Урок розвитку для початкових класів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Логічна задача: Микола, Борис, Вова і Юра посіли перші чотири місця у змаганнях. На питання, які місця вони посіли, троє з них відповіли: Микола не перше і не четверте; Борис – друге; Вова не був останнім. Хто яке місце посів?
“Мозковий штурм” Замініть зірочки знаками «+» або «-», щоб утворились правильні рівності А) 7,2 * (-5,3)=12,5 Б) 3,6 * 8,1=-4,5 В) -6,1 * (-2,3) * 3,8=0 Г) -3,7 * (-6,9)=-10,1 Д) -4,9 * 1,7=-3,2 Е) 3,9 * 7,4 * (-9,3)=-12,8
«Знайдіть помилку» -15 + 15 = 30 20 + (-10) = 10 -18 + (-18) = 0 -7 – (-7) = 0 16 – 20 = 4 0 – 20 = 20 0 – (-20) = 20
Замість квадратиків запишіть такі числа, щоб утворилися правильні рівності: А) -9 – 12 = 9 – □ Б) -2 + □ = □ - 3 В) □ - 7 = 13 - □ Г) □ + □ = -8 Д) □ - □ = -8
«Сценка із життя» Знову зустрілись Вітя Знайко і Тарасик Умійко. Вітя: «Уявляєш учора наш учитель задав нам приклад, так удома його розв’язували і мама, і тато. Цілий вечір сиділи. Мама сказала, що наш учитель дуже складні приклади задає додому. Ось поглянь»: -499 + (-498) + (-497) +…+ 500 + 501 Тарасик: «Так, складнувато, хоча… А ви, діти, не допоможете?»
Самостійна робота «Конкурс художників» На дошці записані координати точок: (0;0), (-1;1), (-3;1), (-2;3), (-3;3), (-4;6), (0;8), (2;5), (2;11), (6;10), (3;9), (4;5), (3;0), (2;0), (1;-7), (3;-8), (0;-8), (0;0) Якщо на координатній площині кожну точку послідовно з’єднати з попередньою відрізком, то в результаті утвориться певний малюнок.
Підсумок уроку: Чи сподобався вам сьогоднішній урок? Чого навчилися на уроці? Для чого це потрібно? З якими числами ми працювали?
Домашнє завдання: Повторити за підручником п. 34 – 37 §5. п. 45 §6 розв’язати № 1140(а-г) 1141 1137.
Схожі презентації
Категорії