X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Культура Візантії

Завантажити презентацію

Культура Візантії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вінницького вищого професійного училища сфери послуг Презинтація Основні чинники формування архітектурних типів споруд готелів Виконали учениці групи АТА-19-16 Шаповалова Тетяна Довбиш Діана

Слайд 2

Архітектурно-планувальна організація споруд готелів - важливий фактор їхнього функціонування, особливості архітектури, значно виразніше планування готельних споруд, суттєво виділяє їх на фоні споруд іншого функціонального профілю. Архітектура готелю в певній мірі виступає фактором його самореклами. Окремі готелі оригінальністю архітектури вираженої у формі споруди, оздобленні фасаду, висоті будівлі, використання будівельних матеріалів відомі у всьому світі - один з найвищих у Європі готель "Westin Rotterdam" (Нідерланди), готель "Royal Olympic Hotel" (Греція) з терасами на скляному фасаді з насадженнями декоративних дерев тощо. Водночас особливості архітектури відіграють роль культурно-естетичного фактора забудови території - споруда готелю гармонійно доповнює місцевий архітектурний колорит або створює архітектурну протилежність локальному архітектурному плануванню і певний естетичний дискомфорт.

Слайд 3

Архітектурно-планувальні особливості готелю виступають важливим економічним фактором їхнього розвитку. З типом планування і забудови суттєво пов'язані витрати на благоустрій навколишньої території, відрахування за використання земельної ділянки (податок на землю, орендна плата та ін.), догляд та ремонт будівлі та ін. Архітектурно-планувальна характеристика готелю впливає на особливості обладнання закладу інженерно-технічними засобами, важливий фактор безпеки проживання для гостей і роботи для персоналу. У великих готелях виникає необхідність додаткових заходів безпеки, зумовленої людським, природним, технічним факторами. Водночас, архітектурно-планувальна організація готелів також зазнає впливу ряду чинників, серед яких основні: історичний тип будівлі, місце у міській забудові, характер природного ландшафту, категорія готелю, економічні, етнічні особливості регіону.

Слайд 4

Більшість сучасних готелів побудована у ХІХ-ХХ ст., особливо інтенсивно їхнє будівництво здійснювалось після Другої світової війни. Розширення мережі готельних підприємств, в тому числі значних розмірів, зумовлювалось зростаючим значенням туризму, ділової активності, широким використанням нових технологій і матеріалів, насамперед залізобетону, у будівництві. В архітектурному стилі європейських та американських готелів кінця XIX початку XX ст. характерною рисою є намагання надати фасаду будівель представницького вигляду, що є свідченням комфорту та високої економічної рентабельності засобу розміщення. В оформленні композиції екстер'єру використовувалась значна кількість архітектурно-декоративних елементів, які відповідали вимогам підвищеної монументальності фасаду. Мозаїчність композиції фасаду пов'язувалась з використанням класичних елементів - колон, арочних переходів, розірваних фронтонів, які підкреслювали монументальність будівлі і не поступались палацам другої половини XIX ст

Слайд 5

Архітектура готелів, побудованих у цей період (готель "Piccadilly" (Лондон), "Victoria" (Амстердам), "Прем'єр-Палас" (Київ), "Гранд-Готель" (Львів)) відповідала тодішнім естетичним вподобанням Європи. В інтер'єрі використовувались нові принципи організації планування і оздоблювані матеріали. Тоді сформувалась типова для сучасних готелів схема планування першого поверха: в центрі розташовувався вестибюль з парадним сходовим холом, тут же, або у напівпідвалі, розташовувався ресторан, адміністративні та господарські приміщення, на інших поверхах - житлові кімнати. Готелі цього періоду в архітектурно-планувальній композиції зовнішнього вигляду, плануванні житлових і нежитлових приміщень, розмірах, як правило суттєво відрізняються від будівель готелів побудованих після Другої світової війни. Архітектура сучасних готелів, побудованих від середини 60-х років XX ст. пов'язується із загальним процесом урбанізації. . В архітектурі

Слайд 6

закладів розміщення цей процес відображається у будівництві багатоповерхових архітектурних форм, розрахованої на обслуговування значної кількості гостей. Прикладом є готель "MGM Grand" у Лас-Вегасі (США) розрахований на 5505 номерів, сьогодні вважається найбільшим готелем у світі. У будівництві цього готелю використано залізобетон, у зовнішньому облицюванні - скло, внутрішній простір раціонально спланований, обладнаний складною системою інженерних комунікацій, різного типу закладами харчування, підприємствами допоміжного сервісу. Значного поширення набувають готельні комплекси - готелі, що складаються з двох і більше просторово відокремлених корпусів з системою установ різнопрофільного інфраструктурного забезпечення - харчування, ігровими, розважальними, виставковими та іншими закладами. Особливою грандіозністю відзначаються готельні комплекси атріумного типу, характерні для визначних ділових центрів, курортних центрів і центрів ігрового бізнесу. Атріумний тип

Слайд 7

архітектурно-планувальних форм готелів був започаткований з будівництвом готелю "Hyatt Regency" у 1967 p. в Атланті (США). Цей готель має форму квадрата з внутрішнім атріумом (подвір'ям), перекритого на рівні 22 поверха скляним перекриттям. У просторі озелененого атріума вирізняються поверхові галереї, ліфтовий холл із скляними кабінами ліфтів. Внутрішній простір атріума організований як мініатюрне містечко з зонами відпочинку, ресторанами, торговими закладами, спортивними майданчиками та ін. [50, с. 130]. Значну роль в архітектурно-планувальній організації готелів відіграє їхнє розташування у міській забудові: в центрі міста, на його окраїні, поблизу визначних об'єктів міської інфраструктури (пам'ятки історії та архітектури, відомчих установ, закладів культури та ін.), у приміській чи парковій зоні відпочинку. Розташування готелю у центрі міста зумовлює необхідність органічної відповідності архітектурному ансамблю вулиці, площі, сусідніх будівель. . Водночас, будівля готелю часто є основним архітектурним

Слайд 8

акцентом у забудові мікрорайону, виділяєтьсь поверховістю, оригінальністю архітектури, що підкреслює престиж готельного комплексу. Спорудження готелю у центральній зімкнутій міській забудові обумовлює компактну форму споруди. Конфігурація ділянки забудови визначає вибір планувального типу закладу розміщення. Більшість готелів у центральній частині міст характеризується багатоповерховістю, основа будівлі часто має прямокутну, трапецеподібну форму, форму трилисника. Економічні фактори відображаються у раціональності проектування споруди готелю, зокрема на планувальній структурі житлових поверхів, номерів, приміщень для обслуговуючого персоналу, ліфтових і сходових холах, горизонтальних і вертикальних комунікаціях, зв'язках між поверхами та приміщеннями в межах одного поверха, зрештою на затратах часу, зручності використання приміщень різних функціональних груп.

Слайд 9

Будівлі готелю розташовані в історичній частині міста повинні відповідати її архітектурному типу. Наприклад, будівля готелю "K+K Hotel Central", розташована в історичній частині Старої Праги, поряд з Пороховою вежею, ідентична в архітектурній композиції з житловим будинком XVII-XIX ст. Окремі готелі можуть розташовуватись у пам'ятках архітектури, або входять в архітектурно-туристський комплекс міста. Наприклад, готель "Eisenhut" в місті Таубер (Німеччина) ексклюзивний в плані розташування у пам'ятці пізньосередньовічної архітектури XV-XVIII ст. Розташування готелю у міській або приміській відпочинковій зоні зумовлює поєднання архітектури будівлі з особливостями навколишнього природного ландшафту, сприяє поєднанню ділових стосунків і відпочинку. Зокрема, готель "Duin Kruidberq Country Estate", розташований у національному парку біля Амстердама (Нідерланди), серед мальовничого лісу на узбережжі озера,

Слайд 10

поєднує унікальні риси місцевого природного ландшафту й архітектури псевдоготичного стилю. У місцях з обмеженим простором забудови використовуються технології будівництва, коли перші поверхи мають зменшені розміри, а з висотою протяжність та площа житлових поверхів збільшується. Наприклад, у 11-ти поверховому готелі "Du Lac" у Тунісі (Туніс) кожен наступний поверх з висотою нависає над попереднім. Зімкнута міська забудова зумовила розвиток компактних багатоповерхових (циліндричних, конічних форм) готельних будівель централізованого планування. Таку архітектуру, наприклад, має 36-ти поверхова башта-готель "Holiday Inn" в Аусбурзі (Німеччина). Номери у готелі розташовані з 1-го по 11-й поверх, приміщення загального користування - на останніх або у підвальних і цокольних поверхах. Така схема планування типова для більшості готелів баштового типу [50, с. 228].

Слайд 11

Різні цілі туристських подорожей зумовили появу багатофункціональних готелів, що поєднуються з установами іншого цільового призначення: адміністративними і торговими закладами, навчальними і конгрес-центрами, концертними і виставковими залами та ін. Зокрема, таке поєднання характерне для Центру міжнародної торгівлі у Москві, у структурі якого два готелі (квартирного й атріумного типу), діловий центр з виставковим і конгрес-залом, приміщення для офісів і торгівлі. Туристичний комплекс "Київська Русь" у Києві охоплює два готелі, туристичне агентство і конгрес-хол. Готелі розташовані у туристично-оздоровчих районах серед природних ландшафтів характеризуються безпосереднім зв'язком архітектурно-планувальних форм з оточуючим рельєфом. Характер природного ландшафту зумовлює вибір архітектурних форм, серед яких розрізняють [50, с. 230]:

Слайд 12

- архітектурні форми, що вписуються у ландшафт, наприклад, готель для туристів і спортсменів "Borqafjjol" у Швеції складається з чотирьох будівель у формі пагорбів, які за зовнішнім виглядом нагадують снігові пагорби; - протиставлення архітектури туристського готелю ландшафту або рельєфу. Згідно цього підходу використовуються два варіанти домінування: в першому акцентом виступає ландшафт - готель "Голуба затока" в Криму, в другому акцентом є готель, наприклад, готель "Скельний" в Криму, що чітко виражений своїми розмірами у рельєфі природного ландшафту; - підпорядкування архітектури ландшафту - в даному підході природні форми ландшафту й архітектурні форми гармонійно зливаються. Наприклад, архітектура готелю "Steigenberger Hotel Gstaad-Seanen" (Швейцарія) максимально повторює рельєф комплексом зімкнутих будівель різної висоти, композиція дахів яких відтворює силует навколишніх гірських хребтів.

Слайд 13

Готелі в межах туристично-оздоровчих центрів разом з іншими туристськими закладами найчастіше об'єднуються у туристичні комплекси. Згідно з спеціалізацією розрізняють такі типи туристичних комплексів: молодіжний туристичний комплекс - включає туристичний готель, туристичну базу, туристичну станцію, туристичний табір; туристично-спортивний комплекс - туристичний готель, туристичну базу, спортивно-оздоровчий табір; гірсько-спортивний туристичний комплекс - туристичний готель, туристичну базу, гірськолижну станцію; водноспортивний туристичний комплекс - туристичний готель, водну базу (акватель, флотель), водну станцію (ботель).

Слайд 14

Розташування: унікальний чотиризірковий готельний комплекс "Европа", Партеніт розташувався в оточенні м’якого клімату, субтропічній зелені і чорноморських легенд. Побудований у вигляді білого корабля, готельний комплекс "Европа" являє собою новий формат повноцінного відпочинку: тут зливаються воєдино східні традиції гостинності та сучасні європейські методики відпочинку та оздоровлення. Комплекс поєднує в собі всі риси ексклюзивного проекту: затишне розташування між Ведмідь-горою (Аю -Дагом") і мисом Плака, в декількох кроках від унікальної пам’ятки паркової архітектури ЛОК «Айвазовське», продумана до найдрібніших деталей інфраструктура, унікальне будівельно-архітектурне рішення. Комплекс "Европа", Партеніт створений для тих, хто звик поєднувати мобільність сучасного життя і захоплення кожним її миттю.

Слайд 15

Tianzi Garden, Китай 10-ти поверховий готель у вигляді величезних скульптур. Побудований в 2001 році в істинно китайському стилі.

Слайд 16

Розташований в Берліні, цей готель являє собою святилище, як для любителів мистецтва, так і для туристів. Кожен з 50-ти номерів був створений за проектом конкретного художника або дизайнера.

Слайд 17

Готель майже повністю складається з льоду і снігу і відмінно вписується в норвезька ландшафт. Sorrisniva Igloo Hotel є одним з найкрасивіших і унікальних готелів у світі. Будують його кожну осінь, а в січні він відкриває свої двері для відвідувачів. Влітку готель тане і все починається з початку.

Слайд 18

Має форму мурашника, чилійський готель дозволяє відвідувачам відчути себе частиною лісу. Montaña Mágica Lodge дуже органічний і фактично зливається з навколишнім середовищем, з верхньої частини будівлі падає водоспад, що додає будівлі ще більшу привабливість. Вся меблі вирізана з різних дерев, які створюють неймовірний затишок.

Слайд 19

Розташований у лісі Харадс, біля річки Лулі, Treehotel має менше десяти номерів, зате кожен з них унікальний. Всі кімнати розташовані мінімум в 3х метрах від землі.

Слайд 20

Сучасний, футуристичний, модний, яскравий - ось як можна описати ще один німецький готель. Розроблений Сергієм Чобаном, він був створений, як обитель для музикантів, хоча будь-який гість гідно оцінить гарні кольори, фактуру і сучасні елементи дизайну

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Всесвітня історія