Українські національні та міжнародні телекомунікаційні процеси
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Приклади проектів, здійснених в національній мережі I*EARN-Україна Марк Твен: від Міссісіпі до Дніпра Історія інформатики для допитливих Україна моя вишивана Як швидше стати олімпійським чемпіоном Національні особливості подорожі Україною московської ляльки Столиця. Особливі місця
Впроваджуючи нові педагогічні технології на уроках та в позаурочний час, педагоги намагаються навчити випускника сучасної школи адаптуватися у змінних життєвих ситуаціях; критично мислити; грамотно працювати з інформацією; бути комунікабельним, постійно самовдосконалюватись.
Найхарактернішою рисою всіх проектів є їх конкретність і чітко визначений результат діяльності учасників, що є важливим елементом для вироблення в учнів відповідальності за свою працю, бажання досягти доброго кінцевого результату.
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ Наявність значущої в дослідницькому, творчому плані проблеми, яка вимагає інтегрованих знань. Результати повинні бути практичні, теоретичні, пізнавальні. Самостійна (індивідуальна, парна групова) діяльність учнів. Робота в проекті вимагає поділу його змісту на етапи та визначення результатів, які треба отримати на кожному з цих етапів. Використання дослідницьких методів. Кінцевий результат має бути оформлений (семінар, конференція, випуск електронної газети, журналу, зустріч учасників проекту, якщо його дія розрахована на співпрацю між містами, державами).
Схожі презентації
Категорії