Реєстраційна служба Радехівського РУЮ ПІДСУМКИ 2013 РОКУ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
зареєстровано 7 юридичних осіб та 75 фізичних осіб - підприємців зареєстровано 1522 актів цивільного стану зареєстровано 3 громадські організації, легалізовано 3 оргланки профспілок, проведено 14 змін до статутних документів зареєстровано 3855 заяв та запитів 10 працівників Напрями надання послуг Реєстраційна служба Радехівського РУЮ протягом 2013 року
Спрощена система державної реєстрації прав, похідних від права власності – оренда, іпотека Скорочено перелік документів, який подається інвестором для проведення державної реєстрації прав у разі, якщо будівництво об’єкта нерухомого майна здійснювалося із залученням коштів від фізичних і юридичних осіб, а основний перелік документів подається забудовником Можливість реєстрації нерухомості через пошту 158 97 DOING BUSINESS досягнення перспективи Передача архівів від БТІ до Укрдержреєстру Запровадження електронного реєстру речових прав на нерухоме майно Звільнення всіх органів влади від сплати держмита за отримання витягу з Державного реєстру нерухомості Можливість іпотекодержателів самостійно направляти документи про припинення іпотеки Повернення державного мита та плати за надання витягу у разі відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень +61 Досягнення та перспективи у сфері реєстрації нерухомості
Запроваджено Реєстраційний портал для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, забезпечено можливість сплати реєстраційного збору через мережу Інтернет Суттєво розширено перелік відомостей з ЄДР, доступний для безоплатного перегляду в мережі Інтернет Створено умови для подання заяви про добровільну реєстрацію як платника ПДВ та/або обрання спрощеної системи оподаткування державному реєстратору під час проведення державної реєстрації Оптимізовано систему державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців DOING BUSINESS 50 47 досягнення перспективи Забезпечення проведення державної реєстрації новоутворених юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців нотаріусом Створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру та Реєстру документів дозвільного характеру Спрощення процедури припинення підприємницької діяльності для фізичних осіб-підприємців +3 Досягнення та перспективи у сфері реєстрації бізнесу
Створення зручних та доступних умов для отримання послуг споживачами Наші пріоритети Співпраця з Торгово-промисловою палатою України Співпраця з УДППЗ «Укрпошта» Електронні сервіси
Здійснюється на Реєстраційному порталі http://rp.irc.gov.ua рішення приймається державним реєстратором протягом 2-3 днів оплата здійснюється з використанням е-банкінгу засвідчити документи електронним цифровим підписом прикріпити відскановані документи заповнити реєстраційну картку http://rp.irc.gov.ua Електронна реєстрація бізнесу
підтвердження Вже працює в усіх відділах державної реєстрації актів цивільного стану та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Заплановано запровадження у всіх напрямках роботи Укрдержреєстру Можливість запису на прийом скориставшись відповідною формою на сайті Реєстраційної служби Радехівського РУЮ http://radekhivreestr.at.ua/ заповнення форми Запис проводиться на офіційних веб-сайтах Головних управлінь юстиції Громадянин обирає потрібне відділення, бажані дату і час прийому та питання, з яким звертається Підтвердження надходить за контактними даними Попередній запис на прийом через Інтернет
Реєстраційні служби Головних управлінь юстиції Райдержадміністрації Виконкоми Недоліки старої системи: Відсутність єдиного управлінського впливу; Різний рівень якості надання адміністративних послуг; Обмежений контроль за діяльністю державних реєстраторів. Реєстраційні служби Головних управлінь юстиції Реєстраційні служби міських, районних, міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції 1 липня 2013 року до Укрдержреєстру від місцевих органів влади та самоврядування перейшли функції реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Державні реєстратори Державні реєстратори Державні реєстратори Переваги нової системи: Гнучкість – сприятливі умови для запровадження нововведень; Ефективність - впровадження єдиних вимог до якості послуг на всій території України; Оперативність – своєчасний та дієвий контроль за діяльністю державних реєстраторів. Реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
http://rrp.informjust.ua/ Для цього вам потрібно лише ввести номер заяви, дату та час реєстрації Можливість відслідкувати стан розгляду заяви онлайн
Надання витягів в електронному вигляді з реєстрів бізнесу та нерухомості SMS-повідомлення про готовність документів Перспективи розвитку електронних сервісів
Подання документів (поштове відправлення) Заявники До 1 листопада 2013 року З 1 листопада 2013 року Віддаленість від реєстраційних служб Заявники Подання документів Подання документів Отримання послуги (поштове відправлення) Отримання послуги (поштове відправлення) Подання документів Отримання послуги 13 263 відділення Укрпошти 581 реєстраційна служба 581 реєстраційна служба Співпраця з УДППЗ «Укрпошта»
ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ! Офіційний сайт Реєстраційної служби Радехівського РУЮ: http://radekhivreestr.at.ua/ Електронна адреса: radekhiv_reestr@ukr.net Поштова адреса: пр. Відродження, 7, м.Радехів, Львівська область, 80200 Телефони: +38 03255 2 23 71
Схожі презентації
Категорії