X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ЯК ПРАВИЛЬНО НАВЧАТИ «НЕПРАВИЛЬНУ» ДИТИНУ

Завантажити презентацію

ЯК ПРАВИЛЬНО НАВЧАТИ «НЕПРАВИЛЬНУ» ДИТИНУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ЯК ПРАВИЛЬНО НАВЧАТИ «НЕПРАВИЛЬНУ» ДИТИНУ www.themegallery.com LOGO

Слайд 2

Слайд 3

Слайд 4

Розв'язання

Слайд 5

Діти з розладами регуляції навчальної діяльності: гіперактивні та гіпоактивні віддає перевагу рухливим іграм перед пасивними не страждає порушеннями сну і кишковими розладами активна не завжди і не всюди неагресивна

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

Дитині необхідно міняти форму діяльності на уроці Не можна, щоб гіперактивна дитина сиділа за останньою партою Учитель має бути терплячим та доброзичливим Дітям потрібні тактильні та візуальні опори під час здобування інформації Потрібно добирати відповідні завдання, щоб діти мали змогу відпочити, змінивши вид діяльності Розв'язання Гіперактивним дітям необхідний ігровий простір Бажано правильно організувати форму спілкування з дитиною Бажано хвалити за успіхи, навіть незначні

Слайд 9

Гіпоактивні діти

Слайд 10

Вчителеві варто замінити деякі усні завдання на письмові, подовжити час на їх виконання Таких дітей слід поступово навчати швидшого темпу розумових дій; у роботі з ними потрібно уникати виконання вправ на швидкість Давати їй можливість відповісти в позаурочний час чи на перерві. Не будуть зайвими й творчі завдання, які учень може виконати вдома Багато працювати: дефіцит мозкової стимуляції потрібно поповнювати ззовні. Розв'язання

Слайд 11

здатність до навчання оперування символами здатність до активного оволодіння закономірностями навколишньої дійсності Діти з відставанням в інтелектуальному розвитку та достатніми передумовами научуваності До функції інтелекту входять

Слайд 12

Необхідно дати дитині можливість почуватися повноцінним членом колективу Під час роботи з такими дітьми доцільними є групові форми Необхідна індивідуалізація навчального процесу Уникати несподіваних запитань, не вимагати швидкої відповіді Надавати перевагу відповідям у письмовій формі Розв'язання Не переключати увагу учня на речі, що не мають вирішального впливу на формування конкретних умінь та навичок Заохочувати та підтримувати впевненість дитини у власних силах Створення портфоліо

Слайд 13

ДІТИ ЗІ ЗНИЖЕНОЮ НАУЧУВАНІСТЮ

Слайд 14

Під час роботи з такими школярами важливо не тільки з'ясувати причини, що зумовили труднощі в навчанні,— дітей потрібно навчати ставити перед собою мету й усвідомлювати способи її досягнення Кожне складне завдання слід дрібнити на більш прості й допомагати учневі перейти від одного до іншого Не слід забувати про індивідуалізацію навчального процесу Учнів слід привчати до вміння порівнювати свої первинні та вторинні знання. У роботі з такими дітьми особливо потрібна допомога психолога Розв'язання Серед видів роботи з дітьми зі зниженою научуваністю слід приділяти увагу завданням на запам'ятовування Особливо приваблюють таких дітей ігрові моменти в процесі навчання, створення ситуації успіху. Важливо пам'ятати: тільки тоді дитина працюватиме з учителем, коли їй це буде цікаво

Слайд 15

Діти, які стали проблемними не через вроджені вади, їх «проблемність» є набутою. Це діти зі звичайними чи навіть високими інтелектуальними здібностями, які через життєві обставини отримали певні психологічні чи моральні травми або відчули свою самотність і непотрібність.

Слайд 16

У дитині необхідно побачити не просто учня, а Людину з її проблемами та болем. Потрібно уникати повчань (від них дитина просто втече), зрозуміти й прийняти її такою, якою вона є На початку уроку залучити учня до спілкування, дати йому конкретне посильне доручення, яке б він виконав із задоволенням. Примусити успішно та регулярно вчитися таких дітей неможливо, але спонукати до навчання можна Якщо дитина зневірилась у собі, доберіть доступний для неї рівень задач Якщо вона бореться за незалежність, менше докучайте, допоможіть їй відчути свою самостійність та повагу до власних прагнень. Якщо ви розумієте, що дитина мститься вам, спробуйте розгадати причини Розв'язання

Слайд 17

Диференційований зміст навчального процесу повинен визначатися такими параметрами рівнем знань та уявлень про навколишній світ загальним розумовим розвитком рівнем працездатності

Слайд 18

за ступенем самостійності за обсягом за ступенем складності Різні прийоми організації навчальної діяльності дітей

Слайд 19

необхідність розвивати інтерес до навчання

Слайд 20

Урок в системі особистісно-орієнтованого навчання має свою структуру та принципи, які передбачають взаємодію: учень-учень, учень-вчитель, учень-клас Структура урока Організація класу Засвоєння знань Підбиття підсумків

Слайд 21

Організація класу. Налаштування на урок Мета цього етапу – створення позитивного настрою до навчання, пробудження інтересу до пізнання нового, а також корекція психофізичних функцій; включення дітей у роботу з перших хвилин заняття. Доцільно використовувати, залежно від предмету, психологічний тренінг, вправи на увагу, вірші, ігрові релаксаційні моменти.

Слайд 22

Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності Мотиваційний компонент є одним з основних складових особистісно-орієнтованого уроку, який має корекційну роль для учнів з порушенням навчальної діяльності.

Слайд 23

Представлення теми та очікуваних навчальних результатів, планування уроку Бажано спільно з учнями виробляти мету, проектувати завдання уроку, складати план роботи і визначати проблемне питання.

Слайд 24

Велике значення мають вправи на розвиток та корекцію психічних процесів дитини. Вони підбираються відповідно до предмету та теми уроку, які є обов’язковою складовою уроку. Їх доцільно використовувати на кожному етапі. Завдання з корекції психофізичних функцій передбачають розвиток слухової та зорової пам'яті, уваги, орієнтації у просторі, уяви, стимулювання навчальної діяльності, розвитку мислення мовлення, моторної координації тощо.

Слайд 25

Слайд 26

Використання інтерактивних прийомів Your Text матеріалізація аналогії обговорення мале групове відтворення колективна взаємодія уявні предмети з рефлексією важкі ситуації

Слайд 27

Контроль, корекція та оцінювання знань Підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку Підсумковий етап – це усвідомлення ситуації досягнення мети, переживання ситуації успіху, вираження педагогом свого позитивного ставлення, задоволення діяльністю учнів та їх результатами.

Слайд 28

Слайд 29

Оптимальна система заходів для надання допомоги невстигаючому школяреві є такою Контроль над навчальною діяльністю Допомога в плануванні навчальної діяльності Додаткове інструктування в ході навчальної діяльності Стимулювання навчальної діяльності Різноманітні форми взаємодопомоги Додаткові заняття вчителя з учнем

Слайд 30

Для попередження неуспішності учнів слід використовувати

Слайд 31

Висновки

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

www.themegallery.com LOGO

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Виховна робота