X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Умови і особливості подання скарг в Україні. Типові помилкипорушення для подання скарг

Завантажити презентацію

Умови і особливості подання скарг в Україні. Типові помилкипорушення для подання скарг

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Умови і особливості подання скарг в Україні. Типові помилки/порушення для подання скарг Київ, 19-20 квітня 2012 Олександр Шатковський Проект ЄС “Гармонізація систем конкуренції та державних закупівель в Україні з стандартами ЄС”

Слайд 2

Вимоги до суб'єкта оскарження (“скаржника”) -- 1 Статус скаржника -- фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству про державні закупівлі, і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Презумпція статусу – чи потребує доведення?

Слайд 3

Вимоги до суб'єкта оскарження (“скаржника”) -- 2 Вимоги щодо подання: Внесення плати і надання разом з скаргою підтвердження (платіжне доручення з відміткою кредитної установи такого змісту «Зараховано в дохід бюджету ___ грн. (дата)». Цей напис скріплюється першим і другим підписами посадових осіб і відтиском печатки кредитної установи з відміткою дати виконання платіжного доручення). Надання копії скарги замовнику Граничні строки – 14 к.дн. з дня підстави (але не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій у разі оскарження ДКТ)

Слайд 4

Процедурні передумови залишення скарги без розгляду/задоволення -- 1 Невідповідність вимогам статті 18, з яких -- однозначне залишення без розгляду -- у разі несплати (непідтвердження сплати), прострочення строку оскарження та невідповідність вимогам до форми і змісту скарги, зазначеним у ч.1 ст.18; -- малоймовірне залишення без розгляду -- у разі ненадання копії скарги замовнику та не підтвердження статусу суб'єкта оскарження (крім очевидних ситуацій сторонніх осіб) Відкликання скарги скаржником – на розсуд АМКУ Підтвердження укладення договору до моменту подання скарги

Слайд 5

Процедурні передумови залишення скарги без розгляду/задоволення -- 2 оскарження того самого порушення, в тій самій процедурі закупівлі і з тих самих підстав, які вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження вже було прийнято відповідне рішення; замовник відповідно до Закону визнав та усунув порушення, зазначені в скарзі, про що було надано документальне підтвердження.

Слайд 6

Вимоги до форми і змісту скарги Обов'язкова письмова форма з підписом особи, яка її подає (найменування органу оскарження; Скарга повинна містити (бажано в такому порядку): -- ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб'єкта оскарження, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; -- найменування, місцезнаходження, поштова адреса замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; -- підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність; -- вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування. До скарги додаються документи (у разі наявності), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.

Слайд 7

Шаблон (приклад) скарги -- 1 Антимонопольний комітет України – орган оскарження державних закупівель Копія : назва замовника Суб’єкт оскарження – назва, адреса, тел., е-пошта Скарга щодо здійснення процедури закупівлі Згідно з оголошенням оголошення № ____, опублікованим в інформаційному бюлетені «Вісник Державних закупівель» № ___ (___) від _____ щодо проведення відкритих торги на закупівлю товарів «________» фірма __________ виявила намір взяти участь у даній процедурі закупівлі та звернулась з запитом на отримання документації конкурсних торгів (далі за текстом -- ДКТ), (лист від ____ № ___, копія додається). Ретельно проаналізувавши отриману _________ (дата коли отримана) ДКТ (копія додається), нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавства щодо державних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Підставами для оскарження є наступні позиції ДКТ: 1) У технічних вимогах щодо предмета закупівлі (додаток 2 документації конкурсних торгів) параметри обладнання, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», всупереч п.3 частини першої і частині третій статті 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон) жорстко обмежують предмет закупівлі продукцією виробництва виключно компанії ____________. Це підтверджується використанням таких параметрів у технічних вимогах як____________.

Слайд 8

Шаблон (приклад) скарги -- 2 2) у кваліфікаційних критеріях до учасників (додаток 1 до ДКТ) щодо наявності фінансової спроможності висувається вимога щодо розміру статутного фонду або середньорічного за останні три роки обороту учасника не менше 200 відсотків ціни його пропозиції 3) у кваліфікаційних критеріях до учасників (додаток 1 до ДКТ) щодо матеріальної бази висувається вимога про наявність у власності учасника парку автомобілів для перевезення обладнання, що закуповується

Слайд 9

Шаблон (приклад) скарги -- 3 Виходячи з викладеного, висуваємо такі вимоги: призупинити процедуру закупівлі для запобігання порушення замовником законності процедури закупівлі; зобов’язати замовника внести зміни у документацію конкурсних торгів в частині усунення зазначених дискримінаційних вимог та умов, а саме у додатках 2 і 3 до ДКТ. Після внесення змін до документації подовжити строк подання пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на 10 робочих днів. Просимо прийняти скаргу до розгляду та забезпечити прийняття рішення згідно наших вимог відповідно до статті 18 Закону. Керівник фірми ________ ПІБ підпис, МП

Слайд 10

Типові помилки/порушення, що оскаржуються -1 1) основна частина -- стосується змісту ДКТ, а саме: відсутність або нечітке формулювання у тендерній документації обов’язкової інформації, передбаченої частиною 2 статті 22 Закону; не повне, не чітке чи дискримінаційне визначення технічних вимог щодо предмету закупівлі; порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону стосовно посилань на конкретну торговельну марку чи фірму; встановлення дискримінаційних вимог до учасників торгів, зокрема щодо підтвердження їх кваліфікації, а також обмежувальних/ безпідставних/ необгрунтованих кваліфікаційних вимог та документів, що їх підтверджують (повноваження від виробника – листи про повноваження від виробників; досвід роботи з бюджетними організаціями);

Слайд 11

Типові помилки/порушення, що оскаржуються -2 суперечність основних умов або проекту договору про закупівлю іншим умовам і змістовним положденням ДКТ; недотримання порядку визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Замовники торгів досить часто у тендерній документації не зазначають опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лотів), що відповідно не дозволяє подавати учасниками тендерні пропозиції щодо окремих лотів. Згодом, акцептують кілька тендерних пропозицій, що є порушенням законодавства та власної тендерної документації. Якщо замовники чітко не зазначили у тендерній документації можливість подавати пропозиції по лотах, то в такому випадку замовник має право розглядати та оцінюються тільки ті пропозиції, які подані до всього обсягу предмета закупівлі. різні по суті відповіді замовника на запити учасників, різний зміст наданих змін до ДКТ, неоприлюднення або ненадання змін до дКТ всім учасникам; не виставлені вимоги до складу ціни пропозиції, що у свою чергу призводить до неможливості порівняння цін; перевищення розміру тендерного забезпечення

Слайд 12

Типові помилки/порушення, що оскаржуються -3 2) порушення щодо процедури розкриття пропозицій, зокрема: не оголошується відповідна інформація; не перевіряється наявність та правильність оформлення документів, що вимагались тендерною документацією; на процедурі розкриття приймаються рішення про відхилення тендерних пропозицій, внесення змін до тендерних пропозицій з метою приведення їх у відповідність до вимог замовника торгів, усне з'ясування арифметичних помилок тощо. ненадання замовником на запит учасників торгів копії протоколу розкриття пропозицій; 3) прийняття рішення про акцепт пропозиції, що не відповідає вимогам ДКТ, тобто пропозиції, яка має бути відхилена, та навпаки -- неправомірне відхилення тендерних пропозицій; 4) недотримання термінів і строків щодо оприлюднення, підписання договору про закупівлю.

Слайд 13

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне