X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ЗАСВОЄННЯ АСОРТИМЕНТУ, РОЗМІРІВ, ПРИЗНАЧЕННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ВИМОГ ДО ЯКОСТІ СТОЛОВИХ ПРИБОРІВ

Завантажити презентацію

ЗАСВОЄННЯ АСОРТИМЕНТУ, РОЗМІРІВ, ПРИЗНАЧЕННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ВИМОГ ДО ЯКОСТІ СТОЛОВИХ ПРИБОРІВ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Засвоєння асортименту, розмірів, призначення, використання та вимог до якості столових приборів підготувала майстер в/н I категорії Карпенко Світлана Миколаївна

Слайд 2

План уроку виробничого навчання з професії «Майстер ресторанного обслуговування » Урок № 30 Тема програми : Столовий посуд , прибори, білизна , барний посуд та інвентар. Тема уроку:Засвоєння асортименту , розмірів, призначення, використання та вимог до якості столових приборів. Тип уроку: формування умінь, навичок. Метод проведення: наочно-практичний, урок –презентація, змагання команд. Мета уроку: Закріпити отримані знання з даної теми, формувати у учнів практичні навички по підбору та використанню необхідних столових приборів. Навчити учнів добре , злагоджено та правильно виконувати прийоми роботи майстра ресторанного обслуговування , дотримуватись правил санітарії, гігієни та професійної етики. Розвивати логічне мислення, пам’ять шляхом вирішення проблемних ситуацій, самостійність під час виконання завдань. Формувати навички самоконтролю, взаємоконтролю, почуття відповідальності. Виховувати доброзичливість, тактовність, звичку до охайності, культуру та етику поведінки, любов до вибраної професії.

Слайд 3

Міжпредметні зв’язки: Організація та техніка обслуговування; Кулінарна характеристика страв; Охорона праці “ Техніка безпеки при роботі в ЗРГ”; Санітарія та гігієна; Ділова українська мова. Використана література: Н.О.П`ятницька “Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства”, 2012 р; В.В.Архіпов « Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства», 2009р.; Я.М.Сало « Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу», 2009 р.; Л. Зігель «Ресторанний сервіс», 2002р.;

Слайд 4

Зміст та структура уроку: Оргмомент – 5 хв. Перевірка явки учнів, їх санітарного стану та готовності до уроку. Вступний інструктаж – 45 хв. Оголошення теми і мети уроку. Повідомити учням тему уроку та довести до їхнього відома, якої мети вони повинні досягти в результаті виконання завдання на уроці. Вступне слово майстра, історичні відомості про виникнення приборів Мотивація навчальної діяльності Інструктування учнів по роботі на уроці Актуалізація опорних знань учнів Фронтальне опитування Робота з натуральними зразками: Проблемні питання ( питання зі скриньки) Демонстрація майстром прийомів роботи майстра ресторанного обслуговування: ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ – 3 год ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ - 15 хв

Слайд 5

Історія виникнення столових приборів Довгий час люди обходилися без столових приборів. Стародавні греки і римляни, наприклад, розмірковуючи за трапезою про прекрасне, брали їжу руками, витираючи пальці об хліб. Пізніше в Стародавній Греції для того, щоб брати їжу, стали використовувати рукавички з гострими наконечниками. Найдавніший столовий прибор - це ніж. У кам'яному віці древні люди виготовляли ножі з гострим кінчиком з каменю, і такі ножі були і зброєю, і знаряддям праці, і столовим прибором. Після винаходу способів обробки металів ножі стали робити із заліза та сталі. Ножем відрізали шматки їжі і підчеплювали гострим кінчиком відрізаний шматок.

Слайд 6

У Стародавній Греції при розкопках був знайдений ніж, виготовлений з обсидіану (вулканічного скла), вік якого становив три мільйони років. У 15 столітті з'явилися перші сервірувальні ножі, які виготовляли з благородних металів - золота і срібла, і вони також мали гострий кінчик. Тільки в 17 столітті столовим ножам стали робити закруглені кінці, така ідея належала кардиналу Мазаріні, який боявся замаху на власне життя.

Слайд 7

Перші ложки з'явилися приблизно за 3000 років до нашої ери і виготовлялися з глини, дерева, кісток або рогів тварин, з морських раковин, а пізніше їх стали робити металевими. Відомий факт, що в 998 році для дружини князя Київської Русі Володимира були відлиті срібні ложки. Стародавні ложки не мали звичної для нас довгої ручки, а тільки коротенький хвостик, який затискали в кулаці. Найстаріший екземпляр виделки, яка мала тільки один зуб, був знайдений на розкопках в Італії і має вік 2500 років. За допомогою такої виделки чіпляли шматки їжі і відправляли їх до рота. У 10 столітті в Азії користувалися більш сучасним видом виделки, яка мала 5 зубчиків і більше, такий вид виделки прийшов до Європи лише через 100 років - спочатку до Італії, потім у 1379 році - до Франції і тільки лише в 1608 році перша виделка з'явилася в Англії.

Слайд 8

Всі сучасні модифікації виделки - виделка для закусок, риби , виделка для устриць і т.п., з'явилися в кінці 19-початку 20 століття. У 1874 році був виданий патент на гібридний столовий прибор - спорк (його ще називають фун або ложковиделка), що має вигляд ложки з зубчиками виделки по краях, цим столовим прибором можна їсти як перші, так і другі страви. Але не тільки ложки, виделки і ножі вважаються столовими приборами. Наприклад, у Східній Азії, замість звичних для нас приборів для їжі, здавна користуються паличками, які вперше з'явилися в Китаї близько 3000 років тому.

Слайд 9

Мотивація навчальної діяльності Майстер ресторанного обслуговування – це людина, яка зустрічає відвідувачів, спілкується з ними, приймає замовлення, сервірує столи та подає страви. Саме від професійної обізнаності та навичок залежить успіх вашого закладу.

Слайд 10

Інструктування учнів по роботі на уроці Сьогодні урок ми з вами проведемо у вигляді змагання, ви розділитеся на команди . На уроці ми повторимо теоретичний матеріал, ознайомимося з різними видами приборів, відпрацюємо прийоми роботи майстра ресторанного обслуговування, ви ознайомитесь із змістом поурочних папок, які містять потрібну для вас інформацію про прибори, подивимось презентацію про столові прибори загального та індивідуального використання, а потім на заключному інструктажу кожна команда прозвітує свого завдання і ми з вами визначимо команду-переможницю.

Слайд 11

Актуалізація опорних знань учнів Якщо ми звернемося до освітньо-кваліфікаційної характеристики майстра ресторанного обслуговування , то в ній сказано, що майстер ресторанного обслуговування повинен знати асортимент столових приборів загального та індивідуального використання , виконувати сервірування столу та подавати страви різними способами. І зараз ми з вами перевіримо наскільки ви добре володієте теоретичним матеріалом по даній темі.

Слайд 12

Фронтальне опитування: Які вимоги ставляться до посуду приборів в ЗРГ? З якого матеріалу виготовляються столові прибори? В яких підприємствах використовуються столові прибори із мельхіору,нержавіючої сталі, алюмінію? Як поділяються всі столові прибори? Які прибори відносяться до основних ,яке їх призначення? Які прибори відносяться до закусочних, дайте характеристику? Назвіть ложки загального використання, дай їм характеристику? Назвіть види допоміжних приборів , яке їх призначення? Які ви знаєте ножі загального використання , охарактеризуйте їх? Назвіть десертні прибори, розкажіть про їх використання? Які санітарні вимоги ставляться до утримання столових приборів? Яких правил техніки безпеки слід дотримуватись при використанні столових приборів?

Слайд 13

Робота з натуральними зразками: Майстер ресторанного обслуговування повинен добре знати посуд, прибори, їх розміри, призначення, щоб правильно підбирати та використовувати прибори при сервіруванні столів та обслуговуванні відвідувачів. Майстер ресторанного обслуговування повинен добре знати кулінарну характеристику страв та напоїв, вміти дати характеристику страви ,а також порекомендувати напій до страви ,або десерту..

Слайд 14

1.Дати характеристику допоміжним приборам по запропонованим натуральним зразкам 2.Дати характеристику приборів по запропонованим натуральним зразкам

Слайд 15

Проблемні питання (питання зі скриньки) На підприємстві відсутній ніж для масла, а вам треба засервірувати стіл до сніданку, (меню передбачена подача масла), ваші дії . На обід подається бульйон з яйцем , а бульйонної ложки немає в наявності, ваші дії. Ви працюєте в ресторані і подаєте відвідувачу холодну рибну закуску, які прибори вам потрібні для додаткового сервірування. На десерт відвідувачі замовили кавун , які прибори , на вашу думку потрібно подати.

Слайд 16

Демонстрація майстром прийомів роботи майстра ресторанного обслуговування: показ видів столових приборів, розповідь про їх використання та особливості; як правильно тримати ложку, ніж, виделку; як їсти з ложки; як тримати прибори при перекладанні страв; закріплення учнями прийомів роботи; підведення підсумків вступного інструктажу; інструктування учнів по правилам техніки безпеки під час роботи.

Слайд 17

ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ – 3 год. формування учням завдань для самостійної роботи, пояснення їх виконання; робота учнів з поурочними папками, інструкційними картками; самостійна робота учнів по відпрацюванню прийомів роботи майстра ресторанного обслуговування по підбору приборів та їх використання; цільові обходи майстра з метою: перевірки правильної організації робочого місця ; дотримання правил санітарії та гігієни, правил техніки безпеки; перевірка правильності застосування учнями прийомів роботи; контроль за якістю виконання робіт та надання практичної допомоги; прийом та оцінення робіт.

Слайд 18

ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ - 15 хв. підведення підсумків уроку; презентація командами виконання завдань; аналіз допущених помилок та способи їх попередження та усунення; виставлення оцінок, їх коментар; визначення команди-переможниці; Підведення підсумків: а) чому ви навчилися на уроці? б) що дізналися нового? Домашнє завдання: повторити тему: «Столова білизна», П`ятницька Н.О., - С. 71-74; підготувати історичні відомості про виникнення скатертин та серветок.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне