Вовк і кіт
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Психологічне налаштування: Я в школі на уроці. Зараз я почну вчитися. Я радію цьому. (Пауза) Я хочу вчиться. Я готовий до роботи. (Хором за учителем)
Мовна розминка. Гра "Хто в класі найуважніший" Прочитайте уривок казочки. Хтось тут наробив багато помилок. Спробуйте назвати казку, уривок з якої прочитаєте. Ішов дід густим лісом та й загубив рукавичку. От біжить миска, побачила рукавичку та й каже: "Тут я буду шити!" Коли це шапка плигає й питає: " А хто тут живе?" Миска. А ти хто? Шапка. Пусти й мене шити. Іди. Що це за казка? Що вам допомогло здогадатися? * *
Читайте. Намагайтеся зрозуміти, про що розповідається На городі цап, цап Капусточку хап, хап, Борідкою трусь, трусь Капусточку хрусь,хрусь, Ратичками туп, туп, Капусточка хруп, хруп, А за цапом дід, дід З батурою хтось, хтось. Цап як скаче: брик, брик, На все село крик, крик, На синяки дме, дме, Вигукує: «Ме! Ме!» За ним Рябко: «Гав! Гав! Оце тобі, щоб не крав!»
Цікава, захоплююча, ілюстрована —... Солодка, запашна, червона —... Весела, мелодійна, задушевна —... Прудка, маленька, пухнаста, руда —... книжка. ягода. музика. білка.
- Назвіть дійових осіб казки. Чи погоджуєшся ти з відповіддю кота? Від чого застерігає людей ця казка? Які слова з казки є народним прислів'ям? - Користуючись казкою, складіть речення про кота та вовка, в яких порівняйте їх дії. Наприклад: «Вовк був …, а кіт…».
Словникова робота Наздоженуть Рятуючись Нема чого й сподіватися Добре ж ти всім насолив Що посіяв, те й пожнеш.
- Подумайте, з якою інтонацією слід читати цю казку. -Який настрій викликає казка? Робота за малюнком до казки Знайдіть уривок з казки, що відповідає змісту малюнка. Що ще можна домалювати? Розвиток зв'язного мовлення - У парах перечитайте казку, підготуйтесь до інсценування.
а) Гра «Вовк та заєць" (за сильнішим учнем). б) Читання вголос "ланцюжком " (по рядочку). в) Гра "Дочитай кінець рядочка ".
Які слова передають головну думку казки „ Вовк і кіт”? а) „ Не можна мені до нього бігти”; б) „ Нема чого й сподіватися!” в) „ Що посіяв те й пожнеш.”
Мишукова Ольга Ивановна, учитель начальных классов МОУ Сосновская средняя общеобразовательная школа №1 п. Сосновка, Сосновского района, Тамбовской области
Зіграти хочеться мені З тобою, друже, в «Так чи ні?» Тобі питання задаю, Готуй же відповідь свою. Відповідай, коли мастак, Єдиним словом — «ні» чи «так».
Чи крокодили на сосні Свої будують гнізда? Чи може вище гір літак У вишину злетіти? Узори пишні на вікні Мороз малює взимку? Чи правда, друже мій, що рак, Коли повзе, то задки? Ні Так Так Так
Чи правда це, що вовк усмак Наївся груш і яблук? А під кінець скажи мені — Цікава гра у «Так чи ні»? Ні Так
В презентації використаний матеріал Вчителя-методиста Скандинавської гімназії м. Києва Біляченко Ольги Василівни: Слайди № 2, 9,10, 11, 21,32, 33, 34 Фізхвилинка «Кадріль» Мішукової Ольги Іванівни, вчителя початкових класів МОУ Сосновської середньої загальноосвітньої школи № 1 Тамбовської області Фізхвилинка «Весна»
Схожі презентації
Категорії