Театр як синтез мистецтв. Театральні професії
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Творчий проект «Театр як синтез мистецтв. Театральні професії» учитель трудового навчання та художньої культури Волноваської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Третьякова Людмила Анатоліївна 2015
Обґрунтування вибору проблеми У дітей формуються навички акторської майстерності: виразність мовлення, пам’ять, увага, мовне дихання, дикція, міміка, жести, уміння перевтілюватись в один із об’єктів живої природи, діяти в цьому образі в залежності від обставин, вирішуючи певні проблеми. У дітей виробляється психологічна готовність до публічного виступу. Театр має важливе виховне значення. Саме в цьому віці дуже важливо, щоб діти бачили приклади дружби, доброти, товариськості, працьовитості. Тому гармонійний, всебічний розвиток особистості неможливий без мистецтва. Саме театральне мистецтво розвиває естетичну свідомість, дає можливість отримати цілісне уявлення про навколишній світ, удосконалює почуття, є джерелом розуміння духовної культури.
Мета проекту: розглянути основні елементи художньо-образної мови театрального мистецтва;розкрити особливості театрального мистецтва; розглянути на уроці види театральних професій та специфіку їх роботи; розвивати вміння дітей працювати в групах, самостійно працювати з джерелами інформації, узагальнювати дані, добирати влучні приклади та матеріали ; виховувати духовність,інтерес, мистецький смак,любов до мистецтва; створити ефективно-діючий дитячий театр в школі.
Завдання проекту Створити матеріальну базу для роботи шкільного театру. Розробити програму гурткової роботи театру. Розробити необхідне дидактико-методичне забезпечення та визначити місце театру в навчально-виховному процесі.
Здійснити відбір п’єс , створених для вистав театру в школі. Створити моніторингову систему оцінювання результативності гурткової роботи театру та особистісного розвитку учнів. Зробити узагальнення та висновки щодо ефективності гурткової роботи театру в школі та доцільності створення повноцінного театру . Зібрати інформацію за темою уроку й підготувати доповіді, презентації, відеофільми, фото - альбоми, слайд-шоу.
Характеристика проекту За кінцевим результатом: ключові питання(формулюють тему); тематичні питання(формулюють завдання); змістові питання(зміст і діяльність учнів). За змістом: над предметний. За кількістю учасників: колективний (груповий). За ступенем самостійності: інформаційно-пошуковий,творчий. За характером контактів: внутрішній. База реалізації проекту: Волноваська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4
Форма подання проекту: альбом, відеофільм, реферат, презентації,афіші, інсценування. Джерела інформації, використані під час виконання проекту: науково - популярні журнали,підручники й навчальні посібники, автореферати, словники, довідники, Інтернет сайти.
Ключові питання проекту: Чи можна розгадати секрет театрального мистецтва? Тематичні питання Що означає слово “театр”? Винекнення театру. Які елементи художньо – образної мови театрального мистецтва найважливіші? Театральні професії.
Змістові питання: Які різновиди театрів вам відомі? Якою є історія виникнення театру? Які ви знаєте театральні професії?
Прогнозований результат 1.Створення повноцінного театру з участю дітей школи. 2.Посилення мотивації до навчально-пізнавальної діяльності засобами театрального мистецтва. 3. Розвиток акторської майстерності.
Етапи роботи І. ПЛАНУВАННЯ 1. Оголошення теми, мотивація… 2. Правила роботи в групах ІІ. Консультації вчителя щодо добирання джерел інформації та форми презентації проекту. ІІІ. Проміжні консультації Коригування проміжних результатів роботи. ІV. Самостійна робота учнів V. Додаткові консультації VІ. Презентація проекту VІІ.Оцінювання результатів і процесу загалом та самооцінка проекту
Пам'ятка Як провести презентацію проекту Складіть сценарій презентації. Розподіліть обов’язки , визначте осіб, відповідальних за технічні моменти, реквізит, наочність, озвучування тексту сценарію тощо. Визначте коло ймовірних питань з боку опонентів і продумайте відповіді. Підготуйтеся до само оцінювання виконаної роботи.
План самооцінки проекту Чи розв’язав проблему, що є основою твого проекту? Чи досяг мети проекту( повністю, частково, не виконав)? Чи виконав ти завдання проекту ( повністю, частково, не виконав)? Чи задоволений результатом проектної діяльності? Чи задоволений презентацією проекту і своїм виступом? Яких труднощів зазнав і в який спосіб їх подолав( не подолав)? Порівняй готовий продукт із тим, що очікував? Які нові знання та вміння здобув під час роботи над проектом? Кому твій проект стане в пригоді чи буде цікавим? Назви критерії, за якими слід оцінювати проект. Яку оцінку поставиш собі?
Результати роботи проектних груп Перегляд відео «Монолог артистки Т. Дороніної «Чи любите ви театр?» Вчитель: Так театр ввійшов в життя Тетяни Дороніної – відомої актриси, режисера, народної артистки СРСР. Хто з вас був в театрі? В якому? Де?
Схожі презентації
Категорії