Підсумки організації та проведення державної атестації навчальних закладів Харківської області у 2010 році та завдання на 2011 рік
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підсумки організації та проведення державної атестації навчальних закладів Харківської області у 2010 році та завдання на 2011 рік Г.В. Михайленко, заступник начальника Головного управління освіти і науки – начальник управління загальної середньої освіти
Основне завдання 2010 року Здійснити модернізацію державної атестації навчальних закладів: удосконалити, виправити, привести у відповідність до нормативних вимог
Головним управлінням освіти і науки КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» ЗРОБЛЕНО: Приведена у відповідність до законодавчо-нормативних вимог система оцінювання діяльності навчальних закладів (ЗОШ та ДНЗ)
Система оцінювання діяльності навчального закладу Вагомість кожного окремого протоколу та блоку атестаційної експертизи дає змогу об’єктивно оцінити роботу навчального закладу
Оцінюванням діяльності навчальних закладів різних типів Навчально – виховні комплекси програма та електронна версія обрахунків при атестації навчально-виховних комплексів (ДНЗ – ЗОШ): І- оцінювання діяльності дошкільного підрозділу ІІ- оцінювання діяльності шкільного підрозділу ІІІ- оцінювання принципу наступності
Оцінюванням діяльності навчальних закладів різних типів: Міжшкільні навчально-виробничі комбінати Програма державної атестації МНВК розроблена відповідно до Орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів» (наказ МОНУ від 14 лютого 2005р. № 99)
Перелік навчальних предметів, за якими проводяться контрольні зрізи знань в ході атестації загальноосвітніх навчальних закладів
Основне завдання 2011 рік Нові перспективи для покращення змісту роботи загальноосвітніх навчальних закладів дошкільних навчальних закладів позашкільних навчальних закладів
Для районних (міських) експертних комісій та відділів (управлінь) освіти: - Проведення якісної атестаційної експертизи, відповідне удосконалення, коригування діяльності закладу - Збалансованість роботи навчально-виховних комплексів - Створення моделі міжшкільного навчально-виробничого комбінату - Підвищення якості роботи експертних комісій
Для КВНЗ «ХАНО»: - Розробка електронної версії державної атестації позашкільних навчальних закладів - Створення методичних рекомендації для проведення атестаційної експертизи ПНЗ різних типів: спортивних шкіл, центрів дитячої та юнацької творчості, станцій юних техніків, натуралістів та іншіх
Для Головного управління освіти і науки: - Система оцінювання навчальних досягнень учнів за протоколом 2.1. - Упровадження в Харківській області посвідчень про проходження навчальним закладом атестації - Оновлення Положення про Регіональну експертну ради з питань атестації та ліцензування навчальних закладів Харківської області, розробка положення про експертні комісії районних (міських) відділів (управлінь) освіти
Схожі презентації
Категорії