Робота з обдарованими дітьми в умовах сільської малокомплектної школи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Кожна дитина обдарована… Завдання вчителя – забезпечити умови для реалізації природних здібностей… Володимир Вавриш
Робота з обдарованими дітьми в умовах сільської малокомплектної школи ЗОШ І-ІІІ ст. с. Мизове В цій школі мені щастить працювати більше 20 років Важко уявити себе кимось іншим, крім вчителя… … вчителя фізичної культури…
Формуються позитивні звички, відбувається розвиток інтересів Активно формуються моральні та естетичні якості, гартується характер До опанування фізичними вправами, рухливими, народними та спортивними іграми, видами спорту У період навчання у школі в учнів розкриваються Творчі здібності Та задатки Все це підкреслює, з одного боку… Наявність високих потенційних можливостей учнів з іншого – необхідність максимальної реалізації цих можливостей
З чого розпочати? Переконаний, що проблема розвитку обдарованості була актуальною завжди На селі особливо з огляду на фактично відсутню мережу спеціалізованих навчальних спортивних, художніх та інших закладів Дуже важливо виявити, навчити, виховати таких дітей в умовах сільської школи З розуміння феномену обдарованості З якнайранішого виявлення здібностей Створення умов для реалізації здібностей
Виявлення здібностей дитини В початковій школі При переході в п‘ятий клас В наступних класах Відвідування уроків в колег Спостереження за дітьми Аналіз контр. нормативів ФОКТ “Крок до здоров‘я” Вхідне тестування Вивчення характеру діяльності під час занять на уроці Вивчення нахилів та інтересів ОКТ, “Крок до здоров‘я” Змагання Продовження роботи
Виявлення здібностей дитини Одна з форм фіксації та аналізу спортивних результатів Банк даних
Умови для самореалізації талановитої молоді Матеріально- технічна база фізичного виховання Організаційні форми системи фізичного виховання Вдосконалення її – один з пріоритетних напрямів роботи шкільного спортклубу “Чемпіон” Урок фізичної к-ри Фізкультурно- оздоровчі заходи Заняття гуртків, секцій Шкільні спортивні змагання Інші форми
Позаурочні форми фізичного виховання в школі Дні здоров‘я Олімпійські уроки Рухові перерви Спортивні свята, КВК Конкурси ФПФ “Нащадки козацької слави” Шкільні спортивні змагання легкоатлетичні л/а крос З футболу легкоатлетичні волейбол баскетбол Настільн.теніс З атлетизму “Тисячники” Спартакіада допризовної молоді Старти надій Шкіряний м'яч Туристичні походи участь в районних та обласних змаганнях Матчеві зустрічі Сільські ігри Фізкультурно- оздоровчий комплекс тестування “Крок до здоров‘я” Спортивні секції Самостійні заняття Координатором роботи стає шкільний спортивний клуб
В роботі з обдарованою молоддю недопустимо забувати про мотивацію... Орієнтація на кінцевий результат: досягти високого рівня, мети… Орієнтація на винагороду: похвала, оцінка, грамота, грошова премія… Серед найважливіших Інтерес до самого процесу діяльності, задоволення від відчуття м‘язового напруження… Бажання бути не гіршим… Не слід забувати про інші вагомі стимули: Реальне зміцнення здоров'я Вдосконалення зовнішнього виду Досягнення уявного ідеалу
Шкільні спортивні змагання “Тисячники” Змагання довготермінові Змагання масові… Багаті на рекорди… Результативні… Зініційовані “знизу”…
Робота з обдарованими дітьми потребує перебудови стосунків “вчитель” – “учень” Відкритість … основними рисами цих стосунків є: Віра в здібності та можливості учня Взаємоповага учасників навчально-виховного процесу … спільна продуктивна діяльність вчителя та учня
Сприяє саморозвитку Самореалізації особистості Підготовці до самостійного життя Робота з обдарованими дітьми вихованню стійкого інтересу до самостійних занять фізичною культурою та спортом
Схожі презентації
Категорії