школа молодого вчителя
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
План Сучасний урок математики. Різні способи обчислення. Відвідування і обговорення уроку математики у 4 класі. Мета відвідування: «Розвиток процесів сприйняття»(вчитель методист Могилат О.В.)
Типи уроків математики Урок засвоєння нових знань. Урок засвоєння навичок і умінь. Урок застосування знань, умінь і навичок.. Урок узагальнення і систематизації знань. Урок перевірки, оцінювання і корекції знань, умінь і навичок. Комбінований урок.
Структура комбінованого уроку: Організація класу до уроку. Перевірка домашнього завдання ( повна перевірка 5-8 хв.) Опитування учнів (систематично і послідовно) Усні обчислення (5-7 хв.) Підготовка до вивчення нового матеріалу і повідомлення теми. Опрацювання нового матеріалу. Первинне опрацювання. Закріплення і повторення (до 15 хв.) Домашнє завдання і підбиття підсумку уроку ( 2 - 5 хв.)
Форми роботи на етапі контролю, корекції й закріплення знань учнів: Усне опитування; Бесіда; Гра; Індивідуальна робота; Фронтальне опитування; Завдання з логічним навантаженням; Заповнення блок-схем; Тестування; Тест-контроль; Розв’язування завдань-віршів; Математичний ланцюжок; Змагання; Графічний диктант; Тренінг.
Форми роботи на етапі сприйняття й осмислення нового матеріалу: Робота з підручником; Виконання завдання з коментарем; Завдання на увагу; Самостійне вивчення теми уроку; Читання правил, його практичне застосування; Створення проблемної ситуації; Складання таблиці, схеми; Практична робота; Усна лічба; Геометричний матеріал; Завдання на кмітливість.
Форми роботи на етапі закріплення й узагальнення знань учнів: Аналіз і розв’язування задач; Складання задачі за коротким записом; Розбір різних способів короткого запису умови задачі; Порівняння задач; Складання буквенного виразу; Логічні задачі; Розв’язування завдань на розміркувування; Самостійна робота; Творча робота; Робота в групах; Робота в парах; Колективно-групова робота.
Структура уроку перевірки, оцінювання і корекції знань, умінь і навичок учнів: Організація учнів до роботи. Повідомлення теми , мети, завдання уроку. Ознайомлення із завданнями, визначення вимог до учнів, до способу виконання роботи. Самостійне виконання контрольної роботи. Збір робіт. Відповіді на запитання, які виникли у школярів. Визначення завдань, пов’язаних з наступним аналізом контрольної роботи.
Вимоги до уроку перевірки, оцінювання навчальних досягнень: Контрольна робота проводиться на 2 чи 3-му уроці, крім понеділка та п’ятниці. Тривалість виконання письмових робіт: у 2-му класі в І семестрі - до 20 хв., у ІІ семестрі - до 30 хв; 3-4 класи - до 35 хв. За цей час учням треба встигнути не лише повністю виконати роботу, а й перевірити її. Кількість контрольних робіт: І семестр - 4 ; ІІ семестр - 5(з них одна робота - річна).
Урок результатів контролю навчальних досягнень: Організація класу. Мотивація навчальної діяльності на уроці. Загальна характеристика результатів навчальних досягнень: * загальна кількість робіт, виконаних на 12 б.-…, 11 б.-…, і далі; * аналіз позитивних сторін, зрушень в роботі окремих учнів; * аналіз типових недоліків у роботах. Робота над типовими помилками (колективно, біля дошки і в зошитах). Робота над індивідуальними помилками (за картками, з допомогою учнів-консультантів) Підсумок уроку.
Схожі презентації
Категорії