X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПРОПОЗИЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПАРТНЕРСТВА V МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ «ЦИФРОВЕ МОВЛЕННЯ В УКРАЇНІ»

Завантажити презентацію

ПРОПОЗИЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПАРТНЕРСТВА V МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ «ЦИФРОВЕ МОВЛЕННЯ В УКРАЇНІ»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПРОПОЗИЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПАРТНЕРСТВА V МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ «ЦИФРОВЕ МОВЛЕННЯ В УКРАЇНІ»

Слайд 2

[ ПРО ФОРУМ ] Міжнародний форум «Цифрове мовлення в Україні» - головний професійний майданчик для вільного спілкування фахівців, зацікавлених у процесі впровадження цифрового телебачення (ЦТБ) в Україні.  Форум є відправною точкою для просування та розвитку цифрової телевізійної галузі. Щороку восени його учасники підбивають підсумки роботи з підготовки переходу на «цифру» за рік, що минув,та обговорюють виклики і потенційні проблеми наступних періодів, а також мають можливість порівняти свої досягнення та плани із міжнародною практикою впровадження ЦТБ.

Слайд 3

[ ФОРУМ 2010 У ЦИФРАХ ] «З часу попереднього Форуму цифрова реформа в Україні набула абсолютно нових форм. В Україні з’явився монопольний провайдер, оголошено відсутність синхронних зон, планується проведення конкурсу на мовлення в цифрі. Нажаль, відкритому публічному обговоренню цих процесів не приділяється достатньої уваги. Тому саме таким питанням буде присвячено Форум 2011року » . Виконавчий директор НАМ, Катерина М'ясникова «Чим ближче ми до 2015 року, тим більше зростає актуальність теми цифрового мовлення в Україні не тільки для телекомпаній, але і для телеглядачів. Однією з цілей Форуму 2011 являється обговорення проведення інфо-кампанії для телеглядачів та забезпечення населення сет-топ-боксами. З організаційного боку, ми раді, що цього року Цифровий Форум пройде у рамках Kiev Media Week - це можливість зібрати всіх гравців телеринку в одному місці та долучити нових людей до обговорення теми цифрового мовлення». Виконавчий директор ІТК, Катерина Котенко

Слайд 4

[ АУДИТОРІЯ ФОРУМУ ] Кожного року у Форумі беруть участь: керівники та працівники телекомпаній, представники компаній-виробників техніки, посадові особи, науковці, усі зацікавлені у процесі впровадження цифрового телебачення. Щороку Форум відвідують іноземні фахівці з країн, що вже завершили цей процес або знаходяться на якомусь з його етапів. Минулого року форум відвідали гості з Франції, Литви, Словенії, Румунії, Росії, Молдови та України. Участь у дискусії взяли представники Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення, Національної Комісії з питань регулювання зв’язку України, Державної адміністрації зв’язку.    

Слайд 5

13 вересня 2011 року Україна, м. Київ, вул. Ярославів Вал, 22 Конференц-зал готелю Radisson Blu [ ЧАС ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ]

Слайд 6

[ ФОРМАТ ФОРУМУ ] Форум проходить протягом одного дня Програму Форуму складають 3 тематичні секції 80% кожної з секцій складатимуть дискусії Доповідачі – українські та іноземні експерти

Слайд 7

Знайти Вашу цiльову аудиторiю в рамках Цифрового Форума можна протягом одного дня [ ПАКЕТ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПАРТНЕРСТВА]   Генеральний інформаційний партнер Стратегічний інформаційний партнер Інформаційний партнер Інформаційний партнер лаунж-зони розміщення логотипу партнера на сайті Форуму * * * * згадування партнера та розміщення логотипу на першій та останній сторінці в усіх анонсах та матеріалах Форуму * * *   розміщення логотипу партнера на банері-спонсорств Форуму * * *  * розміщення банеру у конференц-залі Форуму * * *     розміщення прапорця на стійці реєстрації учасників * *   розміщення окремої стійки із роздатковими матеріалами партнера * *   * розміщення банеру у лаунж-зоні *     * 1 безкоштовний квиток   * * * 2 безкоштовних квитка *      

Слайд 8

[ ПАКЕТ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПАРТНЕРСТВА]   Генеральний інформаційний партнер Стратегічний інформаційний партнер Інформаційний партнер Інформаційний партнер лаунж-зони анонсуючі публікаціїї (залежно від частоти виходу) (2)* (1)* кiлькiсть пост публiкацiй (залежно від частоти виходу) (2)* (1)* розміщення рекламних макетів Форуму за 3 тижнi до подiї * * * * розміщення банеру форуму на електронному сайті видання * * * * присутнiсть одного кореспондента/фотографа (оператора) на подiї * * * * висвiтлення тем, що прив'язанi до тематики Форуму та включають в себе коментарi (Інтерв’ю з експертами-учасниками) * *     новина про подію у розсилці * * *   присутність у розділі "Події" при наявності такого (Розміщення прес-релізу(новини) та пост релізу про форум на сайті видання) * * * * дублювання всіх друкованих матеріалів на сайті видання * * * *

Слайд 9

[ ПАКЕТ СТРАТЕГІЧНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПАРТНЕРСТВА] Зобов’язання Стратегічного інформаційного партнера   Стратегічний інформаційний партнер анонсуючі публiкацiї (залежно від частоти виходу) (1)* кiлькiсть пост публiкацiй (залежно від частоти виходу) (1)* розміщення рекламних макетів Форуму за 3 тижнi до подiї * розміщення банеру форуму на електронному сайті видання * присутнiсть одного кореспондента/фотографа (оператора) на подiї * висвiтлення тем, що прив'язанi до тематики Форуму та включають в себе коментарi (Інтерв’ю з експертами-учасниками) * новина про подію у розсилці * присутність у розділі "Події" при наявності такого (Розміщення прес-релізу(новини) та пост релізу про форум на сайті видання) * дублювання всіх друкованих матеріалів на сайті видання * Зобов’язання Організаторів   Стратегічний інформаційний партнер розміщення логотипу партнера на сайті Форуму * згадування партнера та розміщення логотипу на першій та останній сторінці в усіх анонсах та матеріалах Форуму * розміщення логотипу партнера на банері-спонсорств Форуму * розміщення банеру у конференц-залі Форуму * розміщення прапорця на стійці реєстрації учасників * розміщення окремої стійки із роздатковими матеріалами партнера * 1 безкоштовний квиток *

Слайд 10

[ ПАКЕТ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПАРТНЕРА ФОРУМУ ]  Зобов’язання Інформаційного партнера Інформаційний партнер розміщення рекламних макетів Форуму за 3 тижнi до подiї * розміщення банеру форуму на електронному сайті видання * присутнiсть одного кореспондента/фотографа (оператора) на подiї * новина про подію у розсилці * присутність у розділі "Події" при наявності такого (Розміщення прес-релізу(новини) та пост релізу про форум на сайті видання) * дублювання всіх друкованих матеріалів на сайті видання *  Зобов’язання Організаторів Інформаційний партнер розміщення логотипу партнера на сайті Форуму * згадування партнера та розміщення логотипу на першій та останній сторінці в усіх анонсах та матеріалах Форуму * розміщення логотипу партнера на банері-спонсорств Форуму * розміщення банеру у конференц-залі Форуму *   1 безкоштовний квиток *

Слайд 11

[ОРГАНІЗАТОРИ ФОРУМУ ] Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) Галузева асоціація, заснована 27 серпня 2002 року з метою представити та захистити інтереси телевізійної індустрії України. Засновниками ІТК є вісім гравців телевізійного ринку, а саме телеканали: 1+1, Інтер, ICTV, Новий, СТБ, Тоніс, медійні агенції DMB&B/Starcom MediaVest Group (тепер Publicis Groupe Media), Provid/BBDO (тепер «Медіа Дирекція») та «Ефект Інтегрейтед Медіа» (Initiative media). Станом на квітень 2011 року ІТК об’єднує 18 учасників телевізійної галузі. Незалежна Асоціація телерадіоМовників (НАМ) Найбільше галузеве об'єднання недержавних теле- та радіокомпаній з усіх регіонів України. Асоціація зареєстрована 27 липня 2000 року, а з січня 2001 стала всеукраїнською. У вересні 2001 року НАМ стала асоційованим членом NAB (Національної асоціації телерадіоМовників США). Сьогодні НАМ об’єднує 137 теле- та радіокомпаній з усіх регіонів України. В НАМ функціонують п'ять підрозділів, завдання яких – реалізація основних завдань діяльності Асоціації: Центр Законодавчих ініціатив, Правовий центр, Центр маркетингових досліджень, Навчальний центр, Прес-центр.

Слайд 12

[ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ ] З питань партнерства просимо звертатися до Христини Дрогомирецької Email: nam@nam.com.ua Телефон: +380 67 657 95 15

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне