X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Урок виробничого навчання Професія “Штукатур, лицювальник-плиточник”

Завантажити презентацію

Урок виробничого навчання Професія “Штукатур, лицювальник-плиточник”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Урок виробничого навчання Професія “Штукатур, лицювальник-плиточник” Майстер виробничого навчання Скобилко Наталія Володимирівна

Слайд 2

Тема уроку Накидання розчинової суміші ковшем Мета уроку Навчити накидати розчинові суміші ковшем. Розвивати в учнів навики дисципліни праці. Виховувати в учнів якісне виконання завдань з дотриманням техніки безпеки. Комплексно-методичне забезпечення уроку журнал виробничого навчання, план уроку, критерії оцінювання, інструктаж з охорони праці та безпеки життєдіяльності при виконанні вправ з накидання розчинової суміші ковшем, вимоги безпеки перед початком та під час робіт з накидання розчинової суміші ковшем. Матеріально-технічне забезпечення уроку: ківш Шаульського – 1 штука, ящик для розчину, відро – 1 штука, щітка – 1штука, глиняняний розчин.

Слайд 3

Дидактичне оснащення уроку: папка на допомогу учневі, плакати, роздатковий матеріал, тестові завдання, бонусна система оцінювання, фішки для оцінювання, інструкційні картки, призентація. Міжпредметні зв’язки: технологія штукатурних робіт, матеріалознавство, охорона праці, фізика. Хід уроку 1. Організаційна частина – 5 хв; Перевірка присутніх по журналу; перевірка зовнішнього вигляду учніву; організаційні питання. 2. Вступний інструктаж: (повідомлення теми та мети уроку, а також пояснення нетрадиційного оцінювання учнів по бонусній системі. Перевірка знань учнів, необхідних для практичної роботи, виклад нового матеріалу. Показ майстром запланованих приборів, розподіл завдань і розміщення учнів по робочих місцях, інструктаж з охорони праці при виконанні робіт)

Слайд 4

Слайд 5

Актуалізація і корекція опорних знань учнів 1. Які санітарно-гігієнічні норми Ви будете дотримуватися при виконанні робіт, що до накидання розчинової суміші? Штукатур зобов'язаний виконувати вимоги санітарних норм, зокрема: утримувати в чистоті і порядку робоче місце і інструмент; можна не користуватись санітарно-побутовими приміщеннями, індивідуальними засобами захисту; спецодяг і спецвзуття можна замінити іншим одягом, адже це не впливає на якість виконаної роботи; перед кожним прийманням їжі мити руки водою з милом; дотримуватись питного режиму з врахуванням особливостей умов праці; не дотримуватись режиму праці і відпочинку; при появі температури чи інших ознак захворювання не попереджувати керівника робіт і негайно звертатись до лікаря. конкурс – «Вікторина» «Віриш чи не віриш? »

Слайд 6

Мотивація навчальної діяльності Вивчення цього елементу дозволить Вам: знати прийоми накидання розчину ковшем на стіни та стелю; вміти виконувати накидання розчинової суміші ковшем різними способами.

Слайд 7

2 конкурс - БЛІЦ ТЕСТ незакінчене речення 1. Коли Ви виконуєте штукатурні роботи на висоті необхідно працювати…….. 2. Виробнича травма це……. 3. Нещасний випадок може спричинити на підприємстві зневажливе ставлення до виконання правил особистої безпеки?..... 4. Коли Ви проходити виробничу практику на будівництві для захисту тіла людини використовуєте … 5. Причини нещасних випадків при роботі в навчальних майстернях такі…. 6. Коли Ви використовуєте штукатурні розчини до складу яких входять їдкі токсичні компоненти, слід користуватись… 7. На будівельному майданчику основні причини травматизму … 8. Використовувати працю підлітків на шкідливих, важких і небезпечних роботах… 9. Щоб не допустити переохолодження організму при роботі взимку на буд майданчику роблять… 10. Брати руками будь-який розчин … Які правила безпеки праці Ви повинні виконувати при накиданні розчинової суміші?

Слайд 8

Для виконання штукатурних роботи застосовують різні ковші. Найпоширенішим є ківш конструкції А. С. Шаульська, як найбільш зручний в роботі . Ківш складається з чашки і ручки. Чашка штампується з тонкої міцної сталі. До чашці заклепками кріпиться ручка, на яку насаджений дерев'яний держак. Ємність ковша 0,75 л.

Слайд 9

Ковшами можна накидати розчин на всі види поверхонь. Накидати ковшем швидко тверднучі вапняно-гіпсові розчини не рекомендується, так, як вони «наростають» на ньому, обтяжуючи ківш. Тренувальні вправи в роботі ковшем ми будемо проводити на глиняних розчинах середньої густоти. При роботі ковшем важливе значення має правильно тримати його, показано на малюнку, така хватка покращує і полегшує кидок і зменшує втрати розчину.

Слайд 10

При оштукатурюванні стін пересувний ящик встановлюють на відстані 1 м від стіни, ківш береться в праву руку, ним набирають порцію розчину і сильним помахом руки скидають розчин на поверхню. Рух руки з ковшем необхідно надати таку силу, щоб розчин вилітав з ковша, не затримуючись у ньому, і стелився по поверхні віялом. Такий кидок вважається самим правильним. Щоб розчин лягав рівним тонким шаром, необхідно надавати ковшу таке положення, щоб край його розсіював розчин. 1 метр

Слайд 11

Нанесення розчину ковшем лівою рукою: а - замахування; б - рух до стіни; в – кидок.

Слайд 12

Нанесення розчину ковшем правою рукою: а - замахування; б - рух до стіни; в – кидок.

Слайд 13

Слайд 14

При оштукатурюванні стель ящик встановлюють під місцем нанесення розчину і періодично його пересувають. Нанесення розчину ковшем на стелю: а - замахування; б - підйом ковша до рівня грудей; в - підйом ковша до стелі; г – кидок.

Слайд 15

Пригадайте з уроків фізики про центробіжну силу, рух, прискорення, інерцію. Коли ковшем робимо рух „зліва направо”, а він має сферичну форму, то відцентрована сила притискатиме розчин до стінок ковша і не дає йому вилетіти, при цьому розчинові надаємо прискорення і напрям. При русі ковшем зліва направо розчин набув прискорення і, коли ми його повертаємо донизу, розчин за інерцією вилітає із ковша.

Слайд 16

Для закріплення вивченого матеріалу члени бригад почергово задають питання бригаді суперників. Кожна бригада повинна підготувати по 10 запитань, використовуючи питання з охорони праці, підготовка поверхні до штукатурення, приготування розчину, виконання робіт по накиданні розчинової суміші ковшем. 1 питання – 1 відповідь правильна – 5 БОНУСІВ 1 відповідь доповнена – 4 БОНУСИ 1 відповідь неповна – 3 БОНУСИ 1 відповідь не правильна – -5 БОНУСІВ 3 конкурс - “ПІД ПЕРЕХРЕСНИМ ВОГНЕМ “

Слайд 17

4 конкурс “УМІЛІ РУКИ” В цьому конкурсі приймають учні, які готові до виконання тренувальних вправ. Оцінювання проводиться за бонусною системою. Група ділиться на дві бригади, кожна бригада вибирає бригадира: бригадир оцінює роботу кожного члена своєї бригади, при можливості якщо учень потребує допомоги, то бригадир назначає учня, який йому допомагає; підводить підсумки виконання практичних робіт; оцінює виконання робіт з дотриманням правил охорони праці на всіх етапах роботи; підбір та підготовка обладнання для виконання робіт по накиданні розчинової суміші ковшем; організація робочого місця для виконання робіт по накиданні розчинової суміші ковшем; приготування розчинової суміші для накиданні розчину ковшем; перевірка якості робіт.

Слайд 18

Слайд 19

ГІПСОВЕ ТІСТО ЛИСТОВЕ ТІСТО БІСКВІТНЕ ТІСТО ПІСОЧНЕ ТІСТО 1. З якого тіста не печуть хліб?

Слайд 20

2. Яким ковшем не риють ями?

Слайд 21

ВАПНЯНЕ МОЛОКО КУМИС КОКОСОВЕ МОЛОКО ЗГУЩЕНЕ МОЛОКО 3. Яке молоко не п`ють?

Слайд 22

К І В             Ш                       Т                     У               К                 А                   Т                       У             Р         К       А            

Слайд 23

П Р О С А             К І В Ш                       Т                     У               К                 А                   Т                       У             Р         К       А            

Слайд 24

Г Р Н Т             К І В Ш                       П Р О С Т А                     У               К                 А                   Т                       У             Р         К       А            

Слайд 25

Н А Б Р И З             К І В Ш                       П Р О С Т А                     Г Р У Н Т               К                 А                   Т                       У             Р         К       А            

Слайд 26

Н А К Р И В К             К І В Ш                       П Р О С Т А                     Г Р У Н Т               Н А Б Р И З К                 А                   Т                       У             Р         К       А            

Слайд 27

Ц Е М Е Н             К І В Ш                       П Р О С Т А                     Г Р У Н Т               Н А Б Р И З К                 Н А К Р И В К А                   Т                       У             Р         К       А            

Слайд 28

Ш Т К А Т У Р             К І В Ш                       П Р О С Т А                     Г Р У Н Т               Н А Б Р И З К                 Н А К Р И В К А                   Ц Е М Е Н Т                       У             Р         К       А            

Слайд 29

З А Т И А Н Н Я             К І В Ш                       П Р О С Т А                     Г Р У Н Т               Н А Б Р И З К                 Н А К Р И В К А                   Ц Е М Е Н Т                       Ш Т У К А Т У Р             Р         К       А            

Слайд 30

В И С О К О Я І С Н А             К І В Ш                       П Р О С Т А                     Г Р У Н Т               Н А Б Р И З К                 Н А К Р И В К А                   Ц Е М Е Н Т                       Ш Т У К А Т У Р             З А Т И Р А Н Н Я         К       А            

Слайд 31

П О Л І П Ш Е Н             К І В Ш                       П Р О С Т А                     Г Р У Н Т               Н А Б Р И З К                 Н А К Р И В К А                   Ц Е М Е Н Т                       Ш Т У К А Т У Р             З А Т И Р А Н Н Я         В И С О К О Я К І С Н А       А            

Слайд 32

Хотіли б ви, щоб такі форми уроку використовувалися частіше? ДЕБРИФІНГ Чи сподобався вам урок? ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підручник Штукатурні роботи І частина стр. 237-240 Вивчити та опрацювати завдання. Скласти кросворд.

Слайд 33

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне