Проект “Школа майбутнього”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Проект “Школа майбутнього” Виконав: учень 11-Б класу Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №75 Харківської міської ради Харківської області Близнюк Гліб
Актуальність проекту: Світ моїх дітей не буде схожий на світ попередніх поколінь, і майбутнє багато в чому залежить від їх здатності розуміти і сприймати нове, робити правильний вибір, а також вчитися і уміти адаптуватися до умов, що змінюються, упродовж всього життя. Навчання і виховання будуть ефективними, тільки якщо вони задовольнять вимоги, що пред'являє нова епоха.
Мета проекту: Розробити модель школи майбутнього, в якій: оволодіння знаннями буде тісно пов'язане з вихованням , направленим на розвиток гармонійної особистості, адаптованої до активної життєдіяльності, визначальним чинником ефективного навчання і творчого розвитку особистості буде зовнішнє оточення школярів; модель такої школи, яка зробить незабутнім весь період шкільного життя ; школи, яка стане таким місцем для людини , до якого хотілося б повертатися знову і знову !
Умови проекту : Освіта держава Політична та соціальна стабільність Соціальні гарантії та соціальна справедливість Відсутність безробітності, гідний рівень оплати праці Високий рівень добробуту громадян Освіта – пріоритетна сфера. Навчатися модно! Навчатися престижно!
Вище призначення людини – це шлях пізнання навколишнього світу через розумове , тілесне і духовне переродження старої сутності : так з попелу народжується фенікс . Вище призначення школи – відкриття цього шляху : так кам’на рівнина перетворюється на прекрасний оазис , притулок для мудреців та їх учнів .
Школа “ Екзортус “ Забезпечить учнів необхідними знаннями про навколишній світ . Розширить світогляд та виховає в їх серцях мораль , любов та повагу до Батьківщини , її історії , релігії , людства взагалі . Відкриє прихованні можливості і пробудить почуття гідності , індивідуальності , національного обов’язку і братерства .
Споруда. За основу взято проект науково-дослідницького центру Уханського університету (Китай)
Характеристика споруди: Екологічно чисті матеріали та спеціальне скло роблять абсолютно всі приміщення повністю освітленими. Взимку зберігає тепло , влітку – створює прохолоду. Енергозберігаючі технології, використання альтернативних джерел енергії . Мінімум гострих кутів. Хороша звукоізоляція. Споруда зонована за чотирма віковими групами: - підготовчі класи; - початкові класи - 1-4; - середні класи - 5-8; - старші класи - 9-11 з різними входами, особистими рекреаціями, зонами відпочинку та внутрішніми подвір’ями. Зони середньої та старшої школи поділені на секції: - школа мистецтв з залою для театральних та музичних постановок - школа природничих наук з зимовим садом, експериментальними майданчиками, планетарієм - лінгвістична школа - школа логіки - спортивний комплекс.
Безпека Безпека школи та життєдіяльності учнів здійснюється за допомогою відеокамер та сек’юрит ботів (запрограмованих роботів-вартових) , які чергують на шкільній території. В наручні годинники школярів вбудовано датчик, який на комп'ютер медпункту передає сигнали про життєво-важливі показники (температура тіла, пульс, тиск тощо)
Приміщення: Класні кімнати у вигляді амфітеатру - сектор 45о . Дошку замінює інтерактивна рідкокристалічна “стіна”, що здатна забезпечити подорожі по музеях і виставкових залах, різноманітних природних ландшафтах і кліматичних зонах. Кожне робоче місце оснащене вбудованим комп’ютером, стіл учителя – сервером. Кожен учень має свою шафу для особистих речей та шкільного приладдя. Класні кімнати природничих дисциплін оснащені спеціальним обладнанням для проведення як реальних так і віртуальних дослідів. Кімнати відпочинку з масажними кріслами. Зала шкільної асамблеї самоуправління.
Інтер’єр: (не повинен віднімати відчуття дитинства) У центрі споруди – зимовий сад, в коридорах та класах багато рослин. У коридорах оснащені прісноводні та морські акваріуми.
Шкільна форма: Виховує в дітях внутрішню дисципліну та хороший смак до елегантного стилю. Викликає естетичне задоволення. Формує відчуття згуртованості з колективом. Виключно з натуральних тканин. Зручна, практична, модна, така, що подобається дітям.
Їжа якісна, доступна, поживна різноманітна. До раціону шкільної їдальні включені продукти , багаті на речовини, мінерали та мікроелементи, які в першу чергу необхідні для фізичної й розумової активності учнів: - страви з лосося та морепродуктів; - зелений чай; - чорниця та інші ягоди та фрукти тощо.
Формування класів Набір у класи до 24 учнів . В період навчання клас буде ділитися на кварти (групи учнів по 4 ). Склад групи може змінюватися за бажанням учнів по закінченні класу і складання іспитів з базових дисциплін для переходу в наступний. Кожен учень отримує індивідуальне завдання , а по закінченні тижня - завдання отримує ще і кварта. Кожного місяця оголошуватиметься рейтинг кварт, а з ними й рейтинг усього класу . В кінці року кращі кварти, класи та окремі учні отримуватимуть заохочувальні нагороди, грамоти, стипендії. Такий спосіб шкільного життя повинен формувати адекватну модель поведінки людини, а також її взаємовідносини з мікро- та макро- соціумом.
Розклад дня Уроки тривають з 8.00 до 14.00 . З 14.00 до 15.00 – велика перерва на відпочинок, адже в цей період спостерігається зниження активності всіх систем організму. З 15.00 – профільні предмети, секції, гуртки, індивідуальні заняття. Школа працює до 21.00
Поради Конфуція ( 2500 років тому ) Поєднувати нові ідеї зі старими, перевіреними концепціями . Вчитися тільки через діяльність . Використовувати навколишній світ як клас для навчальних занять . Використовувати в навчанні викладанні музику та поезію . Поєднувати фізичну працю з розумовою діяльністю . Навчатися того , як треба вчитися , не обмежуючись тільки навчальними фактами . Пристосовуватися до індивідуальних потреб учнів із різними стилями навчання . Формувати моральні цінності та ввічливість .
Навчання. Зарахування до школи з 5-річного віку у підготовчі класи. Маючи потужну наукову та інноваційно-технічну базу , “ Екзортус “ розвиватиме інтелектуальні, фізичні і духовні здібності учнів. Особлива увага буде приділятися емоційній сфері та інтелекту. Буде проводитись навчання з таких дисциплін як: - Християнська етика - Основи ораторського мистецтва. - Гра на народних інструментах - Плавання. - Гуманістична психологія - Основи екстрасенсорного сприйняття - Основи виживання в екстремальних умовах - Рукопашний бій та основи самозахисту. Проведення тренінгів для навчання дітей мистецтва спілкування, розв'язування конфліктів. Жорстка дисципліна поєднуватиметься з широким діапазоном можливостей для учнів та компетентністю висококваліфікованих вчителів
Учитель Учитель – друг. Спеціаліст високого класу, здатний знайти ключик до душі дитини, такий, що сам являє собою приклад Людини. Професійний психолог. Ерудований. Творча особистість. Високодуховний та високоморальний.
Схожі презентації
Категорії