Тести з теми: Попит
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
а)продукт А стає більш модним; Б) цiна продукту – замiнника В знизилася; В) цiна взаємодоповнюваного продукту С знизилася; Г) зниження доходiв, якщо продукт А є товаром нижчоi споживчоi цiнностi.
Пiсля уроку учнi зможуть: розпізнавати поняття «пропозиція» та нецiновi чинники пропозицii; *спостерiгати i характеризувати поняття «величина пропозицii», закон пропозицii; криву пропозицii за конкретними данними; змiни пропозицii i величини пропозицii у графiчному зображеннi; *встановлювати i обгрунтовувати вплив нецiнових чинникiв на пропозицiю. Ділова гра
Пропозиція - це та кількість товарів, яку продавці готові виставити на продаж за різними можливими цінами у певний момент часу. Закон пропозиції - при всіх різних рівних умов продавці пропонують більше товарів при вищих цінах, і навпаки. Шкала пропозиції – дані, які показують кількість товарів, запропонованих на ринку при кожній конкретній ціні. Крива пропозиції – графічне відображення прямого зв’язку між ціною товару і величиною пропозиції.
1. Рішення покупців придбати товар є пропозицією. 2. Закон пропозиції показує зв’язок між ціною та кількістю товарів, що пропонуються для продажу. Якщо величина пропозиції збільшиться, то точка переміститься по кривій вгору.
На уроці я… Дізнався… Зрозумів… Навчився… Я не вмів, а тепер умію… На наступному уроці я хочу…
Вивчити матеріал теми, опрацювати § 14, питання 1, С. 115–118. Прочитати казку “Дванадцять місяців ”, проаналізувати її, виділяючи поняття “попит ” і “пропозиція * Задача № 256-257 Горленко
Схожі презентації
Категорії