Різноманітність рослин у природі. Будова рослин. Живлення та дихання рослин
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
1.Стан неба: ясно дощ хмарно блискавка похмуро Т – тихо Л – легкий П - помірний С – сильний райдуга ожеледиця град сніг 3.Опади: 2.Сила вітру: 4.Інші явища: 5. Температура повітря: відлига туман іній S
-На які види поділяються всі рослини? -Наведіть приклади та головні ознаки кожного виду. -Які умови потрібні рослинам для життя? Доповідь учня “Різноманіття рослин України” Подивимося кліп “Розділи рослин України”
Хвойні Які розділи рослин ви запам'ятали? Квіткові Мохи Папороті Водорості Рослини Лишайники Листяні Які з цих рослин вважаються паразитами? Чому?
Рослини - живі організми РОБОТА В ГРУПАХ -Доведіть, що рослини живі. -Чим живляться рослини? -Назвіть основні функції рослин – для чого вони існують.
Живлення рослин Мінеральні речовини рослини вбирають (п'ють) з ґрунту разом з водою через корені. Цукор і крохмаль утворюються у листках з води із ґрунту і вуглекислого газу з повітря, крім того, ще й утворюється кисень. Поживні речовини утворюються тільки на сонячному світлі! Це називається фотосинтез.
Дихання рослин Крім того, що рослин утворюють кисень самостійно, вони ним дихають і вдень і вночі, а віддають вуглекислий газ, як і люди і тварини. кисень кисень вуглекислий газ вуглекислий газ Не плутайте дихання рослин та фотосинтез!
Допоможіть визначити значення органів рослини утримує рослину у ґрунті, всмоктує з ґрунту воду з поживними речовинами переганяє воду від кореня до інших органів рослини використовує сонячну енергію для утворення поживних речовин з води та вуглекислого газу, виділяє кисень у повітря утворює плід з насінням з нього виростає нова рослина Орган рослини Його значення:що він робить? Корінь Стебло Листок Квітка Плід
Підсумок уроку -Що нового дізналися та навчилися на уроці? Домашнє завдання С. 108 – 110 читати, с. № робочого зошита.
Схожі презентації
Категорії