X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
РЕДЬЯРД КІПЛІНГ “ЯК У ВЕРБЛЮДА ГОРБ ВИРІС”

Завантажити презентацію

РЕДЬЯРД КІПЛІНГ “ЯК У ВЕРБЛЮДА ГОРБ ВИРІС”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

РАЙДУГА ПРЕДМЕТ ТВОРЕЦЬ Перевіримо домашнє завдання ВЕРБЛЮД РЕВУЧОЇ ЦУРПАЛКИ МОЛОЧАЙ ПОНЕДІЛКОВОГО ВУДИЛАМИ ОГРИЗНУВСЯ ЯРМОМ ТРЕТЬОГО ПОКЛИКАЛА

Слайд 2

“ІЗ СКАРБНИЦІ КАЗКАРІВ СВІТУ” урок позакласного читання РЕДЬЯРД КІПЛІНГ “ЯК У ВЕРБЛЮДА ГОРБ ВИРІС” Соколова Надія Ігорівна

Слайд 3

ДЖОЗЕФ РЕДЬЯРД КІПЛІНГ (1865 – 1936) Английский писатель, поэт, закоханий в Індію. Народився у Бомбеї(столиця Індії) у сім'ї професора місцевої школи мистецтв. Перший англієць, який отримав Нобелевську премію в галузі літератури. Відоміший, як творець дитячих казок про Мауглі, допитливе слоненятко, кішку, яка гуляє, як собі знає, про відважного мангуста Рікі-Тікі-Таві.

Слайд 4

Слайд 5

Запитання: -Коли відбуваються події казки? -Про кого розповідається у казці? -Хто до нього прийшов першим? Для чого? -Як відповів на запрошення? -Що запропонував йому Пес? -Як повівся він з Псом та Волом? -Хто провчив верблюда? Яким чином? -Як змінилася поведінка Верблюда? Послухаємо казку

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Яким був Верблюд спочатку? лінивий грубий непривітний нахабний пихатий

Слайд 13

Словникова робота -Які слова вам були незрозумілими? Відшукайте їх у тексті, зачитайте. Пояснимо їх разом. З нічев'я –від лінощів. Зласкавитися – бути ласкавим, проявити терплячість. Гиркати – доберіть синоніми. Віддзеркалення – відображення у воді.

Слайд 14

Виразне читання вірша за строфами Визначте головну думку казки. Чому вона нас вчить?

Слайд 15

Пошукове читання -Знайдіть та зачитайте всі речення зі словосполученням “Ревуча пустеля”. -Чому вона так називаеться? -Порахуйте, скільки діалогів має казка? Між ким відбуваються ці розмови? -Прочитаємо їх в особах.

Слайд 16

Пошукове читання -Знайдіть та зачитайте словосполучення ІМЕННИК +ДІЄСЛОВО ІМЕННИК+ ПРИКМЕТНИК ВИСЛОВИ У ПЕРЕНОСНОМУ ЗНАЧЕННІ.

Слайд 17

Підсумок уроку -Якими якостями ви б наділили верблюда, якби були Джином? Домашнє завдання С. 55-59 хрестоматії, читати, дати усно відповіді на питання після казки.

Слайд 18

Тема. Урок позакласного читання. Із скарбниці казкарів світу Мета: розширити уявлення учнів про різноманітність творів казкарів світу; розвивати впевненість у тому, що добро завжди перемагає зло; продовжувати формувати оцінні судження, вміння робити висновки після прочитаного;розвивати творчі здібності, пам᾿ять, увагу, спостережливість; виховувати бажання читати літературні та народні казки; потяг до самостійного опановування творів. Обладнання: мультимедіа, презентація, музична фізкультхвилинка, хрестоматія «Веселий струмочок» Тип уроку: комбінований урок.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література