Розвиток міського транспорту як інфраструктури
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розвиток міського транспорту як інфраструктури Сергій Дацюк, Корпорація стратегічного консалтингу “Гардарика” 7 жовтня 2004р.
Дві великі частини міського транспорту існують в різних умовах Комунальна господарський підхід адміністративне керівництво Приватна корпоративний підхід цільове управління
Інфраструктурний підхід до транспорту не виникає: У влади через господарське бачення “кентавра”; через адміністративний підхід до управління У приватних корпорацій через відсутність масштабу через напружені стосунки з владою, яка намагається їх адмініструвати
Ми зосередимося на проблемах управлінського бачення міського транспорту як інфраструктури З якими ми зіткнулися при розробці та обговоренні Концепції розвитку міської транспортної інфраструктури
Інфраструктура має 5 рівнів: Фінанси та управління Магістралі; Рухомий склад (все те, що рухається) Виробництво та технології Соціо-культурні аспекти
Управлінське бачення інфраструктури По горизонталі – координація По вертикалі – комплексний підхід По вертикалі і горизонталі – інфраструктурне управління Цільові аспекти: просторовий розвиток міста, розвиток ринку, врахування русел комунікації, зв’язок з іншими інфр.
При галузевому управлінні господарством є координація і комплексний підхід Але нема одночасного вертикально-горизонтального управління, нема цілей просторового, комунікаційного, ринкового, пов’язаного з іншими інфраструктурами розвитку
Далі ми покажемо різницю між господарським та інфраструктурним підходом На прикладах 2 бачень основних проблем щодо транспорту
Два бачення розвитку транспорту Криза транспорту функціональна Потрібно просто відновити задовільне функціонування 2 накладені одна на одну кризи – функціональна та управлінська Тільки інфраструктурний розвиток може відновити функціонування на іншому рівні зв’язності
Два бачення суб’єктів управління розвитком міського транспорту Міська влада та адміністровані нею корпорації, що надають послуги перевезень Міська влада, корпорації, активна громадськість створюють центр управління розвитком транспорту як інфраструктурою
Два бачення змін в транспорті: Здійснити деякі організаційні кроки впродовж визначеного часу Потрібні додаткові кошти на транспорт Змінити загальне бачення та управлінські підходи Потрібна інша структура міського бюджету (капітальний (інфр.), поточний, бюджет контрактів)
Два підходи до закупівлі рухомого складу та технологій транспорту Закуповувати рухомий склад потрібно у вітчизняних виробників, підтримуючи їх Технології виробництва мають бути вітчизняні Закуповувати потрібно найякісніший транспорт незалежно від походження виробника Технології виробництва диктує світова транспортна інфраструктура
Два підходи до ролі комунального транспорту в місті Якщо комунального транспорту недостатньо, то маршрути потрібно віддавати приватному Комунальний транспорт має заробляти гроші в міський бюджет (тарифи треба підвищувати) Комунальний транспорт є інфраструктуро-створюючим, а приватний - додатковий Комунальний транспорт має виконувати соціокультурну функцію, а не заробляти гроші в бюджет
Два підходи до можливості запровадити інфраструктурне управління транспортом Влада вже частково застосовує інфраструктурний підхід Потрібна координація та комплексний підхід, це і є інфраструкт. Складно і не може бути застосовано нинішніми управлінцями Потрібні зміни підходів до бюджету, до структури управління, до Генплану
Схожі презентації
Категорії