X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Світова література

Завантажити презентацію

Світова література

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Світова література 5 клас - “Світ дитинства й моральні цінності “ – (“ Чесна бідність “Р.Бернс., “Пригоди Тома Сойєра” М.Твен) 6 клас – “Моральне вдосконалення людини” (“Хамелеон”, “ ”Товстий і тонкий”А.Чехова, “Різдвяна пісня у прозі” Ч.Діккенса, “Людина в життєвих випробуваннях”( “Робінзон Крузо”Д.Дефо, “Пятнадцятирічний капітан” Жуль Верн, “Жага до життя” Д.Лондон … 7 –” Краса чистих людських взаємин”, (“Останній листок” О.Генрі, “Останній дюйм” Д.Олдрідж) ,“Мистецтво бути людиною”

Слайд 2

Світова література 8 клас - вчилися краси й щирості людських почуттів, коханню. 9 клас- виконувати свій обов'язок, проявляти активну життєву позицію, сприймати світ таким, яким він є. 10 клас - будова стосунків : суспільство і особистість, протистояння сильної особистості суспільству.

Слайд 3

Чарльз Діккенс Гуманізм письменника, його співчуття до принижених і знедолених, передовсім до дітей.

Слайд 4

Завдання уроку. План уроку. Уяснити лексичне значення слова “гуманізм”. Схарактеризувати образ Олівера Твіста, розкрити його якості, характер, поведінку, прослідкувати життєвий шлях. Навести приклади вияву гуманізму письменника, його співчуття до принижених і знедолених, передовсім дітей.

Слайд 5

Життєві компетенції Виявляти розуміння фактів, пов'язаних із життям і творчістю письменника, системи образів твору; Вибудовувати повідомлення, конструювати розгорнуті відповіді на питання; Використовувати різні види переказування фактів, епізодів; Будувати власні твердження, аргументувати свої власні враження від прочитаного. Сформувати почуття самоповаги й поваги до інших, милосердя.

Слайд 6

Словникова робота. Гуманíзм — визнання людини найвищою цінністю в світі, повага до гідності та розуму людини,право на щастя в житті, вільний вияв природних почуттів і здібностей. Гуманізм- це ставлення до людини, пройняте турботою про її благо, повагою до її гідності; людяність.

Слайд 7

Оноре де Бальзак : “Справжнім істориком є суспільство, а автор залишається його секретарем”

Слайд 8

Чарльз Діккенс: “Мені здалося, що зобразити реальних членів злочинної групи, намалювати їх в усій їхній потворності, показати злиденне життя … означає допомогти суспільству.”

Слайд 9

Вулиці міста

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Протиріччя

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Важка праця дітей

Слайд 19

Т.Г.Шевченко У нашім раї на землі Нічого кращого немає, Як тая мати молодая З своїм дитяточком малим…

Слайд 20

Леонардо да Винчи. “Мадонна Літта” Краса, зображена в ніжних формах юної Мадонни та пухленького тільця дитини – це роздуми майстра про образ матері, про її глибоку любов до сина.

Слайд 21

Рафаель Санті. “Сикстинська мадонна” Широко розкритими очима дитя споглядає світ, зручно вмостившись в найнадійніших у світі материнських руках, притиснувшись до материнського лона, всім своїм єством, відчуваючи її опору, надію і ласку. Картина стала джерелом поклоніння всього християнського світу.

Слайд 22

Ч.Діккенс: Його матінка тільки – но народивши хлопчика, “ похитала головою і протягла руки до дитини… Вона пристрасно притиснулась холодними, блідими вустами до його лоба, провела рукою по обличчю, дико озирнулась навкруги, стрепенулась, відкинулась назад …. І померла”

Слайд 23

Твістер

Слайд 24

Лишивши матірі, що в нього природа заложила? Завдяки чому? Як з цього приводу іронізує автор?

Слайд 25

Здоровий дух в здоровому тілі !

Слайд 26

Шлях формування характеру від народження і до самостійного життя. Як хлопчик виховувався на “фермі?” Якими були прояви “гуманності” наглядачів робітного будинку? Яким було життя у сажотруса? Яким було життя у трунаря?

Слайд 27

Олівер міг стерпіти все, тільки не… Чого не стерпів хлопчик, кого він захищав?

Слайд 28

Хто вперше і коли проявив гуманне ставлення до хлопчика?

Слайд 29

Кому ще подобалось його обличчя, і хто на нього робив ставки? З якою метою?

Слайд 30

Поміркуй! Які почуття викликає у вас Олівер Твіст під час подорожі до Лондона ? Чиї слова зігрівають його в дорозі?

Слайд 31

Чи не нагадують ці картини епізоди з життя Олівера?

Слайд 32

Перов. “Сплячі діти”

Слайд 33

Перов. “Трійка”

Слайд 34

На картині “Сплячі діти” переважають темні кольорі, але все ж таки є світла пляма , у фрагменті фільму дорогу до Лондона зображено в світлих кольорах. Що цим хотіли показати митці пензля та кінематографу?

Слайд 35

Коли настає світлий перелом у житті хлопчика?

Слайд 36

Чи вдячний хлопчик тим, хто скрасив його життя? А чи пам'ятає зло? Чи треба боротись зі злом? Як він поставився до Феджіна? Монкса?

Слайд 37

Принципи реалізму Об'єктивне зображення життя (як позитивні, так і негативні риси). Показ літературного персонажа в тісному зв'язку з оточенням, яке формує характер людини. Створення узагальнених образів людей, характерних для певного суспільства чи соціальної групи.

Слайд 38

Філософські роздуми “Людина – нерідко сама господар своєї долі” ( В.Шекспір) “Людина складається не тільки з природженого, але й з набутого” (Й.Гете)

Слайд 39

Василь Симоненко Ти знаєш, що ти – людина? Ти знаєш про це, чи ні? Усмішка твоя – єдина, Мука твоя- єдина, Очі твої – одні. Більше тебе не буде, Завтра на цій землі Інші ходитимуть люди, Інші кохатимуть люди- Добрі, ласкаві і злі. Сьогодні усе для тебе- Озера, гаї, степи. І жити спішити треба, Кохати спішити треба - Гляди ж не проспи! Бо ти на землі – людина, І хочеш того, чи ні- Усмішка твоя єдина. Мука твоя -єдина. Очі твої – одні.

Слайд 40

Домашнє завдання: Підібрати цитати для характеристики персонажів, для яких головне - жага наживи; Знайти приклади поєднання в творі романтизму й реалізму.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література