Заняття з ритміки
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Кам’янець – Подільський навчально - виховний комплекс з центром реабілітації слабкозорих дітей Урок ритміки в 1 класі (розробка уроку) Вчитель вищої кваліфікаційної категорії Кутішевська Леся Володимирівна.
Тема. Вивчення танцювальних позицій рук та ніг. Урок 9. Вивчення позицій рук Мета уроку: навчити учнів вірно відчувати музичний темп ; розвивати відчуття ритму; виховувати в дітей любов до танцювального мистецтва; корегувати зорове сприйняття слабкозорих учнів за допомогою кольорових кульок.
Структура уроку: Організація учнів Вітання. Виконання поклону. Розминка. Вправи біля станка. Вихід на середину танцкласу. Вивчення нових елементів. Підведення підсумків уроку.
Розминка біля станка 1. Підготовка до початку руху preparation. 2. Напівприсідання Demi – plies а) по І-позиції ніг; б) по ІІІ- позиції ніг. 3. Глибоке присідання Grand - plies а) по І-позиції ніг; б) по ІІІ- позиції ніг. 4. Реліве а) по VІ позиції ніг; б) по VІ позиції ніг, на правій нозі, ліва на купе; в) по VІ позиції ніг, на лівій нозі, права на купе. * Застосування позиції ніг на зразок народного танцю.
Перехід на середину танцювального залу. Крокування по колу на високих пів пальцях. Крокування по колу на п’ятках.
Підсумовуючи результати роботи на уроці найстаранніші дітки отримують “особливі відзнаки” Однією з таких може бути:
Рекомендації до уроку: Вся хореографічна робота з дітьми будується так , аби діти залишались дітьми з їх природною відвертістю та безпосередністю. Особливість дитячого світосприйняття націлює педагога на побудову та розкриття танцювальних сюжетів в ігровій формі. Діти мусять вірити вам. І якщо ви зможете зберегти їх віру ви зможете створити справжній хореографічний колектив . Мистецтво – це вміння бачити в буденному небуденне, тобто головні риси епохи і часу.
Схожі презентації
Категорії