РЕДЬЯРД КІПЛІНГ “ЯК У ВЕРБЛЮДА ГОРБ ВИРІС”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
РАЙДУГА ПРЕДМЕТ ТВОРЕЦЬ Перевіримо домашнє завдання ВЕРБЛЮД РЕВУЧОЇ ЦУРПАЛКИ МОЛОЧАЙ ПОНЕДІЛКОВОГО ВУДИЛАМИ ОГРИЗНУВСЯ ЯРМОМ ТРЕТЬОГО ПОКЛИКАЛА
“ІЗ СКАРБНИЦІ КАЗКАРІВ СВІТУ” урок позакласного читання РЕДЬЯРД КІПЛІНГ “ЯК У ВЕРБЛЮДА ГОРБ ВИРІС” Соколова Надія Ігорівна
ДЖОЗЕФ РЕДЬЯРД КІПЛІНГ (1865 – 1936) Английский писатель, поэт, закоханий в Індію. Народився у Бомбеї(столиця Індії) у сім'ї професора місцевої школи мистецтв. Перший англієць, який отримав Нобелевську премію в галузі літератури. Відоміший, як творець дитячих казок про Мауглі, допитливе слоненятко, кішку, яка гуляє, як собі знає, про відважного мангуста Рікі-Тікі-Таві.
Запитання: -Коли відбуваються події казки? -Про кого розповідається у казці? -Хто до нього прийшов першим? Для чого? -Як відповів на запрошення? -Що запропонував йому Пес? -Як повівся він з Псом та Волом? -Хто провчив верблюда? Яким чином? -Як змінилася поведінка Верблюда? Послухаємо казку
Словникова робота -Які слова вам були незрозумілими? Відшукайте їх у тексті, зачитайте. Пояснимо їх разом. З нічев'я –від лінощів. Зласкавитися – бути ласкавим, проявити терплячість. Гиркати – доберіть синоніми. Віддзеркалення – відображення у воді.
Пошукове читання -Знайдіть та зачитайте всі речення зі словосполученням “Ревуча пустеля”. -Чому вона так називаеться? -Порахуйте, скільки діалогів має казка? Між ким відбуваються ці розмови? -Прочитаємо їх в особах.
Пошукове читання -Знайдіть та зачитайте словосполучення ІМЕННИК +ДІЄСЛОВО ІМЕННИК+ ПРИКМЕТНИК ВИСЛОВИ У ПЕРЕНОСНОМУ ЗНАЧЕННІ.
Підсумок уроку -Якими якостями ви б наділили верблюда, якби були Джином? Домашнє завдання С. 55-59 хрестоматії, читати, дати усно відповіді на питання після казки.
Тема. Урок позакласного читання. Із скарбниці казкарів світу Мета: розширити уявлення учнів про різноманітність творів казкарів світу; розвивати впевненість у тому, що добро завжди перемагає зло; продовжувати формувати оцінні судження, вміння робити висновки після прочитаного;розвивати творчі здібності, пам᾿ять, увагу, спостережливість; виховувати бажання читати літературні та народні казки; потяг до самостійного опановування творів. Обладнання: мультимедіа, презентація, музична фізкультхвилинка, хрестоматія «Веселий струмочок» Тип уроку: комбінований урок.
Схожі презентації
Категорії