Мустафа Кемаль Ататюрк
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Панамериканське шосе — мережа доріг, з’єднуючих США і Канаду з країнами Латинської Америки, загальна протяжність яких складає близько 48 тис. км.
Північна частина шосе Офіційно автомагістраль бере початок поблизу кордону США і Мексики, в мексиканському містечку Нуево-Ларедо. Але фактично основна частина Панамериканського шосе починається значно північніше: на Аляскі в Північній Америці, в поселенні нафтовиків Прадхо-Бей, біля однойменного газонафтового родовища.
ПІВДЕННА ЧАСТИНА Після паромної переправи в Південній Америці магістраль проходить по території Колумбії, через гірські ланцюги Анд і долину річки Каука, перетинає території Венесуели і Еквадора. Із Боготи ( столиця Колумбії) відходить розмежування на Каракас ( столиця Венесуели).
Обидві частини шосе були побудовані під час II Світової війни, щоб убезпечити портові склади від нападів німецьких підводних човнів і безперешкодно здійснювати термінові перевезення вантажів.
Шосе увійшло в «Книгу рекордів Гіннесса», як найдовша автомобільна траса в світі, хоча проїхати по ній «одним махом» не можна. Справа в тому, що в мережі автодоріг є непроїзджа ділянка завдовжки 87 км, так званий «Дар‘єнський пропуск», який знаходиться на кордоні Панами і Колумбії. На звичайному автотранспорті проїзд по цій болотистій ділянці, покритій непрохідними джунглями, просто неможливий.
На всьому своєму шляху магістраль проходить через різні природні регіони: холодні гірські перевали, льодовики, річкові долини і тропічні ліси. Деякі ділянки траси прохідні тільки в сухий сезон.
Це унікальне шосе перетинає 17 континентальних країн, 4 кліматичні і вегетаційні зони і 6 часових поясів. На окремих напрямках будівництво дороги продовжується по цей день.
ДАР’ЄНСЬКИЙ ПРОПУСК На границі Панами і Колумбії є ділянка сельви, яку на звичайному автомобілі не проїхати — це «Дар’єнський пропуск» протяжністю 87 км і довжиною понад 160 км. Ці 160 км розкинулися в важкодоступних місцях, які до того ж є національними парками двох вказаних країн.
Якщо не враховувати «Дар’єнський пропуск», то автомагістраль об’єднує в єдину систему мережі автомагістралей обох Америк.
Дар‘єнський пропуск – це територія не освоєних боліт, лісів і гір, які є справді небезпечними. Через ландшафтні особливості проложення траси в цій місцевості – діло практично неможливе: джунглі на деяких ділянках представляють собою непрохідні заболочені зарослі.
Якщо б не невеликий нюанс у вигляді «Дар’єнського пропуску», можна було б сказати, що Панамериканська траса з’єднала національні мережі магістралей континентальних країн Америки в єдине ціле.
Унікальна автомобільна траса вважається найдовшою дорогою на планеті, протяжність якої становить понад 45 тис. км, що перевищує довжину екватора Землі (40076 км) .
Враховуючи величезне стратегічне значення Панамамериканського шосе, особливо в районах, що примикають до Карибського моря і Тихого океану, на території країн Центральної Америки і північно-східної частини Колумбії, США форсують закінчення будівництва Панамамериканського шосе, надавши Панамі і Колумбії заїм в 100 млн. доларів. Висновок
Панамамериканське шосе має велике значення для туризму і освоєння обширних територій в тропічних областях, багатих природними ресурсами.
Проектується будівництво одного з найбільших відгалужень Панамамериканського шосе— «Карретера мархиналь боліварьяна де сельва» («Дорога на кордоні сельви»), яке пройде по території Болівії, Перу, Еквадора і Колумбії.
Схожі презентації
Категорії