Яскравий світ художнього слова митця МИХАЙЛА ІВАНОВИЧА ЖУКА
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
М е т а: Висвітлити сторінки життєвого шляху письменника, ознайомити учнів з його творчою спадщиною; розвивати естетичні та художні смаки учнів, удосконалювати вміння учнів аналізувати поетичні й прозові твори, давати їм оцінку, аргументовано доводити власну думку, навчати замислюватися і робити власні висновки на основі аналізу текстів; виховувати любов до літератури, любов до рідного краю, почуття патріотизму; формувати активну громадську позицію. Ц і л і: Розглянути відомості про життєвий і творчий шлях письменника; Проаналізувати твори, розкрити їх жанрове і тематичне розмаїття
Народився в родині маляра-майстрового Вступає до Художньої школи Мурашка Навчання за кордоном Живе та працює у Чернігові. Знайомиться з М.Коцюбинсь-ким, стає близьким другом його родини. Переїздить до Одеси. Працює у інституті. Переживає війну.
С ф е р и і н т е р е с і в Викладач Художник Письменник Суспільно – корисна діяльність Громадсько – політична діяльність
Ж а н р о в е р і з н о м а н і т т я п р о з и о п о в і д а н н я (“Пісменник”, “Мені казали: Ще молодий!”, “Вона”, “Травень”, “Оля”) п с и х о л о г і ч н і е т ю д и (“Смуток”) н а р и с и (Нарис про Нечуя Левицького) к а з к и (“Три глечики”, “Спляча красуня”, “Кораблики”, “Про Тхора – Тхорище”) п о в і с т і ( “Тільки встати”)
ТЕМАТИКА ПРОЗОВИХ ТВОРІВ ПСИХОЛОГІЯ ЖІНКИ Тема УКРАЇНИ ІСТОРИЧНА тематика КУЛЬТ ОСОБИСТОСТІ ВАДИ СУСПІЛЬСТВА Зневага до КАНЦЕЛЯРСЬКОЇ ПРАЦІ НАЦІОНАЛЬНИЙ КОЛОРИТ МІЩАНСЬКИЙ ПРОШАРОК СУСПІЛЬСТВА
Літературні напрямки прозового доробку ОПОВІДАННЯ Символізм; Реалізм; Психологічні оповідання – етюди. КАЗКИ Казки про тварин; Чарівні або фантастичні; Соціально-побутові
1. Який із талантів М.Жука розкрився першим? а) як письменника; б) як художника; в) як учителя; г) як музиканта. 2. У якій європейській країні письменник вчиться в Академії красних мистецтв? а) Росії; б) Чехії; в) Польщі; г) Угорщині. 3. Хто був першим другом і наставником молодого М.Жука? а) М.Коцюбинський; б) М. Вороний; в) І.Франко; г) П.Тичина. 4. До якого зі своїх творів М.Коцюбинський пропонує М.Жуку намалювати обкладинку? а) “Intermezo”; б) “Дорогою ціною”; в) “Тіні забутих предків”; г) “Fata morgana”.
5. До якого з літературних угрупувань початку ХХ ст. належав М.Жук? а) “ВАПЛІТЕ”; б) “Марс”; в) “Музагет”; г) “Плуг”. 6. Якій тематиці присвячена збірка “Вінок сонетів”? а) громадянській; б) любовній; в) філософській; г) пейзажній. 7. Закінчіть речення: У 1926 р. М.Жук створює портрет відомого режисері, видатного українського діяча …. 8. Під час перебування письменника в Одесі найулюбленішим образом – символом стає …
9. Серед прозової спадщини в дечому біографічним вважається оповідання … . 10. Співвіднесіть твори письменника і літературні напрямки, до яких вони належать: а) “Пісьменник”; 1. символізм б) “Смуток”; 2. реалізм в) “Мені казали: 3. психологізм “Ще молодий!”. 11. Встановіть послідовність міст у житті М.І.Жука: Чернігів Київ Каховка Одеса 12. Продовжіть рядок: М.І.Жук був людиною досить різнобічною, літературознавцям він відомий як поет, …
Схожі презентації
Категорії