X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Проект “Школа майбутнього”

Завантажити презентацію

Проект “Школа майбутнього”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Проект “Школа майбутнього” Виконав: учень 11-Б класу Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №75 Харківської міської ради Харківської області Близнюк Гліб

Слайд 2

Моє життєве кредо: Пам'ятай минуле! Живи сьогоденням! Дивись у майбутнє!

Слайд 3

Актуальність проекту: Світ моїх дітей не буде схожий на світ попередніх поколінь, і майбутнє багато в чому залежить від їх здатності розуміти і сприймати нове, робити правильний вибір, а також вчитися і уміти адаптуватися до умов, що змінюються, упродовж всього життя. Навчання і виховання будуть ефективними, тільки якщо вони задовольнять вимоги, що пред'являє нова епоха.

Слайд 4

Мета проекту: Розробити модель школи майбутнього, в якій: оволодіння знаннями буде тісно пов'язане з вихованням , направленим на розвиток гармонійної особистості, адаптованої до активної життєдіяльності, визначальним чинником ефективного навчання і творчого розвитку особистості буде зовнішнє оточення школярів; модель такої школи, яка зробить незабутнім весь період шкільного життя ; школи, яка стане таким місцем для людини , до якого хотілося б повертатися знову і знову !

Слайд 5

Умови проекту : Освіта держава Політична та соціальна стабільність Соціальні гарантії та соціальна справедливість Відсутність безробітності, гідний рівень оплати праці Високий рівень добробуту громадян Освіта – пріоритетна сфера. Навчатися модно! Навчатися престижно!

Слайд 6

Вище призначення людини – це шлях пізнання навколишнього світу через розумове , тілесне і духовне переродження старої сутності : так з попелу народжується фенікс . Вище призначення школи – відкриття цього шляху : так кам’на рівнина перетворюється на прекрасний оазис , притулок для мудреців та їх учнів .

Слайд 7

Школа “ Екзортус “ Забезпечить учнів необхідними знаннями про навколишній світ . Розширить світогляд та виховає в їх серцях мораль , любов та повагу до Батьківщини , її історії , релігії , людства взагалі . Відкриє прихованні можливості і пробудить почуття гідності , індивідуальності , національного обов’язку і братерства .

Слайд 8

Слайд 9

Споруда. За основу взято проект науково-дослідницького центру Уханського університету (Китай)

Слайд 10

Характеристика споруди: Екологічно чисті матеріали та спеціальне скло роблять абсолютно всі приміщення повністю освітленими. Взимку зберігає тепло , влітку – створює прохолоду. Енергозберігаючі технології, використання альтернативних джерел енергії . Мінімум гострих кутів. Хороша звукоізоляція. Споруда зонована за чотирма віковими групами: - підготовчі класи; - початкові класи - 1-4; - середні класи - 5-8; - старші класи - 9-11 з різними входами, особистими рекреаціями, зонами відпочинку та внутрішніми подвір’ями. Зони середньої та старшої школи поділені на секції: - школа мистецтв з залою для театральних та музичних постановок - школа природничих наук з зимовим садом, експериментальними майданчиками, планетарієм - лінгвістична школа - школа логіки - спортивний комплекс.

Слайд 11

Безпека Безпека школи та життєдіяльності учнів здійснюється за допомогою відеокамер та сек’юрит ботів (запрограмованих роботів-вартових) , які чергують на шкільній території. В наручні годинники школярів вбудовано датчик, який на комп'ютер медпункту передає сигнали про життєво-важливі показники (температура тіла, пульс, тиск тощо)

Слайд 12

Приміщення: Класні кімнати у вигляді амфітеатру - сектор 45о . Дошку замінює інтерактивна рідкокристалічна “стіна”, що здатна забезпечити подорожі по музеях і виставкових залах, різноманітних природних ландшафтах і кліматичних зонах. Кожне робоче місце оснащене вбудованим комп’ютером, стіл учителя – сервером. Кожен учень має свою шафу для особистих речей та шкільного приладдя. Класні кімнати природничих дисциплін оснащені спеціальним обладнанням для проведення як реальних так і віртуальних дослідів. Кімнати відпочинку з масажними кріслами. Зала шкільної асамблеї самоуправління.

Слайд 13

Інтер’єр: (не повинен віднімати відчуття дитинства) У центрі споруди – зимовий сад, в коридорах та класах багато рослин. У коридорах оснащені прісноводні та морські акваріуми.

Слайд 14

Шкільна форма: Виховує в дітях внутрішню дисципліну та хороший смак до елегантного стилю. Викликає естетичне задоволення. Формує відчуття згуртованості з колективом. Виключно з натуральних тканин. Зручна, практична, модна, така, що подобається дітям.

Слайд 15

Їжа якісна, доступна, поживна різноманітна. До раціону шкільної їдальні включені продукти , багаті на речовини, мінерали та мікроелементи, які в першу чергу необхідні для фізичної й розумової активності учнів: - страви з лосося та морепродуктів; - зелений чай; - чорниця та інші ягоди та фрукти тощо.

Слайд 16

Формування класів Набір у класи до 24 учнів . В період навчання клас буде ділитися на кварти (групи учнів по 4 ). Склад групи може змінюватися за бажанням учнів по закінченні класу і складання іспитів з базових дисциплін для переходу в наступний. Кожен учень отримує індивідуальне завдання , а по закінченні тижня - завдання отримує ще і кварта. Кожного місяця оголошуватиметься рейтинг кварт, а з ними й рейтинг усього класу . В кінці року кращі кварти, класи та окремі учні отримуватимуть заохочувальні нагороди, грамоти, стипендії. Такий спосіб шкільного життя повинен формувати адекватну модель поведінки людини, а також її взаємовідносини з мікро- та макро- соціумом.

Слайд 17

Розклад дня Уроки тривають з 8.00 до 14.00 . З 14.00 до 15.00 – велика перерва на відпочинок, адже в цей період спостерігається зниження активності всіх систем організму. З 15.00 – профільні предмети, секції, гуртки, індивідуальні заняття. Школа працює до 21.00

Слайд 18

Поради Конфуція ( 2500 років тому ) Поєднувати нові ідеї зі старими, перевіреними концепціями . Вчитися тільки через діяльність . Використовувати навколишній світ як клас для навчальних занять . Використовувати в навчанні викладанні музику та поезію . Поєднувати фізичну працю з розумовою діяльністю . Навчатися того , як треба вчитися , не обмежуючись тільки навчальними фактами . Пристосовуватися до індивідуальних потреб учнів із різними стилями навчання . Формувати моральні цінності та ввічливість .

Слайд 19

Навчання. Зарахування до школи з 5-річного віку у підготовчі класи. Маючи потужну наукову та інноваційно-технічну базу , “ Екзортус “ розвиватиме інтелектуальні, фізичні і духовні здібності учнів. Особлива увага буде приділятися емоційній сфері та інтелекту. Буде проводитись навчання з таких дисциплін як: - Християнська етика - Основи ораторського мистецтва. - Гра на народних інструментах - Плавання. - Гуманістична психологія - Основи екстрасенсорного сприйняття - Основи виживання в екстремальних умовах - Рукопашний бій та основи самозахисту. Проведення тренінгів для навчання дітей мистецтва спілкування, розв'язування конфліктів. Жорстка дисципліна поєднуватиметься з широким діапазоном можливостей для учнів та компетентністю висококваліфікованих вчителів

Слайд 20

Учитель Учитель – друг. Спеціаліст високого класу, здатний знайти ключик до душі дитини, такий, що сам являє собою приклад Людини. Професійний психолог. Ерудований. Творча особистість. Високодуховний та високоморальний.

Слайд 21

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне