайд 31

16. «Історія Русів», що поширювалася в рукописах у першій половині ХІХ ст., відображає погляди А самостійників Б автономістів В соціалістів Г русофілів

Слайд 32

16. «Історія Русів», що поширювалася в рукописах у першій половині ХІХ ст., відображає погляди А самостійників Б автономістів В соціалістів Г русофілів Відповідь: Б

Слайд 33

17. Яка подія дала поштовх до створення Головної руської ради? А реформи Марії-Терезії та Йосипа II Б польське повстання 1830 р. В європейська революція 1848–1849 рр. Г повстання під проводом Л. Кобилиці   Відповідь: В

Слайд 34

17. Яка подія дала поштовх до створення Головної руської ради? А реформи Марії-Терезії та Йосипа II (Мета реформ Марії-Терезії (1740-1780) та Йосипа ІІ (1780-1790): ліквідувати найбільш грубі прояви феодалізму, які заважали розвитку країни) Б польське повстання 1830 р. В європейська революція 1848–1849 рр. Г повстання під проводом Л. Кобилиці  (керівник селянського руху на теренах австрійської частини Буковини в 1840-их р.р.) Відповідь: В Революції 1848 – 1849 років («Весна народів») — кілька повстань у різних частинах Європи проти монархічного управління. Деякі революціонери керувалися республіканськими ідеями, однак набагато більше — економічними причинами. Охопили Італію, Німеччину, Францію, Австрійську імперію

Слайд 35

18. У якому уривку з історичного джерела йдеться про роль і місце в українській культурі зображеного діяча? А «Він став самобутнім виявом імпресіонізму в літературі, вдаючись до аналізу психологічного стану своїх героїв. Його творчість остаточно розвіяла сумніви, чи зможе українська література стати великою літературою...» Б «З його ім’ям пов’язаний поворот до нового літературного і культурного розвитку. Його славу зачинателя нової української літератури, доповнює слава «батька» українського театру...» В «Він був сином мужика і став володарем у царстві духа. Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури. Він був самоуком і вказав нові... шляхи книжним ученим...» Г «Будучи останнім представником поезії українського бароко, він став предтечею нової української літератури, просякнувши її ідеями гуманізму та Просвітництва...»

Слайд 36

18. У якому уривку з історичного джерела йдеться про роль і місце в українській культурі зображеного діяча? А «Він став самобутнім виявом імпресіонізму в літературі, вдаючись до аналізу психологічного стану своїх героїв. Його творчість остаточно розвіяла сумніви, чи зможе українська література стати великою літературою...» (Коцюбинський) Б «З його ім’ям пов’язаний поворот до нового літературного і культурного розвитку. Його славу зачинателя нової української літератури, доповнює слава «батька» українського театру...» (Котляревський ) В «Він був сином мужика і став володарем у царстві духа. Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури. Він був самоуком і вказав нові... шляхи книжним ученим...» (І. Франко про Т. Шевченко) Г «Будучи останнім представником поезії українського бароко, він став предтечею нової української літератури, просякнувши її ідеями гуманізму та Просвітництва...» (Сковорода) Відповідь: В

Слайд 37

19. Яка організація в своїх документах задекларувала такі ідеї діяльності: «...політичне об’єднання слов’ян є тією справжньою метою, до якого вони повинні прагнути. ...при об’єднанні кожне слов’янське плем’я [українці, росіяни, білоруси] повинно мати свою самостійність. Визначаємо, що кожне плем’я повинно мати народне правління і дотримуватися повної рівності співгромадян... Має існувати спільний Слов’янський собор з представників всіх племен. ...правило «Мета виправдовує засоби» визнається безбожним»? А Південне товариство декабристів Б Кирило-Мефодіївське братство В Братство тарасівців Г Руська трійця  

Слайд 38

19. Яка організація в своїх документах задекларувала такі ідеї діяльності: «...політичне об’єднання слов’ян є тією справжньою метою, до якого вони повинні прагнути. ...при об’єднанні кожне слов’янське плем’я [українці, росіяни, білоруси] повинно мати свою самостійність. Визначаємо, що кожне плем’я повинно мати народне правління і дотримуватися повної рівності співгромадян... Має існувати спільний Слов’янський собор з представників всіх племен. ...правило «Мета виправдовує засоби» визнається безбожним»? А Південне товариство декабристів Б Кирило-Мефодіївське братство В Братство тарасівців Г Руська трійця   Відповідь: Б

Слайд 39

20. Які форми протесту селян Наддніпрянської України проти соціального гноблення були характерними для першої половини XIX ст.? 1 демонстрації 2 звернення до парламенту 3 підпали поміщицьких маєтків 4 політичний терор 5 відмова відбувати панщину 6 втечі з маєтків А 1, 2, 4 Б 3, 5, 6 В 1, 4, 5 Г 2, 3, 6

Слайд 40

20. Які форми протесту селян Наддніпрянської України проти соціального гноблення були характерними для першої половини XIX ст.? 1 демонстрації 2 звернення до парламенту 3 підпали поміщицьких маєтків 4 політичний терор 5 відмова відбувати панщину 6 втечі з маєтків А 1, 2, 4 Б 3, 5, 6 В 1, 4, 5 Г 2, 3, 6 Відповідь: Б

Слайд 41

21. Які зміни в соціально-економічній сфері Наддніпрянської України відбулися під впливом реформ 1860–1870-х років у Російській імперії? 1 формування високого рівня концентрації виробництва 2 завершення промислового перевороту 3 витіснення іноземного капіталу національним 4 формування ринку вільнонайманої праці 5 подолання селянського малоземелля та безземелля 6 зникнення традиційного класу феодального суспільства – дворянства А 1, 4, 5 Б 2, 3, 6 В 1, 2, 4 Г 3, 5, 6

Слайд 42

21. Які зміни в соціально-економічній сфері Наддніпрянської України відбулися під впливом реформ 1860–1870-х років у Російській імперії? 1 формування високого рівня концентрації виробництва 2 завершення промислового перевороту 3 витіснення іноземного капіталу національним 4 формування ринку вільнонайманої праці 5 подолання селянського малоземелля та безземелля 6 зникнення традиційного класу феодального суспільства – дворянства А 1, 4, 5 Б 2, 3, 6 В 1, 2, 4 Г 3, 5, 6 Відповідь: В

Слайд 43

22. Що було спільним для селянських реформ ХІХ ст. у Російській та Австрійській імперіях? А упровадження в умовах революційних подій у Європі Б надання селянам землі та громадянських прав В залучення селянства до парламентської діяльності Г ліквідація селянського малоземелля та безземелля

Слайд 44

22. Що було спільним для селянських реформ ХІХ ст. у Російській та Австрійській імперіях? А упровадження в умовах революційних подій у Європі Б надання селянам землі та громадянських прав В залучення селянства до парламентської діяльності Г ліквідація селянського малоземелля та безземелля Відповідь: Б Селянські реформи в Австрійській імперії (1848) та Російській (1861) мали спільні причини (гальмівна роль феодальних відносин, криза господарства, зростання соціального напруження), мету (зміцнення монархічної влади при збереженні домінування на селі поміщика), форму проведення (реформа ініціювалася верхами та здійснювалася під їх керівництвом і контролем). Крім того, в обох імперіях у пореформений період залишилося чимало пережитків феодальної системи господарювання (поміщицьке землеволодіння, тотальне безземелля селян, селянська община тощо). Юридично вільне селянство не мало справжньої громадянської рівності з іншими верствами суспільства. Воно так і залишалося нижчим станом — селяни отримували паспорт лише на рік, виконували рекрутську повинність, перебували в залежності від поміщика, доки не викуплять у власність землі, їх карали різками

Слайд 45

23. Укажіть головну відмінність «молодих громад» від «старої громади», що існували в Наддніпрянській Україні у другій половині ХІХ ст.? А виступали за політизацію національно-визвольної боротьби Б діяли як легальні культурно-просвітні організації В активно готували народне повстання проти самодержавства Г брали участь у терористичній діяльності російських народників

Слайд 46

23. Укажіть головну відмінність «молодих громад» від «старої громади», що існували в Наддніпрянській Україні у другій половині ХІХ ст.? А виступали за політизацію національно-визвольної боротьби Б діяли як легальні культурно-просвітні організації В активно готували народне повстання проти самодержавства Г брали участь у терористичній діяльності російських народників Відповідь: А

Слайд 47

24. У якому році у Львові створено перший осередок товариства «Просвіта»? А 1849 р. Б 1868 р. В 1875 р. Г 1892 р.

Слайд 48

24. У якому році у Львові створено перший осередок товариства «Просвіта»? А 1849 р. Б 1868 р. В 1875 р. Г 1892 р. Відповідь: Б

Слайд 49

25. Який із факторів відіграв вирішальну роль у стрімкому економічному розвитку Донбасу в другій половині ХІХ ст.? А кваліфікована робоча сила Б значні природні ресурси В розгалужена транспортна інфраструктура Г утворення монополістичних об’єднань

Слайд 50

25. Який із факторів відіграв вирішальну роль у стрімкому економічному розвитку Донбасу в другій половині ХІХ ст.? А кваліфікована робоча сила Б значні природні ресурси В розгалужена транспортна інфраструктура Г утворення монополістичних об’єднань Відповідь: Б

Слайд 51

26. Про який документ ідеться в спогадах М. Старицького? «… ми вимушені були співати у концертах народні пісні на французькій мові… Тим [розпорядженням] українська мова була цілком заборонена, той [документ] не давав мені видавати і моєї драми «Не судилось», яка була… начорно закінчена та вичитана Косачкою й Кониським…» А «Маніфест…» імператора Олександра II від 19 лютого 1861 р. Б циркуляр міністра внутрішніх справ П. Валуєва від 30 липня 1863 р. В Емський указ імператора Олександра II від 30 травня 1876 р. Г «Маніфест…» імператора Миколи II від 17 жовтня 1905 р.

Слайд 52

26. Про який документ ідеться в спогадах М. Старицького? «… ми вимушені були співати у концертах народні пісні на французькій мові… Тим [розпорядженням] українська мова була цілком заборонена, той [документ] не давав мені видавати і моєї драми «Не судилось», яка була… начорно закінчена та вичитана Косачкою й Кониським…» А «Маніфест…» імператора Олександра II від 19 лютого 1861 р. Б циркуляр міністра внутрішніх справ П. Валуєва від 30 липня 1863 р. В Емський указ імператора Олександра II від 30 травня 1876 р. Г «Маніфест…» імператора Миколи II від 17 жовтня 1905 р. Відповідь: В

Слайд 53

27. У ХІХ – на початку ХХ ст. розвиток машинної індустрії пройшов такі стадії розвитку: промисловий переворот – індустріалізація – монополізація. Реформи 60 – 70-х років ХІХ ст. на Наддніпрянській Україні (дивись карту-схему) сприяли А початку промислового перевороту Б завершенню промислового перевороту та розгортанню індустріалізації В завершенню індустріалізації та початку монополізації Г завершенню монополізації

Слайд 54

27. У ХІХ – на початку ХХ ст. розвиток машинної індустрії пройшов такі стадії розвитку: промисловий переворот – індустріалізація – монополізація. Реформи 60 – 70-х років ХІХ ст. на Наддніпрянській Україні (дивись карту-схему) сприяли А початку промислового перевороту Б завершенню промислового перевороту та розгортанню індустріалізації В завершенню індустріалізації та початку монополізації Г завершенню монополізації Відповідь:Б

Слайд 55

28. Представників мовно-літературної та суспільно-політичної течії другої половини ХІХ ст. на Галичині, Буковині та Закарпатті (дивись карту-схему), які виступали за національно-культурну та державно-політичну єдність із російським народом і російською державою, називали А народовцями Б хлопоманами В радикалами Г москвофілами

Слайд 56

28. Представників мовно-літературної та суспільно-політичної течії другої половини ХІХ ст. на Галичині, Буковині та Закарпатті (дивись карту-схему), які виступали за національно-культурну та державно-політичну єдність із російським народом і російською державою, називали А народовцями Б хлопоманами В радикалами Г москвофілами Відповідь: Г

Слайд 57

29. У результаті Кримської війни (1853–1856 рр.) Російська імперія втратила А Брацлавщину Б Західне Поділля В Східну Київщину Г Південну Бессарабію  

Слайд 58

29. У результаті Кримської війни (1853–1856 рр.) Російська імперія втратила А Брацлавщину Б Західне Поділля В Східну Київщину Г Південну Бессарабію   Відповідь: Г

Слайд 59

Слайд 60

30. Поява Емського указу імператора Олександра ІІ (дивись зображення) «Не допускати ввозу в межі імперії… яких би то не було книг і брошур, що видаються за кордоном на малоросійському наріччі. Друкування і видавання в Імперії оригінальних творів і перекладів на тому ж наріччі заборонити, за винятком історичних документів…» пов’язана з А активізацією діяльності об’єднань української інтелігенції – громад Б участю українців у польському національно-визвольному повстанні В викриттям владою учасників Кирило-Мефодіївського братства Г виданням українського альманаху «Русалка Дністровая»

Слайд 61

30. Поява Емського указу імператора Олександра ІІ (дивись зображення) «Не допускати ввозу в межі імперії… яких би то не було книг і брошур, що видаються за кордоном на малоросійському наріччі. Друкування і видавання в Імперії оригінальних творів і перекладів на тому ж наріччі заборонити, за винятком історичних документів…» пов’язана з А активізацією діяльності об’єднань української інтелігенції – громад Б участю українців у польському національно-визвольному повстанні В викриттям владою учасників Кирило-Мефодіївського братства Г виданням українського альманаху «Русалка Дністровая» Відповідь: А

Слайд 62

31. Викрита російською поліцією «Чигиринська змова» (1877 р.) стала свідченням діяльності А хлопоманів Б громадівців В народників Г радикалів

Слайд 63

31. Викрита російською поліцією «Чигиринська змова» (1877 р.) стала свідченням діяльності А хлопоманів Б громадівців В народників Г радикалів Відповідь: В

Слайд 64

32. Що мало визначальний вплив на процес створення українських політичних партій в Галичині наприкінці ХІХ ст.? А політизація українського руху в Наддніпрянщині Б поширення європейських політичних ідей і доктрин В масова еміграція українців до Північної Америки Г організаторська діяльність греко-католицької церкви  

Слайд 65

32. Що мало визначальний вплив на процес створення українських політичних партій в Галичині наприкінці ХІХ ст.? А політизація українського руху в Наддніпрянщині Б поширення європейських політичних ідей і доктрин В масова еміграція українців до Північної Америки Г організаторська діяльність греко-католицької церкви   Відповідь: Б

Слайд 66

 33. Микола Лисенко – це видатний український А композитор, автор хорових поем «Легенда», «Моя пісня», обробок українських пісень «Козака несуть», «Дударик», «Щедрик» Б драматург, композитор, співак, соліст Флорентійської та Російської опер, автор опери «Запорожець за Дунаєм» В хоровий диригент, композитор, автор духових концертів, зокрема: «Спаси мя, Боже», «В молитвах неусыпающую Богородицы» Г композитор, етнограф, учасник громадівського руху, автор опер «Тарас Бульба», «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Енеїда»

Слайд 67

 33. Микола Лисенко – це видатний український А композитор, автор хорових поем «Легенда», «Моя пісня», обробок українських пісень «Козака несуть», «Дударик», «Щедрик» Б драматург, композитор, співак, соліст Флорентійської та Російської опер, автор опери «Запорожець за Дунаєм» В хоровий диригент, композитор, автор духових концертів, зокрема: «Спаси мя, Боже», «В молитвах неусыпающую Богородицы» Г композитор, етнограф, учасник громадівського руху, автор опер «Тарас Бульба», «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Енеїда» Відповідь: Г

Слайд 68

34. Унаслідок оприлюднення 17 жовтня 1905 р. Маніфесту імператора Миколи ІІ про «дарування» населенню громадянських прав і свобод А фактично втратив свою чинність Емський указ (1876) Б упроваджено земства в губерніях Правобережної України (1911) В остаточно ліквідовано кріпосне право на Наддніпрянській Україні (1861) Г створено першу українську політичну партію на Наддніпрянській Україні

Слайд 69

34. Унаслідок оприлюднення 17 жовтня 1905 р. Маніфесту імператора Миколи ІІ про «дарування» населенню громадянських прав і свобод А фактично втратив свою чинність Емський указ (1876) Б упроваджено земства в губерніях Правобережної України (1911) В остаточно ліквідовано кріпосне право на Наддніпрянській Україні (1861) Г створено першу українську політичну партію на Наддніпрянській Україні Відповідь: А

Слайд 70

35. Які зміни в суспільному житті Наддніпрянської України відбулися після оприлюднення цитованого документа? «Від заворушень, що виникли, може з’явитися загроза цілісності та єдності держави загальноросійської… До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань і союзів …» А відновлення магдебурзького права Б утворення Української автокефальної церкви В розгортання мережі осередків товариства «Просвіта» Г відкриття в усіх університетах українознавчих кафедр

Слайд 71

35. Які зміни в суспільному житті Наддніпрянської України відбулися після оприлюднення цитованого документа? «Від заворушень, що виникли, може з’явитися загроза цілісності та єдності держави загальноросійської… До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань і союзів …» А відновлення магдебурзького права Б утворення Української автокефальної церкви В розгортання мережі осередків товариства «Просвіта» Г відкриття в усіх університетах українознавчих кафедр Відповідь: В

Слайд 72

36. Унаслідок проведення земельної реформи П. Столипіна в Україні А остаточно зруйновано селянську общину Б подолано селянське малоземелля та безземелля В утверджено приватне селянське землеволодіння Г зупинено процес майнового розшарування селянства

Слайд 73

36. Унаслідок проведення земельної реформи П. Столипіна в Україні А остаточно зруйновано селянську общину Б подолано селянське малоземелля та безземелля В утверджено приватне селянське землеволодіння Г зупинено процес майнового розшарування селянства Відповідь: В

Слайд 74

37. Одне із завдань земельної реформи. упровадженої П. Столипіним, – це А ліквідація великого поміщицького землеволодіння Б подолання кризи сільськогосподарського перевиробництва В зміцнення соціальної опори самодержавства на селі Г скасування кріпосницької залежності селян і панщини

Слайд 75

37. Одне із завдань земельної реформи. упровадженої П. Столипіним, – це А ліквідація великого поміщицького землеволодіння Б подолання кризи сільськогосподарського перевиробництва В зміцнення соціальної опори самодержавства на селі Г скасування кріпосницької залежності селян і панщини Відповідь: В

Слайд 76

38. За стильовими ознаками можна встановити, що зображена пам’ятка культури України є прикладом архітектури А готики Б класицизму В модерну Г бароко Відповідь: В

Слайд 77

38. За стильовими ознаками можна встановити, що зображена пам’ятка культури України є прикладом архітектури А готики Б класицизму В модерну Г бароко Відповідь: В

Слайд 78

Слайд 79

39. Укажіть головну причину міграційних процесів українців Наддніпрянської України до східних регіонів Російської імперії? А політичні утиски Б аграрне перенаселення В національно-релігійний гніт Г низький рівень промислового розвитку

Слайд 80

39. Укажіть головну причину міграційних процесів українців Наддніпрянської України до східних регіонів Російської імперії? А політичні утиски Б аграрне перенаселення В національно-релігійний гніт Г низький рівень промислового розвитку Відповідь: Б

Слайд 81

40. Про якого митця йдеться в цитованому документі? «На початку XX ст. на оперних сценах світу царювали четверо чоловіків – Баттістіні, Карузо, Тітто Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот і стати врівень з ними. Найвимогливіші критики світу називали її “Незабутньою Аїдою”, “Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан”, “Вражаючою Валькірією”...» А С. Крушельницьку Б М. Стефанович В К. Воронець Г М. Каллас

Слайд 82

40. Про якого митця йдеться в цитованому документі? «На початку XX ст. на оперних сценах світу царювали четверо чоловіків – Баттістіні, Карузо, Тітто Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот і стати врівень з ними. Найвимогливіші критики світу називали її “Незабутньою Аїдою”, “Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан”, “Вражаючою Валькірією”...» А С. Крушельницьку Б М. Стефанович В К. Воронець Г М. Каллас Відповідь: А

Слайд 83

41. За стильовими ознаками можна встановити, що зображена пам’ятка культури України є прикладом архітектури А бароко Б класицизму В модерну Г готики

Слайд 84

41. За стильовими ознаками можна встановити, що зображена пам’ятка культури України є прикладом архітектури А бароко Б класицизму В модерну Г готики Відповідь: А

Слайд 85

Слайд 86

42. Для характеристики якого явища на західноукраїнських землях кінця ХІХ – початку ХХ ст. можна використати зображене рекламне оголошення? А репатріація Б еміграція В депортація Г евакуація

Слайд 87

42. Для характеристики якого явища на західноукраїнських землях кінця ХІХ – початку ХХ ст. можна використати зображене рекламне оголошення? А репатріація Б еміграція В депортація Г евакуація Відповідь: Б Репатріа ція — повернення на батьківщину, з поновленням їх громадянських прав, військовополонених та цивільних осіб, які під час війни опинилися за межами своєї країни та перебували тривалий час поза батьківщиною. Особливого політичного змісту набув термін «репатріація» стосовно повернення політичних емігрантів до країни їх походження.

Слайд 88

43. Установіть відповідність між прізвищами митців і сферами їхньої творчості (фактами біографії).   1 М. Лисенко 2 М. Пимоненко 3 С. Гулак-Артемовський 4 М. Леонтович   А художник, член Товариства «передвижників», автор картин «Весілля в Київській губернії», «Свати», «Ворожіння», «Ярмарок» Б композитор, автор хорових поем «Легенда», «Моя пісня», класичних обробок українських пісень «Козака несуть», «Дударик», «Щедрик» В живописець-баталіст, графік, автор картин «Похід запорожців на Крим», «Бій Максима Кривоноса з Ієремією Вишневецьким» Г композитор, співак, драматург, соліст Флорентійської опери, Російської імператорської опери, автор опери «Запорожець за Дунаєм» Д композитор, етнограф, учасник громадівського руху, автор опер «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Тарас Бульба», «Енеїда»  

Слайд 89

43. Установіть відповідність між прізвищами митців і сферами їхньої творчості (фактами біографії).   1 М. Лисенко 2 М. Пимоненко 3 С. Гулак-Артемовський 4 М. Леонтович   А художник, член Товариства «передвижників», автор картин «Весілля в Київській губернії», «Свати», «Ворожіння», «Ярмарок» Б композитор, автор хорових поем «Легенда», «Моя пісня», класичних обробок українських пісень «Козака несуть», «Дударик», «Щедрик» В живописець-баталіст, графік, автор картин «Похід запорожців на Крим», «Бій Максима Кривоноса з Ієремією Вишневецьким» (Мико ла Семе нович Само киш)  Г композитор, співак, драматург, соліст Флорентійської опери, Російської імператорської опери, автор опери «Запорожець за Дунаєм» Д композитор, етнограф, учасник громадівського руху, автор опер «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Тарас Бульба», «Енеїда»   1Д, 2А, 3Г, 4Б

Слайд 90

44. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями. 1 «вотчина» 2 «фільварок» 3 «паланка» 4 «магістрат» А адміністративно-територіальна одиниця, на які поділялися землі Вольностей Війська Запорозького Б велике багатогалузеве господарство, засноване на праці кріпосних селян та орієнтоване на виробництво збіжжя на продаж В військова й адміністративно-територіальна одиниця Лівобережної Гетьманщини та Слобідської України Г орган міського самоврядування в містах, що користувалися магдебурзьким правом Д комплекс спадкової земельної власності (землі, будівлі, інвентар) та пов’язаних із ним прав на феодально залежних селян

Слайд 91

44. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями. 1 «вотчина» 2 «фільварок» 3 «паланка» 4 «магістрат» А адміністративно-територіальна одиниця, на які поділялися землі Вольностей Війська Запорозького Б велике багатогалузеве господарство, засноване на праці кріпосних селян та орієнтоване на виробництво збіжжя на продаж В військова й адміністративно-територіальна одиниця Лівобережної Гетьманщини та Слобідської України (полк) Г орган міського самоврядування в містах, що користувалися магдебурзьким правом Д комплекс спадкової земельної власності (землі, будівлі, інвентар) та пов’язаних із ним прав на феодально залежних селян 1Д, 2Б, 3А, 4Г

Слайд 92

45. Установіть відповідність між прізвищами діячів та фактами їхньої біографії.   М. Максимович М. Костомаров Д. Яворницький М. Грушевський   А дійсний член Наукового товариства ім. Т. Шевченка, автор багатотомної «Історії України-Руси», праць «Очерки истории украинского народа», «Ілюстрованої історії України» Б перший ректор Київського університету Св. Володимира, автор праці «Основи ботаніки», віршованого перекладу «Слова о полку Ігоревім» В член Харківського історико-філологічного товариства, організатор археологічних розкопок на Запоріжжі. Автор праць «Вольности запорожских козаков», «История запорожских козаков» Г один із засновників Кирило-Мефодіївського братства, автор першого українського історичного роману «Чорна рада», праці «Історії возз’єднання Русі» Д професор Київського університету, автор праць «Богдан Хмельницький», «Останні роки Речі Посполитої», «Мазепа»

Слайд 93

45. Установіть відповідність між прізвищами діячів та фактами їхньої біографії.   М. Максимович М. Костомаров Д. Яворницький М. Грушевський   А дійсний член Наукового товариства ім. Т. Шевченка, автор багатотомної «Історії України-Руси», праць «Очерки истории украинского народа», «Ілюстрованої історії України» Б перший ректор Київського університету Св. Володимира, автор праці «Основи ботаніки», віршованого перекладу «Слова о полку Ігоревім» В член Харківського історико-філологічного товариства, організатор археологічних розкопок на Запоріжжі. Автор праць «Вольности запорожских козаков», «История запорожских козаков» Г один із засновників Кирило-Мефодіївського братства, автор першого українського історичного роману «Чорна рада», праці «Історії возз’єднання Русі» (П. Куліш) Д професор Київського університету, автор праць «Богдан Хмельницький», «Останні роки Речі Посполитої», «Мазепа» 1Б, 2Д, 3В, 4А

Слайд 94

46. Установіть відповідність між назвами документів та їхнім змістом. 1 «Маніфест…» імператора Олександра II від 19 лютого 1861 р. 2 Циркуляр міністра внутрішніх справ П. Валуєва 1863 р. 3 Емський указ імператора Олександра II 1876 р. 4 «Маніфест…» імператора Миколи II від 17 жовтня 1905р.   А «Божою милістю Ми, Олександр Другий… оголошуємо, що кріпосні люди отримають повні права вільних сільських обивателів…» Б «…не допустити ввезення в межі імперії без окремого на те дозволу… будь-яких книг і брошур, що видаються за кордоном малоросійською говіркою; …припинити видання газети «Киевский телеграф» В «…Видання книг малоруською мовою як духовного змісту, так і навчальних, і взагалі для першопочаткового читання народу, припинити…» Г «За всяке вперте непідкорення панам, хоч і без явного повстання… кріпаки піддаються покаранню різками від двадцяти до п’ятидесяти ударів…» Д «До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань і союзів…»

Слайд 95

46. Установіть відповідність між назвами документів та їхнім змістом. 1 «Маніфест…» імператора Олександра II від 19 лютого 1861 р. 2 Циркуляр міністра внутрішніх справ П. Валуєва 1863 р. 3 Емський указ імператора Олександра II 1876 р. 4 «Маніфест…» імператора Миколи II від 17 жовтня 1905р.   А «Божою милістю Ми, Олександр Другий… оголошуємо, що кріпосні люди отримають повні права вільних сільських обивателів…» Б «…не допустити ввезення в межі імперії без окремого на те дозволу… будь-яких книг і брошур, що видаються за кордоном малоросійською говіркою; …припинити видання газети «Киевский телеграф» В «…Видання книг малоруською мовою як духовного змісту, так і навчальних, і взагалі для першопочаткового читання народу, припинити…» Г «За всяке вперте непідкорення панам, хоч і без явного повстання… кріпаки піддаються покаранню різками від двадцяти до п’ятидесяти ударів…» Д «До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань і союзів…» 1А, 2В, 3Б, 4Д

Слайд 96

47. Установіть відповідність між іменами митців та їхніми характеристиками (фактами біографії). 1 С. Васильківський 2 С. Гулак-Артемовський 3 М. Садовський 4 А. Кримський А мікробіолог, епідеміолог, організатор першої в Російській імперії кафедри Бактеріології Б оперний співак, композитор, драматург, автор опери «Запорожець за Дунаєм» В актор, режисер, громадський діяч, за сновник першого українського стаціонарного театру Г творець українського сходознавства, історик літератури, письменник, перекладач Д український живописець, автор пейзажів («Дніпровські плавні»), творів на історичну тематику («Козаки в степу»)

Слайд 97

47. Установіть відповідність між іменами митців та їхніми характеристиками (фактами біографії). 1 С. Васильківський 2 С. Гулак-Артемовський 3 М. Садовський 4 А. Кримський А мікробіолог, епідеміолог, організатор першої в Російській імперії кафедри Бактеріології (Данило Кирилович Заболотний (1866-1929) Б оперний співак, композитор, драматург, автор опери «Запорожець за Дунаєм» В актор, режисер, громадський діяч, за сновник першого українського стаціонарного театру Г творець українського сходознавства, історик літератури, письменник, перекладач Д український живописець, автор пейзажів («Дніпровські плавні»), творів на історичну тематику («Козаки в степу») Відповідь 1 Д, 2 Б, 3 В, 4 Г

Слайд 98

48. Установіть відповідність між назвами організацій і прізвищами діячів, причетних до їхнього створення. 1 «Руська трійця» 2 Кирило-Мефодіївське братство Русько-українська радикальна партія 4 «Братство тарасівців»   А М. Костомаров, В. Білозерський, М. Гулак Б І. Липа, Б. Грінченко, М. Міхновський В В. Антонович, М. Драгоманов, П. Чубинський   Г І. Франко, М. Павлик, Є. Левицький Д М. Шашкевич, І. Вагилевич, Я. Головацький

Слайд 99

48. Установіть відповідність між назвами організацій і прізвищами діячів, причетних до їхнього створення. 1 «Руська трійця» 2 Кирило-Мефодіївське братство Русько-українська радикальна партія 4 «Братство тарасівців»   А М. Костомаров, В. Білозерський, М. Гулак Б І. Липа, Б. Грінченко, М. Міхновський В В. Антонович, М. Драгоманов, П. Чубинський   Г І. Франко, М. Павлик, Є. Левицький Д М. Шашкевич, І. Вагилевич, Я. Головацький 1Д, 2А, 3Г, 4Б

Слайд 100

48. Установіть відповідність між назвами організацій і прізвищами діячів, причетних до їхнього створення. 1 «Руська трійця» 2 Кирило-Мефодіївське братство Русько-українська радикальна партія 4 «Братство тарасівців»   А М. Костомаров, В. Білозерський, М. Гулак Б І. Липа, Б. Грінченко, М. Міхновський В В. Антонович, М. Драгоманов, П. Чубинський Г І. Франко, М. Павлик, Є. Левицький Д М. Шашкевич, І. Вагилевич, Я. Головацький

Слайд 101

48. Установіть відповідність між назвами організацій і прізвищами діячів, причетних до їхнього створення. 1 «Руська трійця» 2 Кирило-Мефодіївське братство Русько-українська радикальна партія 4 «Братство тарасівців»   А М. Костомаров, В. Білозерський, М. Гулак Б І. Липа, Б. Грінченко, М. Міхновський В В. Антонович, М. Драгоманов, П. Чубинський («Громади», як національно-культурні осередки української інтелігенції виникли в Києві та Петербурзі у 50-х роках XIX століття.)  Г І. Франко, М. Павлик, Є. Левицький Д М. Шашкевич, І. Вагилевич, Я. Головацький 1Д, 2А, 3Г, 4Б

Слайд 102

49. Установіть послідовність здійснення реформ 1860 – 1870-х рр. у Російській імперії. А упровадження виборного (на основі майнового цензу) міського самоврядування, створення міських дум і міських управ Б ліквідація особистої залежності селян від поміщиків, наділення селян землею та визначення за неї повинностей, викуп селянських наділів В створення виборних місцевих органів самоврядування – земств – у лівобережних та південних губерніях України Г скасування рекрутських наборів та впровадження загальної військової повинності строком до 6 – 7 років

Слайд 103

49. Установіть послідовність здійснення реформ 1860 – 1870-х рр. у Російській імперії. А упровадження виборного (на основі майнового цензу) міського самоврядування, створення міських дум і міських управ (1870) Б ліквідація особистої залежності селян від поміщиків, наділення селян землею та визначення за неї повинностей, викуп селянських наділів (1861) В створення виборних місцевих органів самоврядування – земств – у лівобережних та південних губерніях України (1864) Г скасування рекрутських наборів та впровадження загальної військової повинності строком до 6 – 7 років (1874) 1Б, 2В, 3А, 4Г

Слайд 104

50. Установіть послідовність подій суспільно-культурного життя XIX cт. А заснування в Києві Південно-Західного відділу Російського географічного товариства Б заснування першої української професійної трупи – Товариства українських акторів на чолі з М. Кропивницьким В утворення просвітницького гуртка «Руська трійця» Г утворення Кирило-Мефодіївського братства

Слайд 105

50. Установіть послідовність подій суспільно-культурного життя XIX cт. А заснування в Києві Південно-Західного відділу Російського географічного товариства (1873 до 1876) Б заснування першої української професійної трупи – Товариства українських акторів на чолі з М. Кропивницьким (1882) В утворення просвітницького гуртка «Руська трійця» (1833-37) Г утворення Кирило-Мефодіївського братства (1845-47) 1В, 2Г, 3А, 4Б

Слайд 106

51. Установіть послідовність появи цитованих документів. А «…Видання книг малоруською мовою як духовного змісту, так і навчальних, і взагалі для першопочаткового читання народу, припинити…» Б «Божою милістю Ми, Олександр Другий… оголошуємо, що кріпосні люди отримають повні права вільних сільських обивателів…» В «За рік після його оприлюднення... виходило майже 20 українських періодичних видань. Справжнім проривом стала поява газети “Хлібороб” у Лубнах і щоденної української газети “Громадська думка” у Києві...» Г «…не допустити ввезення в межі імперії без окремого на те дозволу… будь- яких книг і брошур, що видаються за кордоном малоросійською говіркою; …припинити видання газети “Киевский телеграф”... »

Слайд 107

51. Установіть послідовність появи цитованих документів. А «…Видання книг малоруською мовою як духовного змісту, так і навчальних, і взагалі для першопочаткового читання народу, припинити…» (1863) Б «Божою милістю Ми, Олександр Другий… оголошуємо, що кріпосні люди отримають повні права вільних сільських обивателів…» (1861) В «За рік після його оприлюднення... виходило майже 20 українських періодичних видань. Справжнім проривом стала поява газети “Хлібороб” у Лубнах і щоденної української газети “Громадська думка” у Києві...» (1905) Г «…не допустити ввезення в межі імперії без окремого на те дозволу… будь- яких книг і брошур, що видаються за кордоном малоросійською говіркою; …припинити видання газети “Киевский телеграф”... » (1876) 1Б, 2А, 3Г, 4В

Слайд 108

52. Установіть послідовність подій суспільно-культурного життя XIX cт. А спорудження в Києві пам’ятника Богдану Хмельницькому Б П. Чубинський написав вірш «Ще не вмерла Україна» В встановлення в Києві пам’ятника князю Володимиру Г заснування в Одесі першого в Україні музею

Слайд 109

52. Установіть послідовність подій суспільно-культурного життя XIX cт. А спорудження в Києві пам’ятника Богдану Хмельницькому (1888) Б П. Чубинський написав вірш «Ще не вмерла Україна» (1862) В встановлення в Києві пам’ятника князю Володимиру (1853) Г заснування в Одесі першого в Україні музею (1825) 1Г, 2В, 3Б, 4А

Слайд 110

53. Що з указаного нижче характеризує становище західно-українських земель складі Австрійської імперії наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.? 1 посилення впливу німецької мови та культури 2 перебування українських селян і міщан у кріпосній залежності 3 привілейоване становище українців у містах 4 зміцнення статусу та авторитету греко-католицької церкви 5 домінування поляків і німців в органах влади 6 вороже ставлення імперської влади до греко-католицького духовенства 7 посилення протистояння між владою і протестантською церквою

Слайд 111

53. Що з указаного нижче характеризує становище західно-українських земель складі Австрійської імперії наприкінці XVIII – у першій половині ХІХ ст.? 1 посилення впливу німецької мови та культури 2 перебування українських селян і міщан у кріпосній залежності 3 привілейоване становище українців у містах 4 зміцнення статусу та авторитету греко-католицької церкви 5 домінування поляків і німців в органах влади 6 вороже ставлення імперської влади до греко-католицького духовенства 7 посилення протистояння між владою і протестантською церквою 1, 4, 5

Слайд 112

54. Укажіть форми протесту селян Наддніпрянської України проти соціального гноблення в першій половині XIX ст. 1 демонстрації 2 звернення до парламенту 3 підпали поміщицьких маєтків 4 політичний терор 5 відмова відбувати панщину 6 утечі з маєтків переселення до міста

Слайд 113

54. Укажіть форми протесту селян Наддніпрянської України проти соціального гноблення в першій половині XIX ст. 1 демонстрації 2 звернення до парламенту 3 підпали поміщицьких маєтків 4 політичний терор 5 відмова відбувати панщину 6 утечі з маєтків переселення до міста 3, 5, 6

Слайд 114

55. Три губернії, які були утворені на Правобережній Україні в результаті поширення загальноімперського адміністративного устрою 1 Київська 2 Волинська 3 Харківська 4 Подільська 5 Полтавська 6 Херсонська 7 Катеринославська

Слайд 115

55. Три губернії, які були утворені на Правобережній Україні в результаті поширення загальноімперського адміністративного устрою 1 Київська 2 Волинська 3 Харківська 4 Подільська 5 Полтавська 6 Херсонська 7 Катеринославська 1, 2, 4

Слайд 116

56. Три події, які відбулися під час російської революції 1905 – 1907 рр. «справа Бейліса» 2 третьочервневий переворот у Росії 100-річний ювілей Тараса Шевченка 4 започаткування столипінської аграрної реформи 5 утворення Товариства українських поступовців (ТУП) 6 відкриття в Одесі першої в під російській Україні «Просвіти» 7 виступ Д. Донцова з програмою політичного відокремлення від Росії

Слайд 117

56. Три події, які відбулися під час російської революції 1905 – 1907 рр. 1 «справа Бейліса» (1913) 2 третьочервневий переворот у Росії 3 100-річний ювілей Тараса Шевченка (1914) 4 започаткування столипінської аграрної реформи 5 утворення Товариства українських поступовців (ТУП) (1908) 6 відкриття в Одесі першої в під російській Україні «Просвіти» 7 виступ Д. Донцова з програмою політичного відокремлення від Росії (1913) 2, 4, 6

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зовнішнє незалежне оцінювання