Антін Лотоцький
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
МЕТА: Навчитись робити: порівняльну характеристику героїв, висновки, щодо оцінки вчинків героїв. 2. Продовжувати роботу над виразним читанням.
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Зачитування уривків із казки «Михайло-семиліток», які сподобалися найбільше. Огляд учнівських ілюстрацій. Перевірка плану до казки.
Визначити в казці «Михайло-семиліток» найнапруженіший момент, тобто кульмінацію. «Мозкова атака»
ФІЗКУЛЬТХВИЛИКА Хто ж там, хто вже так втомився, І наліво нахилився? Треба дружно всім нам встати (вийти із-за парт) Фізкультпаузу почати. Сонце спить, небо спить (очі закриті долонями) Навіть вітер не шумить. (присісти) Рано-вранці сонце встало (відкрити очі, встати, підняти голови, Всіх промінням привітало. піднятися на носки, руки підвести угору, розвести в сторони, підвести угору, помахати руками) Хмарка сонечко закрила Слізки срібні зронила. ( обтерти обличчя руками) Ми ті слізки пошукаємо, У травичці позбираємо. (сісти за парти)
«Сьогодні на уроці мені найбільше сподобалось….» Продовжити речення «Сьогодні на уроці я дізналась (дізнався) нового…»
Закріплення знань, умінь і навичок М У Р И К И Ї В Д У Х И Г Р О М А Д А Х И Т Р И Й Л И Ц А Р В О Р О Ж Б И Т К Н Я З Ь
Домашнє завдання І-ІІ рівень : стор.183; ІІІ рівень: стор.184-185; ІV рівень : написати твір-мініатюру: «Як я розумію вислів: Михайлик — душа народу».
Схожі презентації
Категорії