Тато, мама і я - спортивна сім'я
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Обґрунтування проекту. Сім'я як соціальний інститут, з яким пов'язана педагогічна діяльність навчального закладу, знаходиться сьогодні на досить складному етапі свого розвитку. Дорослі люди з різним ступенем успішності звикають до соціально-економічних умов українського буття, яке інтенсивно змінюється. Процес соціальної адаптації особистості, безліч протиріч, які його супроводжують, дуже сильно уповільнюють і заважають виконанню батьківських функцій. У результаті ми бачимо велику кількість батьківських «виховних прорахунків, помилок, недоліків», усунути які можна тільки у взаємодії з учителями, педагогами та психологами школи, закладів додаткової освіти дітей, соціальних служб. Та разом з дітьми проведений вільний час, спільне виконання творчих справ, взаємна підтримка – це гарантія успіху в процесі спілкування з дитиною та її виховання. Тематика проекту продиктована потребами часу: МИ ОБИРАЄМО ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ.
Мета проекту: пропагувати здоровий спосіб життя, розвивати навички самостійної пошукової роботи, активізувати взаємодію батьків з дітьми та учнів з учителями, інтегрувати засоби громадського та сімейного виховання школярів, розвивати уміння презентувати проект.
Завдання: · формування в особистості культури життєдіяльності, яка дає змогу продуктивно будувати своє повсякденне життя, правильно визначати лінії життя; · формування соціальної активності та ключових компетенцій; · формування навичок соціальної взаємодії, здатності до розв'язання життєвих проблем; · вироблення власного стилю життя; · сприяння розкриттю творчих можливостей, самоорганізації й саморозвитку через організацію соціальної практики.
Тип проекту: ігровий, частково практично – орієнтовний, частково інформаційний, колективний, середньої тривалості.
Мої учні дізнаватимуться про нове не від мене; вони відкриватимуть це нове самостійно. Моє основне завдання допомогти їм розкритися. М. Пісталоцці
Механізм реалізації проекту: · розробка навчально – методичного супроводу проекту; · впровадження новітніх виховних технологій, · розробка колективного творчого проекту.
Очікувані результати: · засвоєння учнями основних норм суспільного життя; · формування потреби у саморозвитку, самоорганізації; · формування життєвих компетенцій ; · здатність до визначення особистої життєвої позиції.
НАШІ СУДДІ 1.Майстер спорту міжнародного класу по дзю-до та самбо -Гребенюк Лариса Олексіївна. 2.Двічі чемпіон України з велоспорту-Васильцова Анастасія. 3.Тренер з футболу- Гавришев Олександр Федорович.
1. Проблемно-цільовий етап 1.Вибір теми проекту. 2.Постановка задач. 3.Обговорення захисту проекту. 4.Формування проектної бригади. 5.Розподіл доручень між учасниками проекту. 6.Макет проекту «ТАТО, МАМА, Я – СПОРТИВНА СІМ’Я»
1. Проблемно-цільовий етап 1.Вибір теми проекту. 2.Постановка задач. 3.Обговорення захисту проекту. 4.Формування проектної бригади. 5.Розподіл доручень між учасниками проекту. 6.Макет проекту «ТАТО, МАМА, Я – СПОРТИВНА СІМ’Я»
3. Етап розробки сценарію й технічного завдання 1.Визначення змісту та обсягу проекту. 2.Розподіл доручень, визначення строків їх виконання. 3.Розробка сценарію презентації.
4. Етап практичної роботи (розв'язання проблеми) 1.Систематизація та аналіз інформації. 2.Випуск газет «Спорт в моїй сім’ї». 3.Виготовлення запрошень для батьків.
5. Етап попереднього захисту 1.Завершення роботи над сценарієм презентації. 2.Оформлення виставки літератури та плакатів по здоровому способу життя.
6. Етап презентації - публічного захисту проекту 1.Презентація проекту «Тато, мама, я – спортивна сім’я». 2.Виставка плакатів. 3.Виставка газет.
7. Оцінювання успішності проекту 1.Нагородження команд. 2.Обговорення проекту батьками, учителями, учнями за схемою: а) які знання вони отримали; б) чому і як вони навчились; в) яких умінь і навичок вони набули; г) які переваги дає групова співпраця; ґ) що вдалось найкраще; д) чим важливою була їхня діяльність для власної родини.
Схожі презентації
Категорії