Невидима реальність
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
У проекті взяли участь учні 11-А класу школи №29 м.Вінниці Гордієнко Максим, Бойко Надія, Коваль Катерина, Грузь Віталій, Мельник Валентина, Буренко Олег
Під час проекту ми: Навчилися визначати якісний склад повітря 2. Досліджували загазованість повітря за допомогою газоаналізатора УГ-2 3. Математично навчишся визначати гранично допустиму концентрацію шкідливих речовин в повітрі 4. Створювали експериментальні прилади для очищення повітря
Встановили, що повітря: Це суміш газів, зокрема: азот — 78,08 % об'єму, кисень — 20,96 % об'єму і інертні гази — 0,94 % об'єму, у тому числі аргон — близько 0,9 % об'єму. До складу повітря входять також: діоксид вуглецю CO2 (вуглекислий газ) — близько 0,03 % об'єму і водяна пара 0,1—2,8 % об'єму. Крім того, в повітрі можуть бути різні випадкові домішки, наприклад водень H2, аміак NH3, озон O3, сірководень H2S, метан CH4, діоксид сірки SO2 (сульфітний ангідрид) У повітрі також нерідко зустрічаються найдрібніші частинки сажі і мінеральних речовин
З допомогою газоаналізатора: Визначали концентрації шкідливих речовин на території ринку “Привокзальний” І виявили…
За результатами наших вимірів, отримали: Рівень шкідливих речовин найвищий на ділянці №1, та №2. На території ділянки №3 повітря чисте, відповідає нормам, позитивно впливає на здоров’я людей
Зробили висновок: На території індустріально-розвинених міст найбільшими забруднювачами навколишнього середовища є різні види промисловості, та найбільше – міський автотранспорт
Нам вдалося: Організувати виставку “Чисте повітря” Продемострувати сконструйовані нами прилади-очищувачі
Інтернет ресурси: http://mozdocs.kiev.ua/view.php?id=803 http://zakon.rada.gov.ua http://mozdocs.kiev.ua/view.php?id=803 http://www.epochtimes.com.ua/articles/vie/2/6972.html http://www.karpaty.lviv.ua/korotko.html
Схожі презентації
Категорії