X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Соціальні медіа для бібліотек

Завантажити презентацію

Соціальні медіа для бібліотек

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Соціальні медіа для бібліотек Конференція “Крим-2011”, м. Судак

Слайд 2

«Люди, которые придумали социальные сети, заслуживают Нобелевскую премию» Наталія Єлькіна, Костянтинівська Цспб

Слайд 3

Слайд 4

Навіщо це організації? 1. Спілкування

Слайд 5

2. Відповідь на позитивні/негативні відгуки

Слайд 6

3. Реклама/маркетинг

Слайд 7

4. Краще розуміння користувачів

Слайд 8

Слайд 9

Ах, цей Фейсбук!

Слайд 10

Особистий профіль – для людей

Слайд 11

Сторінка – для організацій

Слайд 12

Група – для обговорення різних тем

Слайд 13

Твіттер – мікроблог, 140 символів (електронна смс)

Слайд 14

Оперативність (CNN, BBC визнали перевагу в 2008) Трансляції подій, пошук інформації за допомогою #хештег Швидкий зворотній зв’язок з читачами Обмін думками, враженнями

Слайд 15

ТРОХИ ЕТИКЕТУ Особистий профіль Фото чи картинка? Фото Місто? Так Повна дата народження? Залежить “Дружити” з кожним? Залежить Питання “А ми знайомі”? Ні

Слайд 16

Електронна пошта? знахідка для спамера Запрошувати людей з інших міст/країн на свої заходи? Ні Синхронізувати облікові записи? Ні Статус “я чекаю літа”? Залежить

Слайд 17

Сторінка бібліотеки Регламент? Вирішуйте самі Назва/“Бренд” бібліотеки? Не нав'язливо Слухати і коментувати Бажано дати відповідь протягом 24 годин Бути неформальним? Не бійтесь!

Слайд 18

Пристрасним? Так! Цікавим експертом? Обов’язково “Цитуйте” Додавайте лінки друзів

Слайд 19

Коментуйте і позначайте повідомлення інших Пишіть про свою “кухню” Скільки? Фейсбук, Вконтакте 3-4/день, Твіттер до 10 Знаєте свою аудиторію? - правильно обрати час для розсилки новин Для кожної платформи – трохи інший підхід Управління часом – легко “затягує” Ваша аудиторія завжди на клік від того, щоб прийти/піти від Вас

Слайд 20

Робота з негативом Не видаляти Емоційні, агресивні чи зважена критика? Троль Краще не мовчати, але чи завжди варто відповідати? Будьте ввічливі, професійні, подякуйте, аргументуйте свою думку. Ваш критик – Ваш найкращий вчитель IREX Blogging Guidelines, http://www.chrisbrogan.com/about/, http://www.lookatme.ru/flows/obschestvo/posts/64452-vedi-sebya-prilichno-v-internete-feysbuk-etiket http://publiciti.ru/ru/technology/8biznes-etiket-v-sotsialnykh-media56

Слайд 21

Виноградівська центральна районна бібліотека:

Слайд 22

Костянтинівська Цспб

Слайд 23

“Нагадування боржникам через Одноклассники. Не всі відповіли, але й незадоволених не було…” НА библиоVolNe...

Слайд 24

"Піжамна" вечірка KsVolonterFest (1 червня) Херсонська обласна бібліотека для дітей

Слайд 25

Бібліо-оракул Бібліотека округу Малнома, США (Multnomah County Library) Через сторінку Фейсбук надішли 3 назви книг, які прочитав, а ми порадимо тобі наступну За день відповіли більше ніж 100 читачам. Найуспішніший день бібліотеки в мережі!

Слайд 26

Державна бібліотека України для юнацтва Тернопільська обласна бібліотека для молоді

Слайд 27

публічно-шкільна бібліотека с. Студянка бібліотекар – один з керівників групи

Слайд 28

faktor-d.blogspot.com

Слайд 29

Онлайн-конкурс “Бібліоялинка” 393 нових користувачів за 2 тижні 153 фото Показник “Взаємодія зі сторінкою” (1,849) зріс на 873% Преса, сайт МінКульт АР Крим

Слайд 30

Онлайн-конкурс “Читач+Бібліотека=Любов” 77 творчих робіт Кількість прихильників сторінки збільшилася на 581 особу (до 1237) за 3 тижні Показник “Взаємодія зі сторінкою” (3,729) зріс на 63%

Слайд 31

Всі кажуть, що соціальні медіа - це єдиноріг, а може, це просто кінь? Джей Бер, ConvinceandConvert

Слайд 32

А ще… Фандрейзинг в Інтернеті Соціальна біржа ресурсів http://sbr.org.ua/ Соціальна мережа “Планета взаємодопомоги”

Слайд 33

Слайд 34

Дуже дякую! Тараненко Ганна, ataranenko@irex.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне