X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ВІТАЄМО ДЕЛЕГАТІВзвітної конференції трудового колективу та профспілки працівників освіти і науки СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Завантажити презентацію

ВІТАЄМО ДЕЛЕГАТІВзвітної конференції трудового колективу та профспілки працівників освіти і науки СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ВІТАЄМО ДЕЛЕГАТІВ звітної конференції трудового колективу та профспілки працівників освіти і науки СУМСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ 25 січня 2012 р

Слайд 2

Чисельність членів профспілки СумДУ

Слайд 3

Структура первинної профспілкової організації СумДУ (на правах райкому) ПРОФКОМ СУМДУ 33-53-95 e-mail: profcom@sumdu.edu.ua ПРЕЗИДІЯ ПРОФКОМУ ПІДРОЗДІЛИ АГЧ АУП ФАКУЛЬТЕТИ ФЕМ ТеСЕТ ЕлІТ ІФСК+Ю ІНСТИТУТИ МЕД інститут КІ ШІ

Слайд 4

Постійні комісії профкому організаційно-правова; з культурно-масової роботи; з спортивно-масової роботи; житлово-побутова комісія; по роботі з дітьми, ветеранами війни та праці, пенсіонерами; з охорони праці; Ревізійна комісія профкому. Делеговані представники профспілки в комісії: з соціального страхування; з трудових спорів; в постійно-діючу комісію з питань кол. договору (додаток А).

Слайд 5

Основні напрямки роботи профкому організаційна робота; соціально-економічні питання та соціально-побутові питання; правовий захист членів профспілки, робота комісії по трудових спорах; культурно-масова та спортивна робота; робота з дітьми, ветеранами війни та праці, пенсіонерами університету; оздоровлення та відпочинок; охорона праці Розробка та контроль виконання кол. договору.

Слайд 6

Аналіз виконання колективного договору за 2011 рік Зроблено детальний аналіз виконання колективного договору за 2011 рік, для порівняння наведено показники 2009-10 р. (2010 р.-17 млн. грн., 2011 р. – 23 млн. грн.) Повна інформація для ознайомлення заздалегідь розміщена на сайті www.profcom.sumdu.edu.ua

Слайд 7

Охорона праці в 2011 р. 1. Участь у підготовці і редагуванні матеріалів колективного договору стосовно охорони праці, поліпшення умов та безпеки праці (додатки Ж, И, Л, М, Н, К). 2. Участь у підготовці наказу по СумДУ "Про впорядкування організації безкоштовного забезпечення молоком працівників університету". 3. На виконання рішення Вченої ради СумДУ в рамках міського місячника охорони праці й промислової безпеки (з 01 по 30 квітня 2011 року) було проведено перевірки стану охорони праці та протипожежної безпеки на всіх кафедрах усіх факультетів та у всіх підрозділах АГЧ і АУП (спільно з представниками адміністрації вузу). Протягом Тижня охорони праці (з 21 по 28 квітня 2011 року), ініційованого профспілкою працівників освіти і науки України, проведено контроль усунення недоліків, виявлених на першому етапі сумісної перевірки. 4. Розглядалися і вирішувалися звернення членів профспілки, пов’язані з охороною та безпекою праці.

Слайд 8

МЕДПУНКТ працює в гуртожитку №1 СумДУ для обслуговування студентів та працівників університету, в якому діють кабінети: Фізіотерапевтичний; Маніпуляційний; Терапевтичний; Фельдшерський; Функціональної діагностики. Там же працював денний стаціонар на 6 ліжок. Для забезпечення роботи медпункту Сумською міською лікарнею №5 виділяються ставки молодшого медичного персоналу. Витрати на медпрепарати, інструментарій, обладнання, матеріали, воду, електроенергію, тепло та ін. сплачуються за рахунок університету.

Слайд 9

Комплекс громадського харчування КГХ є структурним підрозділом СумДУ. З кожним роком збільшується товарообіг комплексу громадського харчування та кількість відвідувань (завдяки прийнятним цінам обідів). До складу комбінату входять заклади громадського харчування на місцях: Їдальня базового навчального закладу університету на 274 місця; Їдальня медичного інституту на 80 місць; Їдальня машинобудівного коледжу на 60 місць; Буфет «Меридіан» (базового навчального закладу) на 20 місць; Буфет медичного інституту на 20 місць; Буфети на клінічних базах кафедр медичного інституту 5 буфетів; Буфети в приміщеннях навчальних корпусів 4 буфети; Кафетерій в корпусі «Г» університету на 40 місць. У вересні 2010 року в «Г»-корпусі також відкрився новий зал для обслуговування працівників університету, викладачів.

Слайд 10

КУЛЬТУРНО-МАСОВА РОБОТА Весняні перезвони- 2011: І місце – АУП (3000 грн. + поїздка в Пирогово); ІІ місце – ТЕСЕТ (2000 грн. + поїздка в Качанівку); ІІІ місце – ЕЛІТ (1000 грн. + поїздка в Батурин).

Слайд 11

СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА Спартакіада Здоров’я; “Веселі старти”; Обласна спартакіада освітян; Лижі, басейн.

Слайд 12

Події 2011 р. Обласний профспілковий семінар ВНЗ 1-4 рівнів акредитації щодо проекту закону "Про вищу освіту" (на базі СумДУ); Весняна акція освітян (м.Київ) – в результаті надбавка пед. працівникам 20 % окладу; Проведення семінарів з приводу реформи пенсійної системи (протягом року); Вивчення досвіду профспілки СумДУ по культурно-масовій та спортивній роботі працівниками обкому та ЦК (жовтень 2011 р.) Постійна робота профкому зі зверненнями, скаргами громадян; Листування з урядовими структурами, народними депутатами України, вищестоящими профспілковими організаціями, органами самоврядування; Участь у профспілковій акції "Проти бідності" (листопад 2011 р.);

Слайд 13

Семінар-нарада з головами профкомів ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації «Роль профспілкових організацій ВНЗ у формуванні та реалізації соціально-економічної політики: стан, проблеми, перспективи» (м. Київ, 19-20.10.11 р.): Репрезентативність профспілок – основний з принципів соціального діалогу; Модернізація вищої освіти. Законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту»; Фінансово-економічні показники забезпечення вищої освіти. Забезпечення трудових прав і гарантій працівникам ВНЗ; Національна рамка кваліфікацій як інструмент для налагодження ефективної взаємодії сфери освітніх послуг та ринку праці; Законодавче забезпечення реформування пенсійної системи; Обговорення проекту Національної стратегії розвитку освіти на 2012-2021 роки.

Слайд 14

Зміни та доповнення до колективного договору 2012 року: п. 1.11 постійно діючий семінар з правових питань; п. 4.1.4 контроль медоглядів спец. категорій, флюорографія; п. 4.12 навчання з охорони праці; п. 5.5 - медичне обслуговування, поліклініка, санаторій-профілакторій, відповідальні; п. 5.6 - б/в: пошук, відповідальні; п. 5.7 - 0,3% (ст. 44 знято обмеження на вимогу профспілок)- відрахування коштів (не менше 200 тис.грн. на рік). Додатки А, Ж, И, К, Л, М, Н (склад роб. комісії, шкідливі умови, додаткова відпустка, мило, молоко, спецодяг, угода з охорони праці - нова редакція на 2012 р.) Обговорення к.д. (вересень-грудень 2011 р.): суттєвих пропозицій з місць не надійшло. Постійно-діюча роб. комісія по к.д. вносить пропозицію: продовжити діючий к.д. на 2012 р. з внесенням змін та доповнень, винесених на розгляд даної конференції.

Слайд 15

До нових звершень! Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне